Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Strakke stoploss is het motto

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Selwyn Duijvestijn

Selwyn Duijvestijn is een actieve beurshandelaar op Beursplein 5. Hij beoordeelt onderliggende waarden via een geheel eigen werkwijze op koopwaardigheid en potentieel rendement. Op Marktgevoel.nl kunt u zich inschrijven voor zijn gratis nieuwsbrief vol opgemerkte kansen en valkuilen in verschillende markten.

Meer over Selwyn Duijvestijn

Recente artikelen van Selwyn Duijvestijn

  1. jan '16 Mijn vier grootste fouten 32
  2. nov '15 Liever Barrick Gold, dan goud 11
  3. nov '15 Monsterlijke sterk 1

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. Selwyn D. 16 juni 2012 13:09
    quote:

    thomson schreef op 15 juni 2012 11:39:

    Sl BAM was 2. Je weet niet wat je zegt en lult maar een eind weg. Hoe gaat het trouwens met je Peugeots.
    1. Ik werk inderdaad met een stoploss. Die stoploss bepaal ik vooraf. Het gaat mij hierbij om de slotkoers. Zodra de slotkoers onder mijn stoploss ligt, geef ik het aandeel de volgende dag de kans om terug te komen. Zo niet, dan neem ik mijn verlies. Bij een herstel houd ik de positie nog aan (immers is de koers dan weer boven de stoploss). Dit was bij BAM het geval.

    2. Peugeot heb ik allang afscheid van genomen. Het aandeel ging mij veel te hard omlaag. Wellicht is het interessant om hier weer eens aandacht aan te besteden in een column.
  2. Selwyn D. 16 juni 2012 13:10
    quote:

    PatrickM schreef op 15 juni 2012 09:58:

    NG verkocht met verlies? En stoploss op BAM was toch 2?
    Ik werk inderdaad met een stoploss. Die stoploss bepaal ik vooraf. Het gaat mij hierbij om de slotkoers. Zodra de slotkoers onder mijn stoploss ligt, geef ik het aandeel de volgende dag de kans om terug te komen. Zo niet, dan neem ik mijn verlies. Bij een herstel houd ik de positie nog aan (immers is de koers dan weer boven de stoploss). Dit was bij BAM het geval.
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links