Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
The Third Way...
0
In leuke provocerende stijl geschreven. Het was wel interessant geweest indien er minder vaak stond dat de synergievoordelen "voor het oprapen liggen", "namelijk echt fors" zijn, etc., en er iets inhoudelijks zou staan (al was het maar via een link) over die synergievoordelen...

Pannenkoek1979
0
Zou het niet veel grappiger zijn als Accell de boel omdraait, en een bod doet op Pon Bicycle? Lijkt mij waarschijnlijker, onderhoud met stakeholders is er nu toch al geweest, en me de vertrouwensband stakeholders/management zit het dus wel snor blijkt.... Soms moet je even voorbij de kermis kijken om te zien wat er echt loos is...
Martin-Jan Crum
0
@ The Third Way

dank voor uw comment. als u goed heeft opgelet, en gezien uw comment heeft u dat, ziet u dat er wel wat zaken ontbreken. ik zou zeggen: geduld ;-)

disclaimer: long Accell
Bart Meerdink
0
Toch wel een beetje iffy om zo'n column over een eigen speculatieve positie te schrijven. Stel de koers stijgt en je besluit uit te stappen en tevreden te zijn met wat winst. Zo groot is de upside niet tenslotte.

Dat lijkt dan toch allemaal wat ongemakkelijk.

Overigens, e-bikes is nog steeds een enorme groeimarkt, maar voor een paar dubbeltjes per fiets verscheep je zo een container de halve wereld over. Loopt Accell niet het risico om (alsnog) uit de markt geprijsd te worden? Voor electronica is China the place to be, en inmiddels hebben ze ook wel geleerd hoe je topkwaliteit producten in elkaar zet. Fietsen doen ze daar ook enorm veel.
Martin-Jan Crum
0
@ Bart Meerdink

U gaat wel erg kort door de bocht hier. speculeren laat ik graag aan anderen over. mijn positie in Accell is op basis van de fundamentals, niet op basis van een hernieuwde poging van Pon. vandaar: geduld ;-)

disclaimer: long Accell
The Third Way...
0
quote:

Martin-Jan Crum schreef op 12 jun 2017 om 20:00:


@ The Third Way

dank voor uw comment. als u goed heeft opgelet, en gezien uw comment heeft u dat, ziet u dat er wel wat zaken ontbreken. ik zou zeggen: geduld ;-)

disclaimer: long Accell


Vol verwachting klopt ons hart...


disclaimer motivator: long Accell.

wwilliamss
0
quote:

Bart Meerdink schreef op 12 jun 2017 om 23:48:


Toch wel een beetje iffy om zo'n column over een eigen speculatieve positie te schrijven. Stel de koers stijgt en je besluit uit te stappen en tevreden te zijn met wat winst. Zo groot is de upside niet tenslotte.

Dat lijkt dan toch allemaal wat ongemakkelijk.

Overigens, e-bikes is nog steeds een enorme groeimarkt, maar voor een paar dubbeltjes per fiets verscheep je zo een container de halve wereld over. Loopt Accell niet het risico om (alsnog) uit de markt geprijsd te worden? Voor electronica is China the place to be, en inmiddels hebben ze ook wel geleerd hoe je topkwaliteit producten in elkaar zet. Fietsen doen ze daar ook enorm veel.



Als je long bent,mag je best een stukkie schrijven.......
Op seeking@ wordt vaak gemoppert,als iemand zelf niet long is.......
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Martin Crum

Martin Crum is sinds 1 mei 2017 verbonden aan IEX als senior beleggingsanalist. Hij heeft meer dan twintig jaar beroepsmatige ervaring met de financiële markten bij bedrijven als Euronext, Optiver ...

Meer over Martin Crum

Recente columns van Martin Crum

  1. 11:30 Boot gemist bij Euronav
  2. 11 okt Avantium pakt uit met afbreekbar...
  3. 27 sep Extra dividend Stern Groep

Gesponsorde links