Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
diepvrieskip
0
Riesling uit de Elzas, goedkope shit man. Roycyboy heeft een goeie champoupel op de camping tafel. 580 bieden.
Now U See Me!
1
quote:

Force Track schreef op 17 jul 2019 om 21:59:


[...]




shortie schreef op 17 jul 2019 om 18:32:


[...]


En die daling... die komt er wel. En die gaat eerdaags zo hard van start dat die hachee van je samen met je sancerre in bruine stralen langs je benen zal lopen.



Een mooi Literair werkje van Shortie..

Poëzie van de bovenste Plank Trekkie..;)


Toegevoegd:

Leuk en Sportief van je dat je dat dan ook herkent en weet te waarderen..

Door Shortie te Citeren..!

Hulde..
Bertussie
0
quote:

Force Track schreef op 17 jul 2019 om 21:08:


[...]




Inmiddels uitstekend gedineerd en tijd voor koffie, sigaar en digestief.

Beurzen U.S. houden zich redelijk, dus morgen weer up!




Morgen up? Denk het niet
566 maar weer eens testen
mollowitz
0

Silver soared most since January today, up to $16 for the first time since February (up 7 of the last 8 days)
san marco
0
shortie
0
quote:

mollowitz schreef op 17 jul 2019 om 22:53:



Silver soared most since January today, up to $16 for the first time since February (up 7 of the last 8 days)


Was een mooie long tip van je mollo!
Formule1-Fan
0
tuurlijk up, elke daling moet terug, mag niet te veel zakken.
longe silver, en bitcoin
Formule1-Fan
0
is da nu de truck dagen achter 1 geen beweging steeds terug test up dan in eens bam.

Nikkeitjes -2%
Sergeant Garcia
0
quote:

leuke trol schreef op 17 jul 2019 om 21:53:


[...]
Kan je ff uitleggen wat een fractal 8 is?


De bewegingen op de beurs zijn niet ad random maar trendmatig. Er zijn 3 trends: naar boven, naar beneden of zijwaarts. Elke trend is trapsgewijs opgebouwd. Zo´n trede is een fractal. Een trend bestaat uit 5 of 9 fractals, afhankelijk van de kracht in de trend. Een zijwaartse is altijd 5.

Zoals ik net schreef bestaat elke trend uit fractals en dat geldt in elke tijdseenheid. Dus 5 fractals in een uurgrafiek vormen 1 fractal op dagbasis. 5 dagfractals vormen 1 fractal op weekbasis. 5 weekfractals vormen 1 fractal op maandbasis. Als je van hoog (maand) naar laag gaat zie je steeds dezelfde trapsgewijze structuur terugkomen in de grafiek. Vandaar fractals.

Een trend, in welke tijdseenheid dan ook, kan pas keren als in de onderliggende tijdseenheid alle fractals gezet zijn. Maw, een dagtrend kan pas keren als op uurbasis 5 of 9 fractals gezet zijn.

Dit geeft je een overzicht waar een trend zich kan bevinden. Want het lastige is wat gebeurt er na een 5? Is er genoeg energie/kracht in de trend om tot de 9 te gaan, of gaat het over in een zijwaartse 5 fractal trend of een dalende.

Gisteren schreef ik dat de DJ in een 8 kon zitten en dat de up trend nog intact was omdat de RSI zich in de 15 en 60 minuten grafiek boven de 30 bevond. Inmiddels zijn beide er doorheen gezakt en lijkt de trend zich gaan keren. Ik verwacht nu een reactie naar boven (9). Tijdens deze bewegingen zullen er signalen gevormd worden voor een short positie, er zal een negatieve reversals ontstaan (hogere toppen in de indicatoren tov van de koers).
Bijlage:
opa
0
Goedemorgen,
Je merkt het al op dit forum, als ze achter de pc zitten veranderen ze in?

www.telegraaf.nl/nieuws/333900628/lie...

Geen beursgedoe vandaag maar gewoon een werkdagje voor opa.
Leuke dag allemaal .
JoostVLS
1
quote:

Formule1-Fan schreef op 18 jul 2019 om 07:43:


is da nu de truck dagen achter 1 geen beweging steeds terug test up dan in eens bam.

Nikkeitjes -2%


Voor het eerst niets te mekkeren ? :)
137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