Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
43 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ffff
0
Het grootste risico bij verhuren is de huurbescherming: dat je een slechte huurder treft waar je niet meer vanaf komt.

Theo, je post hierboven de ALLERBELANGRIJKSTE reden waarom ik in Nederland gestopt ben met het verhuren van onroerend goed.

Wat een, werkelijk, onbeschrijflijke ellende heb ik met huurders meegemaakt, die letterlijk jouw bezit verruineren, uitleven en dan ook nog geen huur betalen en je krijgt die ellendelingen er bijna niet uit of alleen met de grootste moeite na veel te lange tijd eruit.

Mijn levensles al 40 jaar geleden!!!!! NOOIT meer onroerend goed kopen en dan verhuren in Nederland. De eigenaar heeft in de praktijk veel te weinig te zeggen. Overgestapt op onroerend goed aandelen zoals ik al vaker heb beschreven en dat is mij heel goed bevallen. Die mensen hebben wel kennis van zaken hoe ze niet betalende huurders weer tot de orde roepen. je hebt geen rompslomp, geen halve hartinfarcten en je onroerend goed vermogen steeg heel goed in al die decennia, ZONDER al die verhuurdersellende.

Peter
Niek-
0
quote:

don55555 schreef op 18 jan 2018 om 18:59:


Hé Niek, hoe lang gaat het duren voordat je er achter komt dat de bitcoin zelf ook gewoon een ponzi scheme is...


He Don, definieer ponzi scheme. Veel gehoord "Mensen kopen het alleen maar omdat ze denken het in de toekomst aan een ander voor een hogere prijs te verkopen" = ponzi schema volgebs velen. Dan is werkelijk alles wat een belegger heeft een ponzi scheme lol.
NielsvanderStappen
0
Arend Jan,
het is niet zo moeilijk: het zit in de menselijke natuur.
dat vergt ter onderbouwing een lang verhaal, maar volgens mij herken je het met enige levenservaring wel.
43 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 05 dec Slot: Zuinige sint 3
  2. 05 dec Liveblog: Fugro, Alfen & Buffett 2
  3. 05 dec BeursVandaag: Handelsrollercoaster 5

Gesponsorde links