Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
Yes we can schreef op 23 oktober 2020 18:52 :
Heb after hours nog een pakket gekocht aan 6,81
Nice, mooie aankoop! Ik hou mijn cash even aan tot meer duidelijkheid in de markt. Verwacht Euronav wel weer snel boven de 7
30k is het gemiddelde voor suezmax zoals staat in het halfjaarverslag: dan zijn ook een aantal contracten aan een hogere prijs (wellicht kortere periode)... de suezmax waarover je het hebt zijn niet die van trafigura, maar wel een 4tal nieuwe uit 2019 denk ik de 2 suezmax van trafigura is recente ontwikkeling, bron hoofdlijn van tradewinds ik denk voor die nieuwe was het voor 3 jaar... op te zoeken
de noodzaak aan production cut duid op extreem lage prijzen... ok, minder tranqsport op korte termijn maar eens de voorraad op wordt weer gekocht. uiteindelijk is er een periode van lager consumptie, ... tijdelijk (al geloof ik niet -en British petroleum ook niet- in groei). De langere termijn prijs voor olie zal ooit wel weer goed zijn voor een contango...anders zal het verbruik wel stijgen, 'teen of 'tandere ...maar ook voor de nieuwbouw is het 'teen of 'tandere: men betaaalt de prijs om te investeren, of er is tekort door de noodzakelijke scrap < i n beide gevallen hogere prijzen op spot
Mag ik even jullie mening hoe jullie die koers verder zien evolueren? Ik heb al aangegeven dat voor mij dit aandeel een grote miskoop is geweest en zo denk ik er nog over. Alleen wil ik niet verkopen met verlies,ik zit rond de 10€ aankoop. Gaan we de 10€ ooit nog terugkrijgen of blijft die koers wat we nu te zien krijgen? Gelieve mij geen antwoord te geven als je mij wil negatief benaderen,ik wil alleen correcte mensen die me een eerlijk antwoord kunnen bieden. Alvast dank
Verkoop en koop Tesla of Alfen ofzo
belegger1981 schreef op 25 oktober 2020 19:37 :
Mag ik even jullie mening hoe jullie die koers verder zien evolueren?
Ik heb al aangegeven dat voor mij dit aandeel een grote miskoop is geweest en zo denk ik er nog over.
Alleen wil ik niet verkopen met verlies,ik zit rond de 10€ aankoop.
Gaan we de 10€ ooit nog terugkrijgen of blijft die koers wat we nu te zien krijgen?
Gelieve mij geen antwoord te geven als je mij wil negatief benaderen,ik wil alleen correcte mensen die me een eerlijk antwoord kunnen bieden.
Alvast dank
Mijn mening; Bekijk het aandeel doorheen de geschiedenis, Bekijk de kennis en kunde van de leiding, Bekijk vat ze uitspoken, en op welk moment, Bekijk de vloot, Bekijk de klasse van meedewerkers, Bekijk de leeftijd van de vloot, Bekijk de boekwaarde van het aandeel, Bekijk de kennis van nevenbedrijven naar de toekomst toe, waterstof, water, scheepsbouwkunde, ... Als dan niet meer waard is dan die 10 schamele euro ??? Waarmme gaan ze de energietransietie doen ??? - Kernenergie ??? - Steenkool ??? - Biogas ??? - Zonnepanelen ??? - Windmolens ??? - Minder verbruik van electriciteit :) :) :) - hout ??? - Bruinkool ??? - Pallets ??? - Aardgas ??? - Efficienter werken ??? NIET OP KORTE TIJD !!! Dus de volgende jaren zitten we goed denk ik. Tegen dan zijn de schepen afgeschreven en/of verkocht :) niet ? Op zee staan de windmolens stil, te wachten op onderhoud ! :) Koop zonnepanelen, daarna koop je een kookplaat, wat is het vermogen van uw meter ? Ga je er nog een verwarming mee kunnen op laten draaien ? En die hoogoven ? Die trekt een halve kerncentrale leeg, ook met windmolens??? en als er geen wind is ??? en dat in een 24/24 7/7 -systeem ??? Ik wil het nog zien.
