Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
KLM biedt klanten weer geld terug
Door
op donderdag 14 mei 2020
Views: 3.732
AMSTELVEEN (AFN) - KLM gaat klanten van wie de vlucht de komende tijd geannuleerd wordt de mogelijkheid geven om geld terug te krijgen. Daarmee reageert de luchtvaartmaatschappij op de richtlijn van de Europese Commissie. Klanten moeten dan wel iets langer op hun geld wachten, waarschuwt KLM. De mogelijkheid om een voucher te krijgen ter waarde van de geboekte vliegtickets blijft bestaan. KLM kondigt verder aan binnenkort met een plan te komen om de vouchers aantrekkelijker te maken.
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
ja waarom niet, is toch belastinggeld.
Aandelen uitgeven en schuld herstructureren, is de enige kans op overleven voor klm. Gemiste kans, koers stond op 6 euro 2 maanden geleden. Elbers heeft er een enorme puinbak van gemaakt. Geen reserves, enorme schuld, kerosine vastgeklikt op 65 dollar etc etc. Enige waar deze man goed in is, is bedelen voor staatssteun en aandeleninkoop bij het kabinet, poseren voor fotoshoots en talkshows aflopen..
Daarom hebben ze jou niet voor zo'n baan aangenomen, vanwege dit soort opmerkingen. Makkelijk hoor, simpele geest.
@iPlof schreef op 14 mei 2020 13:10 :
Aandelen uitgeven en schuld herstructureren, is de enige kans op overleven voor klm.
Gemiste kans, koers stond op 6 euro 2 maanden geleden.
Elbers heeft er een enorme puinbak van gemaakt. Geen reserves, enorme schuld, kerosine vastgeklikt op 65 dollar etc etc.
Enige waar deze man goed in is, is bedelen voor staatssteun en aandeleninkoop bij het kabinet, poseren voor fotoshoots en talkshows aflopen..
Daarom hebben ze jou niet voor zo'n baan aangenomen, vanwege dit soort opmerkingen. Makkelijk hoor, simpele geest
Je krijgt niet alleen geld terug, je krijgt er ook een vliegtuig-naar-keuze bij!
Ze hebben wel vandaag hun teruggave policy veranderd van 3 dagen geld terug naar twaalf maanden procedure. Dus feitelijk volgen ze nu de wet maar blijft het resultaat beneden peil.... Ook voor Platinum Elite.
barondehuile schreef op 14 mei 2020 13:25 :
[...]
Daarom hebben ze jou niet voor zo'n baan aangenomen, vanwege dit soort opmerkingen. Makkelijk hoor, simpele geest
Soms is simpel ondernemerschap zeer verfrissend. Veel hoger opgelijde managers maken er een puinzooi van
Jopie1962 schreef op 14 mei 2020 13:37 :
Je krijgt niet alleen geld terug, je krijgt er ook een vliegtuig-naar-keuze bij!
Kan ik er eindelijk ook eentje in het blauw krijgen
Er is alleen maar schuld bijgekomen, 2,3,4,5 miljard al verbrand, zonder ook maar 1 aandeel extra uit te geven. En nu moeten ze nog cash terug gaan geven ook. Bedrijf is failliet, maar de aandeelhouder heeft nog 4 euro per aandeel, terwijl de klant z'n ticket niet terugkrijgt! Het is toch van de gekken dat ik me als klant meer zorgen moet maken dat ik het geld van mijn ticket niet meer retour zie dan de aandeelhouder over z'n aandeel?
klm is straks voor ons allemaal.....
sammie1988 schreef op 14 mei 2020 14:33 :
klm is straks voor ons allemaal.....
Het is meer dat wij er allemaal voor de KLM zijn. Aandelen gekocht door de staat, lonen doorbetaald uit de steunpot, leningen verstrekken omdat banken het niet meer willen.
je bedoelt gekocht en betaald door de belastingbetaler....
Ach mensen hoe erg is het om gewoon een tijd zonder een bedrijf als KLM te moeten leven?! Ik vloog voor het eerst toen ik 24 was. Daarvoor gewoon met de ouders op vakantie en alleen met de auto. Niets mis mee. In een gezin van 9. Toen kreeg m'n vader nog een wekelijks loonzakje. Van uien waren die gemaakt zei hij dan want als je erin keek begon je te huilen. Op donderdagavond was het altijd spannend of er nog geld voor eten was. In een goede week kreeg je naast de aardappels met sla een plak gekookte smac. Uit zo'n blik. In 9 plakken gesneden. Als je pech had kreeg je alleen aardappels met sla. Nooit ziek waren we en zielsgelukkig. Ik weet nu van gekkigheid niet wat ik moet kiezen als ik door de supermarkt loop en op de expedia's van deze wereld kijk. Ben een echte ultra consument geworden en internet idioot. Ondanks mijn leeftijd. Maar ben ik nou echt gelukkiger dan toen ? Welnee. Tijdje minder met z'n allen is helemaal niet erg. Keren we wat meer terug naar basiswaarden en normen. En ja, ook ik sta flink in de min op de beurs en ja ook ik heb dat liever anders. Maar we hebben warm en koud stromend water, verwarming en licht. En die verwarming en warm stromend water hadden we niet eens thuis eind jaren 60. Klaar. Failliet laten gaan. Eerst netjes dat geld terug naar de klanten die niet gekregen hebben waarvoor ze betaald hebben. En dan eens kijken wat we met de failliete boedel kunnen doen.
Idd, beter failliet laten gaan, want anders komen er later ook nog talloze coronaclaims. Moet je je voorstellen, niet alleen zijn die hubvluchten goedkoper, zorgen voor extra vervuiling en hebben nu dan ook extra corona verspreidt.
barondehuile schreef op 14 mei 2020 13:25 :
[...]
Daarom hebben ze jou niet voor zo'n baan aangenomen, vanwege dit soort opmerkingen. Makkelijk hoor, simpele geest
Wow, hier eentje die gelooft dat het krijgen van dat soort functies ook maar iets met competenties te maken heeft. Grappig. Denk je dan ook dat Trump zit waar hij zit door zijn intelligentie? Over simpele schaapjes gesproken...
air france failliet no prblem krijgen we ryanair, veel efficienter, geen gebedel om steun elke 5 jaar
Aantal posts per pagina:
20
50
100