Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
bet gaat dus om 2 tranacties, 170 000 aandelen diie saverijs is kwijtgespeeld.... Was DATt wel zijn bedoeling? ik neem aan dat hij sowieso een goed alternatief had, en dat zou dan wel iets kunnen zijn als een afkeer voor de oliebussiness omwille van de milieuvereisten, waardoor het een snel krimpende markt is, of een voorkeur voor een ander tankermaatschappij met beter return, of ... lng tankers er zijn wel groeiende markten, vooral dan opslag en transport van waterstof, waar wel vers geld en kapitaal nodig is, en waar men dan ook meer zal streven naar hogere koersen om op beurskapitaal beroep te doen. de olietankers moeten gewoon van hun geld afgeraken,dus hogere koersen zijn alleen negatief, en nu saverijs wellicht onbewust en onvijwillig de koersen laag heeft gehouden, misschien bewust tot vandaag kan euronav beginnen kopen...
basinclab schreef op 22 mei 2020 09:00 :
bet gaat dus om 2 tranacties, 170 000 aandelen diie saverijs is kwijtgespeeld.... Was DATt wel zijn bedoeling? ik neem aan dat hij sowieso een goed alternatief had, en dat zou dan wel iets kunnen zijn als een afkeer voor de oliebussiness omwille van de milieuvereisten, waardoor het een snel krimpende markt is, of een voorkeur voor een ander tankermaatschappij met beter return, of ... lng tankers
er zijn wel groeiende markten, vooral dan opslag en transport van waterstof, waar wel vers geld en kapitaal nodig is, en waar men dan ook meer zal streven naar hogere koersen om op beurskapitaal beroep te doen. de olietankers moeten gewoon van hun geld afgeraken,dus hogere koersen zijn alleen negatief, en nu saverijs wellicht onbewust en onvijwillig de koersen laag heeft gehouden, misschien bewust tot vandaag kan euronav beginnen kopen...
Basinclab : Wat bedoelt u met ' de olietankers moeten gewoon van hun geld afgeraken dus hoegere koersen zijn alleen negatief? '
Basinclab : Wat bedoelt u met ' de olietankers moeten gewoon van hun geld afgeraken dus hoegere koersen zijn alleen negatief? ' [/quote] Tja ik kan er ook geen touw aan vast knopen!
Denk dat het 'rederijen' moet zijn.
Long Short schreef op 22 mei 2020 09:00 :
[...]
Als de lage vrachtprijzen structureel laag blijven gaan de oude schepen er inderdaad volledig uit .
Wel zullen er ook een hoop jonge schepen tijdelijk uit de vloot gaan bij dipjes in de markt. Uitgestelde drydocking/Uitgestelde scrubber installaties etc. Persoonlijk denk ik niet dat de time charters nog onder de 30k zullen zakken omdat de tankermarkt zichzelf wat kan sturen.
Wat de koers betreft is het koffiedik kijken, de voorbije weken hebben immers aangetoond dat de koers stijgt als de olieprijs zakt en omgekeerd. Staat precies volledig los van cashflow/earnings/profit/debt/NAV/Outlook.
Moest ik voldoende zelfbeheersing hebben dan keek ik enkel nog naar de charter rates van Poten en de kwartaalrapporten van Euronav. Die koers slaat toch helemaal nergens op.
Wat bedoel je met dat de tankermarkt zichzelf kan sturen igv time charters? Tenzij contango terugkomt zie ik niet in hoe de vraag- en productieuitval van olie voldoende gecompenseerd wordt door het tijdelijk uit de vloot gaan van schepen: - 25-35 schepen zijn gemiddeld uit dienst voor een special survey (q1 presentatie Euronav) - payback van scrubbers is te hoog opgelopen waardoor ik me afvraag of er nog veel geplaatst zullen worden - tempo van afname van opslag op schepen blijft een onzekere factor
'hogere koersen zijn alleen negatief' ik denk aan de langere termijnbelegger en de onderneming.. de langetermijnbelgger wil wellicht een deel van zijn dividenden herinvesteren aan die koersen lijkt de onderneming zelf ook niet van hoge koersen te kunnen profiteren, omdat ze zover weg liggen... hogere koersen beteken ook hogere prijzen voor aandeleninkoop, en speelt hier en daar ook wel op fiscale aspecten voor de eigenaars en kosten verbonden aan beurskapitalisatie, denk ik... wie speculeert op een snel koersherstel, zeker niet kansloos, maar ik denk niet dat de onderneeming dit wil, tenzij het boven de nav gaat, dan kan eventueel aan kaptaalinbreng gedacht worden. Anderzijds bij een fusie is een onderwaardering ook ongewenst, tenzij het met een onderneming is die evenzeer ondergewaardeerd is en schaalvoordelen of profielvoordelen biedt ... Een onderneming kan voordeel halen uit een zeer hoge of een zeer lage notering... dergelijke fenomen kunnen juist leiden tot uitzonderlijke winst
