Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
Investor schreef op 26 mei 2022 09:58 :
Giga, zoals het er nu voorstaat heeft de familie Saverijs zo goed als zeker een blokkeringsminderheid. Er zal dus moeten onderhandeld worden en ik stel me de vraag of dit snel zal gaan en of er een oplossing uit de bus komt met hopelijk een verbeterd bod. Hoopvol, maar niet zeker. De enige zekerheid is de evolutie van de tankertarieven. Heeft iemand een idee hoe het daarmee zit?
Ik hoop ook op een extra discussie waar we als aandeelhouder beter uit komen. Voor de tankertarieven: fearnpulse.com/#1
frontline voorzie nu dus een bod uit te brengen, bindend als >50% van de aandelen wordt aangeboden. Na de recente transactie zouden ze dus 35/85sten van de aandeelhouders moeten kunnen overtuigen, in de veronderstelling dat ze nu 15% houden. (42% zou moeten de aandelen aanbieden: of als cmb niet meedoet 35/65 .. 54%). Dit in de veronderstelling dat men de aandelen in de portefeuille van euronav niet meetelt. Telt men die wel mee ... dan moet veel minder worden aangeboden, normaal lukt het dan wel. De transactie die nu werd aangekondigd, 3% ong. van euronav wordt aanngeboden aan 1,4 fro: het zou kunnen om een shorters gaan, die euronav (bij)kochten en fro shortte... Nu er eneige onzekerheid is hebben ze een minder intressante ruilverhouding aanvaard. aan 1,4 FROr is dat nog altijd 15 euro voor een euronav...(koers dit weekend) Is 15 euro in fro genoeg? amper...niet voor de saverijs familie denk ik: de boten kopen zou heel wat meer kosten, en 3 miljard voor die vloot...dat is echt niet genoeg nu schaarste voor de deur staat, maar wel aantrekkelijker voor wie in Fro gelooft: Ikzelf zou het bod aanvaarden... omdat ik geloof dat fro dan wel aan de shorters kan ontsnappen door institutionele belggers aan te spreken: nu spelen de shorters soms op een groot veelvoud van de aandelen, wetend dat daar niet genoeg interesse voor is en dat de koers dan niet omhoog kan.. Zie maar eens wat aan de hand is met' performance shippin'g: de vloot is 5 aframaxes... die elk nog wel 10 jaar lang varen: De koers stuikt ineen... maaar het aantal verhandelde aandelen is een veelvoud van de bestaande. Of iemand oooit meer betaald? Het is een machtspelletje, en wie de touwtjes in handen heeft haalt de winst naar binnne...Performance shipping kan met hun extra liquiditeiten nu wellich goedkoper lend dan 2.65 boven de libor... met eco-lening en het verse geld Intressant om huden maaar...groot marktrisico. En met opeenvolgende kapitaalverhogingen zie je misschien niet veel van de winst...Zou het kunnen dat de Saverijs familie nog rijker geworden is door jaarlijks een pak euronav te shorten?
2 juni maritime expo day in Antwerpen over de transitie in de scheepvaart. Juist HET thema waar CMB en Euronav elkaar zouden kunnen vinden om met frontline een succesvolle toekomst te creëren. CMB en Euronav zitten praktisch op dezelfde locatie in Antwerpen maar naar het zich lijkt wordt er niet met elkaar gesproken. Wellicht een gelegenheid voor de Saverijs familie om nog eens klip en klaar hun ideeën uiteen te zetten.
