Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
447 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
monniepennie008
0
Goede morgen, Opec vandaag; eens kijken welke invloed Trump op die jongens heeft?
amarillus1969
0
dat kan...... je kan ook zeggen..... europa trekt niets van aan en cijfers die vandaag en morgen komen vallen mee en koersen schieten omhoog ...gezien dunne handel is zomaar mogelijk. Jouw belang en mijn belang.
deBeer52
0
Tuig. tuig. Tuig. Je weet het en ik heb het gisteren ook gepost: als de VS dicht is dan pompen ze die futures altijd flink op. Voor de fun. Gisteren plus 16 gefaket, nu - 30. Toe maar. Ik durfde niet overnight short te gaan, blijft een gok, maar de kans op dit was wel groot....
geen_optie
0
Eugen III
0
onverwachte stijging Duitse fabrieksorders voorlopig een onverwachte stut onder de koersen
Premiesloper
0
quote:

adritromp schreef op 6 dec 2018 om 08:31:


goede morgen,
vandaag de 506 morgen 500 maandag 500 dinsdag 485?

Je hebt er zin in!
beer56
0
quote:

deBeer52 schreef op 6 dec 2018 om 08:38:


Tuig. tuig. Tuig. Je weet het en ik heb het gisteren ook gepost: als de VS dicht is dan pompen ze die futures altijd flink op. Voor de fun. Gisteren plus 16 gefaket, nu - 30. Toe maar. Ik durfde niet overnight short te gaan, blijft een gok, maar de kans op dit was wel groot....
ik wel maar ik ben dan ook een echte beer:-}
'd Aandelen
0
quote:

deBeer52 schreef op 6 dec 2018 om 08:38:


Tuig. tuig. Tuig. Je weet het en ik heb het gisteren ook gepost: als de VS dicht is dan pompen ze die futures altijd flink op. Voor de fun. Gisteren plus 16 gefaket, nu - 30. Toe maar. Ik durfde niet overnight short te gaan, blijft een gok, maar de kans op dit was wel groot....


Goedemorgen,

same here, er worden inderdaad spelletjes gespeeld met die futures en bevestigd weer de conclusie dat de beurs echt gestuurd wordt.

Van je vrienden moet je het maar hebben.

Je zat gisteren goed met de DAX op 11.200 op de kop af.
deBeer52
0
quote:

'd Aandelen schreef op 6 dec 2018 om 08:59:


[...]

Goedemorgen,

same here, er worden inderdaad spelletjes gespeeld met die futures en bevestigd weer de conclusie dat de beurs echt gestuurd wordt.

Van je vrienden moet je het maar hebben.

Je zat gisteren goed met de DAX op 11.200 op de kop af.



Gefeliciteerd Beer 56!! Dan zit je heel goed, ik gok nooit meer :-)

Dank je Daandelen, het was gister een vreemde dag voor me. Zoals altijd shortritjes, maar om half tien (9.34) ging een short op 11.199 mis. Zaak ging up. Hele dag zitten repareren met ander shortritjes, zo rond 3 uur zat ik weer neutraal met wel die ene - 11.199 nog steeds open. En ja, die ging later alsnog om 17.29 eruit op 11.192. Dat was wel lachen ja.
geen_optie
0
S&P daalt wel mee maar nog steeds deltapositief... zijn dus kennelijk nog wel kopers in de markt.. ook staat die relatief gezien hoger t.a.v. vorige lows ivm tot de dax
447 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