Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,408 10 mei 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 3,405 - 3,432
  • 6.284.296 Gem. (3M) 11,1M

KPN weekdraadje 10 t/m 14 juni 2013

2.552 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 128 | Laatste | Omlaag ↓
  1. KaPeeN63 15 juni 2013 16:47
    quote:

    Espanjolles schreef op 15 juni 2013 16:35:

    Het is juist goed om verschillende merken te hebben onder KPN. Ook verschillende "merk" winkels, telfort, hi, KPN is bedrijfstechnisch goed. Het creëert valse concurrentie.
    Laatst las ik hier nog een Post van een of andere pipo die niet eens wist dat telfort van KPN was! (ja op een beleggersforum van KPN)
    Daarnaast, dat winkel hi niet druk is op zaterdag kan simpelweg komen omdat hi een jongeren merk is. Wat doen jongeren op zaterdag? Juist, werken bij hun bijbaantje en dus weinig tijd om te shoppen op zaterdag. Zo ging dat bij mij vroeger...
    KPN en budgetmerk telfort heeft meer "oudere" klanten die allemaal juist vrij zijn op de zaterdag. Vandaar dat het daar op zaterdag ook veel drukker is dan de hi winkel.
    Laatst nog gelezen dat "hi" zo'n succesvol merk was dat KPN het wilde stoppen of reïntegreren bij KPN.
    Overigens zijn jongeren, dus de hi-doelgroep, eerder geneigd om dingen aan te schaffen op het internet. Ook een reden dus voor een lege winkel
    Meer merken aanhouden is prima, maar ga geen 3 winkel aanhouden alleen maar om "onderscheid" te houden; je kan ook 3 merken integreren in 1 (grotere) zaak.
    Maar ook door de week als jongeren studeren of ook hun bijbaantjes hebben is het muisstil in een Hi-winkel en bij KPN winkel altijd volk, bij Telfort wel "wat" mensen.
    Ik ben het met je eens INTERNET transacties worden door de jongeren gedaan; voor KPN een push om dat middel verder uit te breiden c.q. te verstevigen; daarnaast kan je SERVICE punten opzeten voor Hi, en of Telfort, voor de "problemen".
  2. KaPeeN63 15 juni 2013 17:17
    quote:

    Espanjolles schreef op 15 juni 2013 16:35:

    Het is juist goed om verschillende merken te hebben onder KPN. Ook verschillende "merk" winkels, telfort, hi, KPN is bedrijfstechnisch goed. Het creëert valse concurrentie.
    Laatst las ik hier nog een Post van een of andere pipo die niet eens wist dat telfort van KPN was! (ja op een beleggersforum van KPN)
    Daarnaast, dat winkel hi niet druk is op zaterdag kan simpelweg komen omdat hi een jongeren merk is. Wat doen jongeren op zaterdag? Juist, werken bij hun bijbaantje en dus weinig tijd om te shoppen op zaterdag. Zo ging dat bij mij vroeger...
    KPN en budgetmerk telfort heeft meer "oudere" klanten die allemaal juist vrij zijn op de zaterdag. Vandaar dat het daar op zaterdag ook veel drukker is dan de hi winkel.
    Laatst nog gelezen dat "hi" zo'n succesvol merk was dat KPN het wilde stoppen of reïntegreren bij KPN.
    Overigens zijn jongeren, dus de hi-doelgroep, eerder geneigd om dingen aan te schaffen op het internet. Ook een reden dus voor een lege winkel
    Je bent nog een netwerkaanbieder vergeten die gebruik maakt van KPN netwerk en dat is YOUFONE.
  3. seveneleven 15 juni 2013 18:10
    quote:

    boldie schreef op 15 juni 2013 16:38:

    hahaha alles is klote bij kpn maar men heeft wel aandelen hahaha
    Daar heeft het niets mee te maken.
    Een doorgedreven kosten/baten analyse aangaande de verkooppunten is enkel in het voordeel van KPN.
    Enige nadeel, de mensen die daardoor hun job verliezen.
  4. forum rang 4 @monkeytail 16 juni 2013 09:59
    Telfort moet rebranden, dat moeten ze al jaren. Nieuw gezicht creëren en service via internet uitbreiden want dat loopt hopeloos achter. KPN-winkels opheffen en alles Telfort maken. XS4All is een prima bedrijf, goed gepositioneerd bovendien. Veel meer moeite doen om marktaandeel te verwerven! KPN marketing kan alleen werken als ook de service, uitstraling en technologie top is en de prijs concurrerend. KPN als merk heeft afgedaan omdat het als ouderwets wordt gezien.
  5. KaPeeN63 16 juni 2013 11:06
    quote:

    @monkeytail schreef op 16 juni 2013 09:59:

    Telfort moet rebranden, dat moeten ze al jaren. Nieuw gezicht creëren en service via internet uitbreiden want dat loopt hopeloos achter. KPN-winkels opheffen en alles Telfort maken. XS4All is een prima bedrijf, goed gepositioneerd bovendien. Veel meer moeite doen om marktaandeel te verwerven! KPN marketing kan alleen werken als ook de service, uitstraling en technologie top is en de prijs concurrerend. KPN als merk heeft afgedaan omdat het als ouderwets wordt gezien.
    Al met al er is nog veel te doen door management om KPN efficienter te laten functioneren.
    Misschien nemen ze wat ideeen van ons over en krijgen wij een "bonus"
    ha, ha.
2.552 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 128 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt hield al rekening met hogere outlook KPN

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links