Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel FLATEXDEGIRO AG XTR:FTG111.ETR, DE000FTG1111

  • 11,910 26 apr 2024 17:42
  • +2,154 (+22,08%) Dagrange 10,525 - 12,120
  • 2.035.178 Gem. (3M) 335,3K

flatexDEGIRO

2.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 71 72 73 74 75 ... 134 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 de schaatser 28 maart 2023 16:40
    quote:

    Strateeg schreef op 28 maart 2023 10:50:

    Onbegrijpelijk banken in de plus maar wij ….
    Ik ben de spelletjes zat . Volhouden tot update van begin april en dan hoop ik dat ze een ander fonds vinden om te shorten !
    Ja, dit is zo tegen alle logica in
    .De waarde (het potentieel i)= de beurswaarde gedeeld door het aantal klanten.
    Je ziet de beurswaarde dalen en het aantal klanten stijgen.
    Ieder omzet potentieel =Klant wordt steeds minder waard.
  2. forum rang 6 Tordan 28 maart 2023 17:41
    quote:

    de schaatser schreef op 28 maart 2023 16:40:

    [...]

    Ja, dit is zo tegen alle logica in
    .De waarde (het potentieel i)= de beurswaarde gedeeld door het aantal klanten.
    Je ziet de beurswaarde dalen en het aantal klanten stijgen.
    Ieder omzet potentieel =Klant wordt steeds minder waard.
    Ik wil even die nieuwe data van begin april zien. Heb de aandelen en wil uitbreiden, maar mijn gevoel zegt me nog even niets te doen.
  3. forum rang 5 Altijd 28 maart 2023 18:33
    quote:

    Hopper58 schreef op 8 maart 2023 12:03:

    [...]

    Heb je deze al geprobeerd?

    bundesanzeiger.de/pub/de/nlp?0
    Dank hiervoor (alsnog), Hopper. Dit is inderdaad een goed toegankelijk register. Ik was nu even op zoek omdat ik de daling van vandaag ook wel heftig vind en elke dag meer pijn doet onderhand. Maar ik zie uitbreiding van de shortposities.
  4. HarmtenNapel 28 maart 2023 18:34
    quote:

    Tordan schreef op 28 maart 2023 17:41:

    [...]

    Ik wil even die nieuwe data van begin april zien. Heb de aandelen en wil uitbreiden, maar mijn gevoel zegt me nog even niets te doen.
    Hier hetzelfde, je zag een mooie lijn met nieuwe klanten wat gedurende dit jaar gaat resulteren in meer omzet. Klanten nu nog stuk minder actief, dus meer klanten nodig om hetzelfde te bereiken.
  5. rsantego 28 maart 2023 18:55
    quote:

    Altijd schreef op 28 maart 2023 18:33:

    [...]

    Dank hiervoor (alsnog), Hopper. Dit is inderdaad een goed toegankelijk register. Ik was nu even op zoek omdat ik de daling van vandaag ook wel heftig vind en elke dag meer pijn doet onderhand. Maar ik zie uitbreiding van de shortposities.
    Arrow Street Capital heeft gisteren de shortpositie afgebouwd tot onder de meldingsgrens
  6. forum rang 6 de schaatser 28 maart 2023 20:26
    quote:

    HarmtenNapel schreef op 28 maart 2023 18:34:

    [...]

    Hier hetzelfde, je zag een mooie lijn met nieuwe klanten wat gedurende dit jaar gaat resulteren in meer omzet. Klanten nu nog stuk minder actief, dus meer klanten nodig om hetzelfde te bereiken.
    Is dat zo? Dat klanten minder actief zijn?
    Januari was een top maand.
    Februari een weinig inspirerende maand
    Maart was een onstuimige maand.
    Ik moet echt nog zien of de klanten minder actief zijn/ waren.
  7. HarmtenNapel 28 maart 2023 21:36
    quote:

    de schaatser schreef op 28 maart 2023 20:26:

    [...]

    Is dat zo? Dat klanten minder actief zijn?
    Januari was een top maand.
    Februari een weinig inspirerende maand
    Maart was een onstuimige maand.
    Ik moet echt nog zien of de klanten minder actief zijn/ waren.
    Y-o-y wel, in vergelijking met laatste maanden van het jaar niet verkeerd. Zie:

    flatexdegiro.com/media/pages/investor...
  8. forum rang 7 Hopper58 29 maart 2023 11:48
    quote:

    Strateeg schreef op 29 maart 2023 10:19:

    Vandaag weer hetzelfde beeld hoger van start en daarna shorten.Wie verkoopt er echter nu nog op deze lage koers…
    Heel veel beleggers verkopen op het laagste punt.... En kopen wanneer iets fantastisch stijgt. Lang kun je dat niet volhouden.
  9. forum rang 5 Altijd 29 maart 2023 15:43
    quote:

    de schaatser schreef op 28 maart 2023 20:26:

    [...]