www.iex.nl/Nieuws/ANP-251020-064/Milj... TORONTO (AFN/RTR) - Het Canadese olie- en gasbedrijf Cenovus Energy neemt in een deal ter waarde van 23,6 miljard dollar zijn kleinere branchegenoot Husky Energy over. Daardoor ontstaat de op twee na grootste olie- en gasproducent van Canada, met een productie van het equivalent van 750.000 vaten olie per dag. De overnamedeal is inclusief schuld en wordt geheel in aandelen afgehandeld. Door de samenvoeging moet jaarlijks voor 1,2 miljard dollar aan financiële voordelen worden behaald. Het nieuwe bedrijf gaat verder onder de naam Cenovus Energy. Het is de bedoeling dat de overname in het eerste kwartaal van 2021 wordt afgerond. De laatste tijd vinden er meer grote fusie- en overnamedeals plaats in de oliesector. Door de coronacrisis is de olie-industrie hard geraakt en door te fuseren willen oliebedrijven sterker staan om de uitdagende marktomstandigheden het hoofd te kunnen bieden.
belegger1981 schreef op 25 oktober 2020 19:37 :
Mag ik even jullie mening hoe jullie die koers verder zien evolueren?
Ik heb al aangegeven dat voor mij dit aandeel een grote miskoop is geweest en zo denk ik er nog over.
Alleen wil ik niet verkopen met verlies,ik zit rond de 10€ aankoop.
Gaan we de 10€ ooit nog terugkrijgen of blijft die koers wat we nu te zien krijgen?
Gelieve mij geen antwoord te geven als je mij wil negatief benaderen,ik wil alleen correcte mensen die me een eerlijk antwoord kunnen bieden.
Alvast dank
Dan was je te vroeg ingestapt en mogelijk in 1 keer teveel gekocht. Ik was op de 9 euro beginnen en naar de 8 naar beneden gemiddeld. Toen het duidelijk werd dat 7 en zelfs de 6 best mogelijk is, had ik mijn positie tijdens een stormloop naar 8,2 wegens floating storage berichten verkocht. Ik heb ondertussen geleerd dat 5%, 10%, 15% en 20% van mijn portefeuille best weg zwaar is. Op 7,13 terug ingestapt met 2,5% en kan eventueel naar 5% uitbreiden op 6,23. Voor de 10 euro gaan we een jaar aan lage rates moeten uitzitten en naar het verschroten van 100+ tankers tegen einde 2021. Gezien dat het snelle herstel in 2021 door Corona en hoe overheden daarop reageren kapot gemaakt wordt, dan komt economisch herstel in 2022 of 2023. Tegen dat er tankers nodig zijn en we moeten met 100+ exemplaren minder doen. De aanhoudende onzekerheid over welke motorisatie en milieunormen dat de toekomst wordt, worden er weinig nieuwe tankers besteld. Net zoals je niet zomaar een nieuwe auto bestelt, als je niet weet of je in 5 of 10 jaar, Antwerpen, Brussel, Gent,... nog binnen mag rijden. De wereldbevolking groeit verder met 1,1% of 83 miljoen mensen per jaar. Tijdens een crisis kunnen ze lange tijd arm blijven, maar bij hoogconjunctuur is daar een inhaalbeweging en 150+ miljoen mensen per jaar worden middenklasse die allemaal willen rijden, plastics gebruiken, airco, vlees eten, meer vliegen dan ons,... Tegen 2030 komt er 0,9 miljard mensen of de gehele wereldbevolking van 1800 erbij. Geen wonder dat klimaatverandering nu merkbaar is en vroeger waren er niet genoeg mensen en de bedrijven, industrieën,... waren te klein om een verschil te maken. Er is nu een afbraak in de olie, gas, tankers,... om aan de huidige verlaagde vraag te voldoen en tegen dat de wereld weer vooruit wilt, dan is er overal een tekort. Enkele schepen te weinig en het is feest voor iedereen met hoge rates. Enkele schepen teveel en het is drama met lage rates.