Tijdens de aandeelhoudersvergadering leek de raad van bestuur van Euronav ook totaal niet bezorgd over het feit dat de familie Saverys de fusie wil tegenhouden. Hugo heeft letterlijk gezegd dat er voor Euronav verschillende mogelijkheden zijn om met deze fusie door te gaan en dat Euronav niet afhankelijk is van de familie Saverys (tenzij dat ze meer dan 30% van de aandelen kopen en bijgevolg een overnamebod moeten doen op het volledige bedrijf). Op de algemene vergadering heeft Hugo ook laten uitschijnen dat Euronav niet zal stoppen met uitbreiden na de fusie met Frontline. Volgens Hugo stelt de combinatie Euronav/Frontline niet veel voor ivm de totale VLCC vloot (en ik geef hem gelijk). Hij gaat opportunistische mogelijkheden om uit te breiden niet uit de weg gaan heeft hij gezegd. Ook heeft hij op 19 mei gemeld dat er in de komende weken meer nieuws gaat komen over de toekomstplannen van Euronav/Frontline. Ik zelf verwacht geen tegenstand meer van de familie Saverys. Ze kunnen enkel maar aandelen Euronav kopen via leningen van KBC en Belfius. Net zoals minder rijke mensen zal ook de familie Saverys hun leningen moeten kunnen terugbetalen met interest. Ze hebben er dus geen belang bij om te veel chaos te creëren bij Euronav. Bovendien weten ze dat Euronav aan de vooravond staat van een nieuwe (super)cyclus met weinig nieuwbouwschepen en véél vraag naar olie via lange vaarroutes. PS: interessant bericht over de familie Saverys: derijkstebelgen.be/nieuws/nieuw-marc-...
Hoe zien jullie het koersverloop van euronav?
Op en neer, en voor de verandering ook al eens andersom!
cmb geeft ook bocimar, containertransport en dus een grote cashflow. Euronav zelf heeft ook enorme cash... Dat ze nu met leningen kopen... dat is spotgoedkoop geld: dat betekent niet dat ze er niet anders aan kunnen. Ik denk dat ze bij een bod op euronav wel eerst een aantal liquiditeiten bij euronav kunnen vrijmaken (bv. door fso te verkopen) en dan moeten ze misschien maar een half miljardje extra verzamelen, bv. uit de casflow van cmb: als ze het echt willen, dan lukt het wel. Of ze niet liever ergens anders in beleggen: hangt wellicht af van de prijs. Overigens kunne ze frederiksen eerst zijn 50% gunnen, en dan tot 31% kopen: en dan een concurrentieel bod doen:2 jaar aan 80000 voor een vlc (tce/dag) is meer dan 3 miljard: en dat zit er bij enige schaarste aan te komen. 2023-2025...Feit is dat ze nu op de containermarkt gouden zaken doen, en de familie... zou wel eens willen weten hoe CMB werd gewaardeerd, en hoeveel van de erfenis al vooraf werd verdeeld, en wat ze zelf al bijeengegaard hebben. Dat ze 'lenen' voor enkele procenten... dat is gewoon logisch: in hun positie halen ze meer winst dan de kosten van de (tijdelijke) leningen. Ik denk dat ze in de huidige omstandigheden de commerciële prijs van de vloot wel willen betalen: en een cashflow kunnen anticiperen van >25% van de vlootwaarde(eigen middelen). 25% cash: een 10jaar oude vlcc bv, 40 miljoen eigen middelen zou dan moeten opbrengen 2,5 miljoen voor de schuldaflossing/intrest 4 miljoen voor de kosten en 10 miljoen voor de cashflow....45 000 $ op spot per dag (let op cash= zonder afschrijving 2.5 miljoen). Ik denk dat dit ruimschoots zal gehaald worden...De vraag is wie er meest voor over heeft..allebei geld zat! En wie weet ik las dat ze wel nog in speaking terms zijn..