    Is dat zo? Dat klanten minder actief zijn?
    Januari was een top maand.
    Februari een weinig inspirerende maand
    Maart was een onstuimige maand.
    Ik moet echt nog zien of de klanten minder actief zijn/ waren.
    Als ik zelf representatief zou zijn voor de gemiddelde FDG-klant, is maart een topmaand. De beweging in de markt is na de inval van RL in UK en door het verhogen van de rente tot de pijngrens nu duidelijk terug. Er zijn grote kansen en risico's nu, dus ik verwacht van FDG een omzet- en winstsprint, over dit kwartaal. Gezien de koers van het aandeel is iedereen het met me eens, lol.
  10. forum rang 6 de schaatser 29 maart 2023 16:40
    quote:

    Altijd schreef op 29 maart 2023 15:43:

    [...]

    Als ik zelf representatief zou zijn voor de gemiddelde FDG-klant, is maart een topmaand. De beweging in de markt is na de inval van RL in UK en door het verhogen van de rente tot de pijngrens nu duidelijk terug. Er zijn grote kansen en risico's nu, dus ik verwacht van FDG een omzet- en winstsprint, over dit kwartaal. Gezien de koers van het aandeel is iedereen het met me eens, lol.
    Ik ben normaal niet zo'n paranoïde belegger. Maar wij zitten met FlatexDeGiro volledig in het spelletje van de shorters. Sinds 10 maart zie je dat we volledig in hun greep zitten. Maandag mogen we omhoog, Dinsdag wordt er ingegrepen met een gevolg van dik 4 % in de min.
    Vandaag mogen we weer omhoog. Donderdag zal langzaam worden ingegrepen.
    Vrijdag kunnen we weer naar naar de 7,30- 7,40 regionen.
    Volgende week maandag mogen we weer omhoog.

    De ellende is normaal profiteer ik mee met dit soort bewegingen. Maak er een studie van en zo'n dag als vandaag verkoop ik meer dan de helft en vrijdag middag stap ik weer in. maar ik ben eerlijk gezegd bang dat er onverwachts positief nieuws komt. gevolg de koers knalt omhoog en de schaatser maakt een uitglijder met alle gevolgen van dien. (lol )
    Maar zo'n bericht als bij OCI zijn leuke momenten en dat kan ook bij ons gebeuren. Daar houd ik mij aan vast. Want dit aandeel staat veel te laag.
  11. forum rang 7 Hopper58 30 maart 2023 07:46
    Wat zegt dit over de aandelenmarkt? Blog van De Tijd:

    06:44
    Wall Street kleurt lentegroen | Bull run voor Nasdaq-sterren
    Goedemorgen!

    Bankencrisis? Welke bankencrisis?

    Wall Street kleurde ook woensdag lentegroen, met stevige winst voor de Dow Jones. Maar dat is nog niets vergeleken met de steraandelen van de Nasdaq, die nu dik 20 procent boven het dieptepunt van eind december noteren (zie grafiek).

    Big Tech slaat dubbel munt uit de onrust over de banken: hun toekomstige cashflow is plots weer een stuk meer waard, nu de rekenrente om die toekomst naar het heden om te rekenen een stuk gezakt is nu beleggers verwachten dat de Federal Reserve snel een bocht moet nemen. En de grotere kans op een harde landing van de economie, maakt de recessiebestendige cashflow van technologiebedrijven extra aantrekkelijk.

    De top drie van Nasdaq100 tijdens de bull run van de voorbije drie maanden is als volgt:

    Nvidia +92%
    Meta Platforms +78%
    Tesla +72%
  12. forum rang 5 Altijd 30 maart 2023 10:34
    quote:

    de schaatser schreef op 29 maart 2023 16:40:

    [...]

    Maar zo'n bericht als bij OCI zijn leuke momenten en dat kan ook bij ons gebeuren. Daar houd ik mij aan vast. Want dit aandeel staat veel te laag.
    Bij OCI heb ik ook een mooie klapper gemaakt in een paar dagen tijd met calls. En vandaag bij Philips. Lange zure tijden, en dan ineens voel je je een hele held....dat maakt beleggen met individuele aandelen toch veel leuker dan indexbeleggen...

    On topic: Flatex kabbelt goed omhoog nu de angst in de markt afneemt. Hoe contrair, ik blijf me verbazen.
2.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 71 72 73 74 75 ... 134 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Klinkende eerstekwartaalcijfers FlatexDegiro

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links