117 tankers zijn naar china met olie ... aankomst vanaf half juli
117 olietankers dit resulteert in lange routes, en extreem lage tarieven, zoals nu de landbridge forune 104 dagen aan 27.400... maar het gaat om een herposiitonering en duurt zowat het volledige q3. let wel dit is laagseizoen en zowat breakeven... En in oktober terug beschikbaar voor een hogere spotprijs wellicht zodat meer kan uitgehaald worden dan uit de time charters, vanaf spotprijzen van 80000... dit is misschien een verklaring voor het minder gunstig koersverloop maar leidt niet tot verliezen: cashflow blijft zeer gezond ook voor q3
@ Sugarstock: De voorbije dagen kwamen er geregeld berichten van oa Frontline/Scorpio die hun scrubber-installaties uitstelden, dus niet gecancelled. Rekent momenteel helemaal niet maar zij vermoeden althans dat dit in de toekomst wel het geval zou zijn. Zoals je zelf aangaf zitten er heel wat oude dames in de vloot die bij een zwakkere markt er uit zullen vliegen. Dus het zelfsturende waar ik op doel is dat de reders heel snel de supply van schepen kunnen minderen zonder impact op hun balance sheet. (reeds afgeschreven of normaal onderhoud / voorziene scrubber installatie) Tempo van destocking is inderdaad een onzekere factor. Simpele logica is echter dat de supply < demand alvorens de stocks effectief dalen. En hieronder mijn beredenering: Prijzen zijn al gestegen en voor de non shale terug overal boven OPEX en voor Midden Oosten/Rusland zelf al boven full cost. Zullen ze aan de verleiding kunnen weerstaan om toch meer op te pompen? De enige die er last van heeft is Trump die eind dit jaar mogelijks de verkiezingen niet overleefd... Ik heb geen glazen bol maar als het de komende jaren niet lukt om fortuinen te maken op VLCC's dan zal het nooit gebeuren...
krach03 schreef op 21 mei 2020 23:10 :
Vanwege de aangekondigde buy-backs vraag ik mij af of ze over Q2 ook 80% van hun winst gaan uitkeren als dividend,
wat denken jullie?
Dit is waar ik al altijd voor gevreesd heb, vergeet je 80% maar, Hugo heeft nog wel een potje van vorig jaar van dik over de 100 M, maar als hij het dividend kan afromen om geld in eigen zak te houden zal hij het niet laten.
Long Short schreef op 22 mei 2020 09:00 :
[...]
Als de lage vrachtprijzen structureel laag blijven gaan de oude schepen er inderdaad volledig uit .
Wel zullen er ook een hoop jonge schepen tijdelijk uit de vloot gaan bij dipjes in de markt. Uitgestelde drydocking/Uitgestelde scrubber installaties etc. Persoonlijk denk ik niet dat de time charters nog onder de 30k zullen zakken omdat de tankermarkt zichzelf wat kan sturen.
Wat de koers betreft is het koffiedik kijken, de voorbije weken hebben immers aangetoond dat de koers stijgt als de olieprijs zakt en omgekeerd. Staat precies volledig los van cashflow/earnings/profit/debt/NAV/Outlook.
Moest ik voldoende zelfbeheersing hebben dan keek ik enkel nog naar de charter rates van Poten en de kwartaalrapporten van Euronav. Die koers slaat toch helemaal nergens op.
"Die koers slaat toch helemaal nergens op." En dan zijn er hier nog een hoop die denken dat buybacks de koers naar stratosferische hoogtes zal brengen. Get real ! Buybacks wil zeggen minder dividend maar zal nooit een aanzienlijke invloed op de koers hebben. Tenzij ze van 6 naar 6.25 gaat maar daar heeft ook geen hond iets aan. Behalve Hugo, die kan zijn balans nog mooier maken. Alsof dat van enige invloed is, de balans is nu al indrukwekkend goed, under leveraging , veel cash, agressieve afschrijf politiek en een jonge vloot. En hoe is de koers, om te janken. Er is op het moment en voor de voorzienbare toekomst maar één manier om geld te verdienden aan dit aandeel en dat is het dividend (en je kan er donder op zeggen dat je geen 80% meer zal krijgen nu Hugo toestemming heeft gekregen om meer dan 200 M te spenderen aan buybacks. Dat zal nauwelijks invloed hebben op de koers omdat er 101 dingen zijn die meer invloed hebben dan zijn buybacks.
Jan Frans B schreef op 22 mei 2020 12:13 :
[...]
"Die koers slaat toch helemaal nergens op." En dan zijn er hier nog een hoop die denken dat buybacks de koers naar stratosferische hoogtes zal brengen. Get real ! Buybacks wil zeggen minder dividend maar zal nooit een aanzienlijke invloed op de koers hebben.
Respect voor de visie van een ander blijft schijnbaar voor jou moeilijk. Je zegt steeds: mijn mening is de enige juiste. Nou ik deel je mening niet en heb ook al duidelijk gemaakt waarom!!
Jan Frans B schreef op 22 mei 2020 12:13 :
[...]