Frontline probeert familie Saverys te omzeilen De door John Fredriksen gecontroleerde tankerrederij heeft haar belang in Euronav opgedreven tot bijna 13 procent en stuurt aan op een vrijwillig ruilbod met een aanvaardingsdrempel van 50,1 procent. Frontline stuurde zaterdag een belangrijk persbericht uit over de geplande combinatie met Euronav . In de eerste plaats verhoogt Frontline zijn belang in Euronav met 2,95 procentpunt. Volgens de FSMA bedroeg Frontlines belang op 27 mei 10,01 procent, zodat het dus zou toenemen tot 12,96 procent. Opmerkelijk is de manier waarop Frontline de 5,96 miljoen aandelen Euronav verwerft. De rederij neemt ze over van ‘bepaalde aandeelhouders van Euronav’ en betaalt niet in cash maar geeft de verkopers nieuwe aandelen Frontline in de plaats. Frontline zal hiervoor circa 8,34 miljoen nieuwe aandelen uitgeven. Dat gebeurt tegen een omwisselingsratio van 1,4 aandelen Frontline voor 1 aandeel Euronav. Die ruilvoet is iets lager dan de 1,45 waarvan sprake was in het persbericht van 7 april, toen de fusie tussen de twee olietankeroperatoren werd aangekondigd. Een tweede zaak die opvalt, is dat de omruiling van aandelen Euronav tegen aandelen Frontline hiermee in feite al is begonnen. Vrijwillig ruilbod Frontline zegt verder dat het met Euronav intens voortwerkt om de due diligence, het boekenonderzoek, af te ronden en een gepaste transactiestructuur uit te werken. ‘Dit zou een vrijwillig ruilbod van Frontline voor aandelen Euronav kunnen omvatten als een eerste stap, en Frontline zou dan overwegen om de minimum aanvaardingsratio op 50,1 procent te zetten inclusief de aandelen die Frontline reeds bezit.’ In plaats van een fusie zouden we dus in een eerste fase een overname van Euronav door Frontline krijgen via een aandelenruil. Als de operatie al met 50,1 procent als geslaagd zou worden beschouwd, zou dat een serieuze stap voorwaarts betekenen voor het fusieproject. Om een echte fusie te kunnen doorvoeren is de goedkeuring van 75 procent van de aandeelhouders vereist. De familie Saverys – Alexander en zijn broers - verzet zich echter tegen de combinatie van Euronav en Frontline. Zij zouden hun dochterbedrijf CMB.Tech, actief in waterstofprojecten, in Euronav willen inbrengen en Euronav omvormen tot een verscheper van groene brandstoffen. CMB heeft intussen een belang van 19,6 procent in Euronav opgebouwd, wat haar mogelijk zou toelaten het fusieproject tegen te houden.
puik werk donatello. Ik denk dat dat op een of andere manier wel zal leiden tot een verplicht bod, en dat zou dan door beide partijen financieel kunnen...als ze echt willen meer bieden dan de andere.
Tankers schreef op 29 mei 2022 14:06 :
Tijdens de aandeelhoudersvergadering leek de raad van bestuur van Euronav ook totaal niet bezorgd over het feit dat de familie Saverys de fusie wil tegenhouden. Hugo heeft letterlijk gezegd dat er voor Euronav verschillende mogelijkheden zijn om met deze fusie door te gaan en dat Euronav niet afhankelijk is van de familie Saverys (tenzij dat ze meer dan 30% van de aandelen kopen en bijgevolg een overnamebod moeten doen op het volledige bedrijf).
Op de algemene vergadering heeft Hugo ook laten uitschijnen dat Euronav niet zal stoppen met uitbreiden na de fusie met Frontline. Volgens Hugo stelt de combinatie Euronav/Frontline niet veel voor ivm de totale VLCC vloot (en ik geef hem gelijk). Hij gaat opportunistische mogelijkheden om uit te breiden niet uit de weg gaan heeft hij gezegd.
Ook heeft hij op 19 mei gemeld dat er in de komende weken meer nieuws gaat komen over de toekomstplannen van Euronav/Frontline.
Ik zelf verwacht geen tegenstand meer van de familie Saverys. Ze kunnen enkel maar aandelen Euronav kopen via leningen van KBC en Belfius. Net zoals minder rijke mensen zal ook de familie Saverys hun leningen moeten kunnen terugbetalen met interest. Ze hebben er dus geen belang bij om te veel chaos te creëren bij Euronav. Bovendien weten ze dat Euronav aan de vooravond staat van een nieuwe (super)cyclus met weinig nieuwbouwschepen en véél vraag naar olie via lange vaarroutes.
