Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

TA: Dalende wig

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Bas Heijink

Technisch analist Bas Heijink schrijft iedere dag een update over de AEX. Senior Technisch Analist Bas Heijink houdt zich binnen de ING Investment Office van ING Bank bezig met Technische Analyse. Heijink let vooral op de kansen die hij ziet in de markt om op korte termijn een goed absoluut rendement te behalen. H...

Meer over Bas Heijink

Recente artikelen van Bas Heijink

  1. jun '17 TA Arcelor Mittal: Buy the dip 12
  2. jun '17 TA: Bedankt! 411
  3. jun '17 TA: Van lang naar kort 425

Reacties

605 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 31 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 september 2015 16:06
    quote:

    T. Forstmann schreef op 21 september 2015 15:55:

    [...]
    Die 3 samen waren nog geen fractie van wat VW voorstelt ;-)

    Afgezien daarvan: er is vraag naar het product, er is alleen gesjoemeld met testen. Serieuze boete drukt winst, US-strategie in duigen, management wissel noodzakelijk, maar zeker geen levensbedreigend gebeuren. Of het nu koopwaardig is, durf ik niet te zeggen...
    Mee eens maar voor Nederlandse begrippen waren het grote bedrijven!

    en zo'n typisch Amerikaanse boete is veelal buiten alle normale proporties..

    Het is een sterk merk en zal dat ook wel blijven..

    De geschiedenis van VW ( Bron: Wiki P.)

    Het begon allemaal bij de Oostenrijkse professor en auto-ingenieur: Ferdinand Porsche. Deze had al in 1922 plannen voor een goedkope auto voorgesteld, maar niemand had hier belangstelling voor, zelfs zijn toenmalige werkgever Austro-Daimler niet. Toen Porsche bij Mercedes-Benz over zijn goedkope droomauto begon, betekende dit het einde van hun samenwerking. Porsche probeerde het bij onder meer NSU en Zündapp, waar een aantal prototypes werden gerealiseerd. Hij begon voor zichzelf, en kreeg in 1934 van Adolf Hitler de opdracht een "Kraft durch Freude"-wagen te ontwerpen, een wagen voor het volk. Het programma van eisen voor deze auto was fors. De KdF-wagen moest een topsnelheid van 100 km/u kunnen halen; moest twee volwassenen en een kind kunnen vervoeren, of drie soldaten en een mitrailleur; moest een luchtgekoelde motor hebben, zodat hij 's winters buiten kon staan; mocht maximaal tussen de 6 en 7 liter benzine per 100 kilometer verbruiken; en mocht niet meer kosten dan 900 Reichsmark.

    Edit: Met het geld van NU zou ik TOEN zeker Zoo één auto gekocht hebben..
605 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 ... 31 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links