Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

TomTom, KPN & Air-France-KLM

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Selwyn Duijvestijn

Selwyn Duijvestijn is een actieve beurshandelaar op Beursplein 5. Hij beoordeelt onderliggende waarden via een geheel eigen werkwijze op koopwaardigheid en potentieel rendement. Op Marktgevoel.nl kunt u zich inschrijven voor zijn gratis nieuwsbrief vol opgemerkte kansen en valkuilen in verschillende markten.

Meer over Selwyn Duijvestijn

Recente artikelen van Selwyn Duijvestijn

  1. jan '16 Mijn vier grootste fouten 32
  2. nov '15 Liever Barrick Gold, dan goud 11
  3. nov '15 Monsterlijke sterk 1

Reacties

21 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Poire 29 februari 2012 20:03
    Geachte K. Wiggers

    Wat ik natuurlijk bedoel te benadrukken is dat de stijl van reageren met I told you so (net zoals Bart1805 al zei) mij niet aanspreekt. Ik vind in dit geval derivaat wel van belang. dhr. Duijvestein wordt aangekondigd als een expert op het gebied van de handel in turbo's. Als je dan ook nog op TA gebied een column schrijf lijkt het mij logisch dat je met Turbo short ga en een stoplossniveau uitzoek op basis van je weerstand/steun. Hier komt de hefboom om de hoek kijken.
    De tekst "Vanaf 3,50 euro ging ik short in TomTom vanwege een weerstandszone en afnemend momentum. Ik nam mijn verlies op 3,80 euro.
    Verlies: 0,30 euro" is iets te makkelijk.
    Voor de rest nog steeds een leuk stuk.
21 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links