PS: interessant bericht over de familie Saverys:
derijkstebelgen.be/nieuws/nieuw-marc-...
het is officieeel cmb die koopt denk ik... misschien houdt de familie zelf nog achter de hand, liefst niet in de kijker... een bod doen op euronav, pak 2,4miljard euro voor wat ze nog niet hebben... dan kan een derde komen uit extra leningen, een derde uit contianers die momenteel goed opbrengen, en dan nog 1/3... uit de cahflow van euronav en haar beschikbare middelen... hier en daar kan nog wel wat verkocht ook...En wie doet de beste zaak? de koper, de verkoper, of samen? De hoge koers van fro lijkt me trouwens niet meer echt marktconform...trukje voor een beter ruilverhouding van FRO? dat CMB met geleend geld koopt, ... waarom niet? tijd brengt raad en geld...
En wat brengt dat dan eventueel mee voor de kleine beleggers , heb je daar een visie over .
Ze zouden hier een film over moeten maken, heb al saaiere thrillers gezien. Ik weet al een goede titel: "Hugo's Armada" (verwijzend naar de Spaanse armada die het onderspit heeft moeten delven)
... en qatar energies is bang... ze vrezen een tekort aan schepen, en roepen op om lange termijncontracten af te sluiten en plaatsen te reserveren in de nieuwbouwwerven... nu dan kunnen er voor zover nieuwe reservaties zijn wel weer nieuwe bijkomen vanaf 2025...(eind 24). (Eerst moeten werven vrijkomen, en dan 2 jaar bouwen...). Maar nieuwbouw komt pas echt op gang, als het niet veel meer kost dan de verwachte prijs op spot...die verwachte prijs zal nog wel stijgen...Echt economisch is nieuwbouw pas vanaf 50 000$ TCE/spot (13 miljoen per jaar na kosten). En dan is euronav en zelfs fro nog altijd goedkoper...
om het uur wordt ruim een half procent van fro verhandeld aan -14%... (van 16.02 tot 16.12 180 000 aandelen). Olie op het vuur of gewoon nattigheid?
31 mei = vervaldag voor (short?) termijncontracten waarschijnlijk.
Wat met die Russische olie? Kan de winning zo maar verkleind worden of moet die opgeslagen worden?
Er wordt nu wellicht wat opgeslagen, maar niet op zee, en een beperkte rem op nieuwe productie. En ook heel wat met grote korting verkocht aan voor die gelegenheid 'bevriende' landen. Helaas in een oorlog hebben strijdende partijen meer nood aan hun gelijk dan aan de waarheid. Achteraf komt de officiële waarheid van de winnaar, ook al zijn er alleen verliezers. De oorlog zal nog lang op het vertrouwen wegen, en scheepvaardij is een knelpuntberoep... Indien er een tijdelijk overschot zou ontstaan, dan hadden we wel een contango gehad: met opslag op zee (vlcc en bunkers). Ik denk echter dat het niet zal gebeuren met russiche olie: (futures niet hoog genoeg).
Gaat het Rusland wel lukken om via tankers overal olie te leveren? Een van de problemen zou de verzekering van het transport zijn. De meeste of zelfs alle verzekeringsmaatschapijen zijn Westers en zouden die Russische vrachten niet meer verzekeren. Ik veronderstel dat die alles ook slecht is voor de scrappings, en dat er nog wel een tijdje met rogue tankers gevaren gaat worden. Intussen boven 12 euro. Ik denk er aan een deeltje te verkopen aan deze prijzen. Gisteren of eergisteren zat het boven 12.5 euro. Zoveel upsite lijkt er voorlopig niet meer te zijn. Of moeten we speculeren op een overnamebod dat hoger ligt? moeilijk...
Opec overweegt Rusland uit te sluiten van productiequotum Volgens anonieme bronnen van The Wall Street Journal is er een aantal leden van de Opec, dat overweegt om Rusland voorlopig uit te sluiten van afspraken over de olieproductie. Dat zou de weg vrijmaken voor andere olieproducerende landen om de productie te verhogen. Vandaag vergadert de Opec+ over de olieproductie. (FD)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)