Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Air France-KLM in trek op groen Damrak

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. nestel 27 april 2020 09:51
    quote:

    Goldfish1080 schreef op 27 april 2020 09:33:


    Als Air France KLM aankomende dagen niet zal dalen geven zij de trend aan. Geld van de overheid is welkom en ieder bedrijf gaat geld van ze krijgen. De burger is alleen de klos want die betaald straks meer belasting.


    Ik hoorde in de aankondiging van de Staatssteun toch echt een aandelenuitgifte aankomen. Een duidelijke "wanneer onbekend", maar een duidelijke"hij komt er". Neem toch aan dat meerdere mensen deze boodschap hebben gehoord.
  2. Watchdog 27 april 2020 10:04
    Overheid toont gulheid. Banken en verzekeraars schieten omhoog. Voor hen ook hoop op staatssteun als het nodig wordt. Dan nog cijfers Deutsche Bank.

    Toch denk ik dat de afloop van de pandemie (mijn inziens te) rooskleurig is ingecalculeerd in de huidige prijzen van aandelen. Het virus is niet zomaar weg te krijgen. Kan nog jaren duren. De economische gevolgen zijn nog langere tijd te merken. Ook in NL zal het aantal werklozen nog flink toenemen vrees ik. Ook de 1,5 meter samenleving gaat de economie echt niet ten goede komen...
  3. forum rang 4 Goldfish1080 27 april 2020 10:34
    quote:

    Maarten2020 schreef op 27 april 2020 10:02:


    Als een vastgoedfonds en AF de grootste stijgers zijn weet je genoeg..


    URW is toch een heel ander verhaal dan AF KLM. URW is voor deze prijs prima. Ik denk zelfs dat zij er op dit moment minimaal beter voorstaan dan de rest van de AEX. Warenhuizen zullen weer open gaan, zei het met de 1.5m regel. Ja de omzet en winst zullen nog steeds tegenvallen maar dat is beter dan niets. Vliegtuigen blijven dit jaar grotendeels aan de grond, dat alleen al kost tientallen miljarden per maand.

    Aandelenuitgifte zal de koers decimeren. AF KLM is historisch nou niet bepaald nederlands trots. Accepteer dat dingen die ooit goed waren zullen vergaan en gij zult ook in deze crisis flink kunnen cashen.
7 Posts
|Omhoog ↑