Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
jackgo
0
jackgo
0
Verdere groeivertraging Chinese industrie. Behoorlijk onder consensus.
Rode opening.....please
Alex A La Hausse/ A La Baisse
0
Enorme groei vertraging China geen 6.6% groei maar 6.2%. Dat wordt crashen dadelijk.

Ik ga ook werken opa. Heb je een tikklok? Ouwe zuurpruim :))
The Short Caller
0
Volgens mij hebben we de zelfde begin futs standen als gister ochtend..

dus buy the dip of eet een DiepvriesKip..

Het lijkt wel Groen.. Groen.. Groen.. zonder de RODE lingo-bal!!
ONN
0
quote:

'd Aandelen schreef op 14 september 2017 00:36:


Maar vergeet niet Roy dat was ook al weer 15 tot 17 jaar ( ik ben iex lid sinds 2000 ) geleden

Roy en ik bedoelen de periode 2007/2012. Met o.a. Illuminati, Kopie en inderdaad af en toe Linke Bull.
Coupejet
0
Pc,s zijn weer perfect geprogrammeerd. Schommelen met een range van een paar tiende procenten.
fred optie
0
zal..mij..niet..meer..gebeuren..van..3..euro...ik..herinner,,mij..
unilever..overnamebod..maar..al..te..goed.
fred optie
0
515..call..ook..short..de..boos..doener..maar..die..put..speel..ik..wel..op..een..cent..
fred optie
0
andere..boosdoener..was..de..524..call...kost..nu..bijna..niets..meer.
maar..die..515..call...kost..dus..wel..vet.
fred optie
0
calls..terug..long..turboos..er..uit..

wat..ik..overhou..is..500..shortturbos..en..1..call530..short..

klaar..verlies..beperkt..gebleven..
359 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: technische analyse

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negenti...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 27 mrt TA: Kopen of verkopen? 1033
  2. 26 mrt TA: Engelse beurs oogt zwak 733
  3. 25 mrt TA: Bodemvorming AEX 650

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 464,93 27 mrt
    0,00
    0,00%
  2. DAX 9.632,52 27 mrt
    -368,44
    -3,68%
  3. Nasdaq 92,780 27 mrt
    -1,040
    -1,11%
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare