Login
 
Wachtwoord vergeten?

Kifid, niet altijd voor de consument?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
gbakl
0
zijn er ook voorbeelden dat Kifid WEL duidelijk voor de consument kiest ???
misschien wat lastig zoeken ?
andre68
0
Kifid is een door de banken/verzekeraars zelf opgezet klachtenloket......wiens brood men eet...……….
Heinz
0
Beide oordelen zijn niet onredelijk (imo). Vanzelfsprekend zal Kifid niet altijd in het voordeel van de consument beslissen.
PjotrIEX
0
Ben het eens met de uitspraken van het Kifid. Als consument zijnde zou ik eerder de geldverstrekker afrekenen op een dergelijke manier van handelen(bot voorhouden en vervolgens voorwaarden verslechteren). Dit moet je echter wel doen vóór je er mee akkoord gaat. Nu is het gewoon eigen schuld dikke bult en trek je les er uit. Langdurige ingrijpende contracten moeten nooit achteloos worden aangegaan, ook al heeft de wereld een dergelijk contract. Dat zou boerenverstand moeten zijn.
Alexia F
0
Mijn ervaring is dat de Kifid zeer partijdig is en vrijwel altijd voor de bankwereld kiest. Dat is triest, want ze zijn juist bedoeld om de consumenten op een eenvoudige manier zijn recht te kunnen laten halen.
rjmkanters
0
Een teleurstellende ervaring gehad met het KiFiD. Het KiFiD past puur de Wet en Regelgeving toe wat inhoudt dat niet beoordeeld wordt wat de Bank (SNS) zoals kan! doen ten voordele van de cliënt maar wat de Bank MAG doen (in haar eigenbelang). De bankierseed speelt daarbij geen enkele rol is mijn ervaring. Zinloze tijdverspilling dus.
young-god
0
Rentemiddeling is een sigaar uit eigen doos.
Kifid is een regelneuker en totaal niet onpartijdig
Beste oplossing is de boel verkopen en volgende keer regels beter nalezen.
chogogo
0
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: hypotheek, Kifid, vastgoed

Column door: Jos Koets

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

In 1994 werd Jos Koets meteen in het diepe gegooid bij een assurantiekantoor. In z’n eerste werkweek vond zijn baas het nodig met vakantie te gaan. Daarna heeft hij in de praktijk het assurantievak...

Meer over Jos Koets

Recente columns van Jos Koets

  1. 14 sep Kifid, niet altijd voor de consu... 8
  2. 31 aug Onderzoek belangrijk in oververh... 13
  3. 17 aug Let op bij Kapitaalverzekering E... 5
Gesponsorde links