Als de kerncentrales gaan sluiten, wat de slimme groenen heel graag willen , zal de vraag naar olie en steenkool zeer sterk toenemen. De koers geeft een vals beeld nu .
beleggerke schreef op 26 oktober 2020 07:33 :
Als de kerncentrales gaan sluiten, wat de slimme groenen heel graag willen , zal de vraag naar olie en steenkool zeer sterk toenemen. De koers geeft een vals beeld nu .
ALS de kerncentrales zouden sluiten in 2025 dan zal dat indien nodig allemaal vervangen worden door gas centrales, want gas is spotgoedkoop en in overvloed beschikbaar. En er is geen één land in Europa dat ooit nog een steenkolen centrale zal bouwen. Ook olie kan je vergeten, gas is veel makkelijker, goedkoper, minder vervuilend en nog een beetje accepteerbaar voor de groenen.
Geen enkel land in europa gaat nog steenkoolcentrales zetten? Zo uit het hoofd kan ik Polen, Duitsland en tjeschie noemen. En Nederland heeft er 4 jaar geleden nog in dienst genomen.
Jan Frans B schreef op 26 oktober 2020 08:32 :
[...]
ALS de kerncentrales zouden sluiten in 2025 dan zal dat indien nodig allemaal vervangen worden door gas centrales, want gas is spotgoedkoop en in overvloed beschikbaar. En er is geen één land in Europa dat ooit nog een steenkolen centrale zal bouwen. Ook olie kan je vergeten, gas is veel makkelijker, goedkoper, minder vervuilend en nog een beetje accepteerbaar voor de groenen.
Er zijn nu al geen centrales op stookolie. Impact op dat vlak is dus nhil. Vervanging van kernenergie en oude steenkoolcentrales doos gas geloof ik wel in.
Had dus toch liever $ 0,47 meer dividend gehad dan die buybacks...
Als die buyback aandelen niet vernietigd worden creëer je weinig aandeelhouderswaarde voor de bestaande aandeelhouders. Dan hou je het geld in eigen zak voor waneer het minder gaat.
belegger1981 schreef op 25 oktober 2020 19:37 :
Mag ik even jullie mening hoe jullie die koers verder zien evolueren?
Ik heb al aangegeven dat voor mij dit aandeel een grote miskoop is geweest en zo denk ik er nog over.
Alleen wil ik niet verkopen met verlies,ik zit rond de 10€ aankoop.
Gaan we de 10€ ooit nog terugkrijgen of blijft die koers wat we nu te zien krijgen?
Gelieve mij geen antwoord te geven als je mij wil negatief benaderen,ik wil alleen correcte mensen die me een eerlijk antwoord kunnen bieden.
Alvast dank
Ik zit er zelf ook in aan gemiddeld 9,5 euro. Niet leuk nu maar ik heb dit jaar al veel dividend ontvangen en dat maakt mijn jaar toch goed. De koers zal zeker terug richting 12 euro gaan maar dat zal allicht duren tot najaar 2021. Dan zal er terug perspectief zijn om een grotere vraag, meer nood aan transport en minder tankers. Je moet dus rekening houden met een termijn van minimum een jaar, langer als dan de verlamming door Covid nog niet is opgelost. Maar eenmaal het perspectief op economische heropleving er is, zal het hard gaan gezien de uitstekende positie waarin Euronav zit. Je leidt pas verlies als je verkoopt, ik wacht en hopelijk levert ook het derde kwartaal nog wat dividend op.
Midstreamer schreef op 26 oktober 2020 08:42 :
Geen enkel land in europa gaat nog steenkoolcentrales zetten? Zo uit het hoofd kan ik Polen, Duitsland en tjeschie noemen. En Nederland heeft er 4 jaar geleden nog in dienst genomen.