"Die koers slaat toch helemaal nergens op." En dan zijn er hier nog een hoop die denken dat buybacks de koers naar stratosferische hoogtes zal brengen. Get real ! Buybacks wil zeggen minder dividend maar zal nooit een aanzienlijke invloed op de koers hebben. Tenzij ze van 6 naar 6.25 gaat maar daar heeft ook geen hond iets aan. Behalve Hugo, die kan zijn balans nog mooier maken. Alsof dat van enige invloed is, de balans is nu al indrukwekkend goed, under leveraging , veel cash, agressieve afschrijf politiek en een jonge vloot. En hoe is de koers, om te janken.
Er is op het moment en voor de voorzienbare toekomst maar één manier om geld te verdienden aan dit aandeel en dat is het dividend (en je kan er donder op zeggen dat je geen 80% meer zal krijgen nu Hugo toestemming heeft gekregen om meer dan 200 M te spenderen aan buybacks. Dat zal nauwelijks invloed hebben op de koers omdat er 101 dingen zijn die meer invloed hebben dan zijn buybacks.
Noem me conservatief, maar voor mij lijkt een combinatie van buyback en dividend beter voor Euronav. En als aandeelhouder heb ik dan ook het liefst dat men de beste keuze maakt voor het bedrijf eerlijk gezegd. Ik ga er van uit dat de koers ooit wel zal volgen :D. Ik heb tijd.
Jan Frans B schreef op 22 mei 2020 12:13 :
[...]
"Die koers slaat toch helemaal nergens op." En dan zijn er hier nog een hoop die denken dat buybacks de koers naar stratosferische hoogtes zal brengen. Get real ! Buybacks wil zeggen minder dividend maar zal nooit een aanzienlijke invloed op de koers hebben. Tenzij ze van 6 naar 6.25 gaat maar daar heeft ook geen hond iets aan. Behalve Hugo, die kan zijn balans nog mooier maken. Alsof dat van enige invloed is, de balans is nu al indrukwekkend goed, under leveraging , veel cash, agressieve afschrijf politiek en een jonge vloot. En hoe is de koers, om te janken.
Er is op het moment en voor de voorzienbare toekomst maar één manier om geld te verdienden aan dit aandeel en dat is het dividend (en je kan er donder op zeggen dat je geen 80% meer zal krijgen nu Hugo toestemming heeft gekregen om meer dan 200 M te spenderen aan buybacks. Dat zal nauwelijks invloed hebben op de koers omdat er 101 dingen zijn die meer invloed hebben dan zijn buybacks.
Als je aandelen hebt van Euronav kan ik je alleen maar aanraden nu onmiddellijk te verkopen. Je belegt normaliter in een bedrijf en bedrijfsleiding waar je in gelooft. Verder deel ik je mening niet over buybacks, dus: get real !
En wat mij betreft mogen ze die dividenden ook spreiden in de tijd. Ipv dit jaar 25% aan dividend uitkeren, gewoon een garantie geven van minimum 5% dividend per jaar voor de komende 5 jaar. Geeft hen wat kapitaalflexibiliteit, en oogt misschien interessanter vanuit langere-termijn perspectief.
Helpt ook wat aan die 30% RV ;)
Yes we can schreef op 22 mei 2020 12:24 :
[...]
Als je aandelen hebt van Euronav kan ik je alleen maar aanraden nu onmiddellijk te verkopen. Je belegt normaliter in een bedrijf en bedrijfsleiding waar je in gelooft. Verder deel ik je mening niet over buybacks, dus: get real !
Helemaal mee eens....!!
Het heeft geen zin om te reageren als Frans B zijn frustratie uit, alleen begrip helpt. Hij heeft al heel lang 20.000 aandelen, en is al vaak teleurgesteld geweest op wat effectief na een goede winst werd uitbetaald aan dividend. Immers wordt 80% van de netto winsten exclusief verkopen/meerwaarde boeking op afgeschreven tankers. Van die 80% netto winst is in principe 50% voor dividend en de rest gereserveerd voor eventuele buy backs, maar dat doen ze weinig, ze houden die winst in het bedrijf ipv aan dividend uit te betalen, of buy backs te doen, en dat werkt op zijn systeem, omdat telkens hij al een teleurstelling kreeg op wat hij hoopte op dividend en wat er uiteindelijk betaald werd. Misschien is hij wat ouder en leeft hij van die dividenden.
SB19 schreef op 22 mei 2020 12:47 :
[...]
Helemaal mee eens....!!
Waarom verkopen nu? Hebben toch nog dividend? Ik ben niet mee,is er negatief nieuws plots? Thx
belegger1981 schreef op 22 mei 2020 13:47 :
[...]
Waarom verkopen nu? Hebben toch nog dividend?
Ik ben niet mee,is er negatief nieuws plots?
Thx
Geen paniek. Herlees het bericht. Even ter verduidelijking belegger1981. Houden tot ex-dividend zou je normaal gezien geen korte-termijn voordeel opleveren. Want de koers gaat evenveel zakken, als het dividend dat wordt uitgekeerd. Dus je redenering van houden tot ex-dividend en dan kort daarna verkopen gaat niet op. Just so you know ;-).
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)