Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
294 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
HelVan you name it
0
quote:

Robertobinho schreef op 5 jul 2018 om 21:19:


[...]

Jammer van deze reactie. Persoonlijk hoopte ik gewoon meer te weten
te komen over de overnight posities die mensen op het forum innemen,


Ben het wel een beetje met al het commentaar eens hoor, onduidelijke vraagstelling.. En bovendien, je neemt geen overnight positie in, beetje zonde van het geld, die heb je of heb je niet...
snuf13
0
quote:

MDJ_0 schreef op 6 jul 2018 om 07:06:


Ook hier is het stil, evenals op de markt...



Krijgen we dan toch die storm, die niet voorspeld was? :-))
pietje-2005
0
Handelsoorlog gaat nieuwe fase in nu, zogenaamd, maar Azie zit gewoon lekker te plussen ;-)
Op naar de 570 en hoger?
Denk niet dat het zo simpel ligt !
Succes
MDJ_0
0
quote:

snuf13 schreef op 6 jul 2018 om 07:15:


[...]

Krijgen we dan toch die storm, die niet voorspeld was? :-))


Voorlopig klopt die 554 opening. VS futten laten om ergens na 6:08 nl tijd een sprongetje zien...
BenR
0
Dat is de Chinese strategie. Een lagere Yuan en USA bonds verkopen. Daar krijgt de FED problemen mee en Trump uiteindelijk ook mee te maken.
opa
0
fred optie
0
De markt moet omhoog ja. Ik weet het. Maar het gaat steeds moeizamer. Als een verslaafde die zoekt naar zijn shot. De Aandeelthea moeten hoger zodat ze iedere dag een plus in de boeken hebben.
fred optie
0
Heb jaren lang in financiële wereld gewerkt. En het grootste gevaar wat ik altijd signaleerde was froitheidswaazin. En nu denken de banken de koersen daar te zetten waar ze willen. Nou ...ik ben benieuwd.
294 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