Duitsland heeft er dit jaar nog nieuwe opgestart. Ook die van Mannheim hebben ze deze zomer van 25% naar 75% opgevoerd omdat ze anders te kort gaan komen. Maasbracht de grootste is na 6j weer opgestart om aan België te leveren. Voorlopig nog op gas , maar ze bekijken weer om op de goedkope aardolie en palmolie over te schakelen. De tanks hebben ze toch staan.
Sinds het bedrijf ex dividend ging ,ging het aleen maar naar beneden geduld siert de mens anders wisselen voor oa fugro
Floating storage is korter bij dan je denkt. De schoolvakanties stellen het ms een beetje uit. Amerika en Europa kunnen niet anders dan in lockdown gaan. Het gezondheids systeem staat op springen. Nu al. De winter moet nog beginnen. Voor 2021 staan we terug op 10 euro of meer. We gaan een mini maart beleven.
MC oil schreef op 26 oktober 2020 15:16 :
Floating storage is korter bij dan je denkt. De schoolvakanties stellen het ms een beetje uit. Amerika en Europa kunnen niet anders dan in lockdown gaan. Het gezondheids systeem staat op springen. Nu al. De winter moet nog beginnen. Voor 2021 staan we terug op 10 euro of meer. We gaan een mini maart beleven.
Die theorie heb ik ook, maar de markt lijkt er duidelijk anders over te denken.
In antwoord op bovenstaande vraag over of het aandeel ooit terug 10 EUR zal staan. Ben vandaag terug substantieel in Euronav gestapt. Zit nog in andere tankerbedrijven (vnl. transport ruwe olie). Ik lees dagelijks tradewindsnews (betalend), bekijk analyses - recent van Jefferies, waardoor prijzen vrijdag naar beneden zijn gegaan -, twitter accounts en zelfs Youtube video's van beleggers en semi-analisten. Conclusie: het ziet er op de middellange termijn zeer goed uit voor de tankerwereld. Probleem - of het leuke - aan dit aandeel is dat de prijs doorgaans niet de werkelijke bedrijfswaarde reflecteert, maar eerder gekeken wordt naar de huidige tarieven. Die zijn momenteel laag. Op korte termijn zullen deze stijgen nu de winterperiode eraan komt; het zou zelfs kunnen dat men meer zal moeten stoken doordat zowel privé-eigendommen op de Westerse - rijke - wereldhelft als bedrijven van verwarming voorzien moeten worden. Op iets langere termijn verwacht men, vanaf januari 2021, substantiële scrapping - vernietiging van oude boten die naar het eind van hun levensjaren toedrijven. Dit had er al moeten van komen, maar doordat al die bedrijven zoveel winst gemaakt hebben eerder dit jaar lijkt het erop dat ze het vernietigen van hun oude boten nog even uitstellen in afwachting van betere tijden. Lees: ook zij weten of vermoeden dat de tarieven naar omhoog zullen gaan; dit is allicht imminent. Eens we dus aan 2021 beginnen zal er naar schatting langzaamaan minder en minder vloot zijn om voor transport te zorgen. Eens corona voorbij, en dat zal men allicht rond maart 2021 beginnen voelen afhankelijk van vaccinatiestatus wereldwijd, zal de vraag weer normaliseren, en vanaf dan verwacht men eigenlijk de niet langer uit te stellen start van de zogenaamde jaren durende cyclus van hogere rates. Bovendien moeten de boten door nieuwe regulering die vanaf januari 2021 in werking treedt ook trager varen (en dus minder uitstoten) wat ook tot gevolg heeft dat de vloot minder geactiveerd kan worden. Ten slotte kan ik in deze zeer volatiele sector, wat tarieven betreft, enkel verwijzen naar de paginsa 21 van een analyse van Kepler Cheuvreux die vorig jaar pre-covid gemaakt werd, waaruit je wel kan afleiden dat 'the sky is the limit' misschien wel het codewoord is op lange termijn. Die analyse vind je hier: www.marinemoney.com/system/files/medi... Dus die 10 EUR; ik had er niet aan gekocht, maar ze is misschien niet zo onmogelijk, op lange termijn.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)