Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel RoodMicrotec AEX:ROOD.NL, NL0000440477

  • 0,336 15 dec 2023 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000
  • 0

Rood 2015

175 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 8 januari 2015 00:17
    quote:

    ch@rter schreef op 7 januari 2015 22:50:

    Ben benieuwd waar ze mee gaan komen morgen.

    Zelfde als altijd, of wordt het een verrassing deze keer.

    Heeft het obligatiegeld wat opgeleverd over het jaar 2014 of hebben ze het verbrand.

    Succes voor de aanhouders in ieder geval!
    Obligatiegeld en opbrengsten... ROOD heeft pas een klein half jaar de beschikking over dat geld. Volgens mij duurt het voor een markt als die waarin ROOD zich beweegt iets langer dan een paar maanden, om ineens verkregen geld te laten renderen.
    Ik kan mij dus goed voorstellen dat de opbrengst ervan op 31 december nog nihil was. Er zullen vast veel mensen in paniek zijn morgenavond rond dit onderwerp, voor mij zal het hoogstens een bijkoopmomentje opleveren.
  2. vlinderElsje 8 januari 2015 07:29
    quote:

    Rooster2 schreef op 8 januari 2015 00:17:

    [...]
    Obligatiegeld en opbrengsten... ROOD heeft pas een klein half jaar de beschikking over dat geld. Volgens mij duurt het voor een markt als die waarin ROOD zich beweegt iets langer dan een paar maanden, om ineens verkregen geld te laten renderen.
    Ik kan mij dus goed voorstellen dat de opbrengst ervan op 31 december nog nihil was. Er zullen vast veel mensen in paniek zijn morgenavond rond dit onderwerp, voor mij zal het hoogstens een bijkoopmomentje opleveren.
    Inderdaad. En als het geen positief bericht is, dan worden we overspoeld door beriechten van konijnenpieten en zwarte ridders die ons al gewaarschuwd hadden.
    Maar, ik wacht het lekker af, raak niet in paniek. Daarvoor heb ik al teveel meegemaakt met Rood.
    In ieder geval wens ik alle Rood-believers heel veel succes !
  3. [verwijderd] 8 januari 2015 08:35
    www.roodmicrotec.com/fileadmin/user_u...

    Weer een wonderlijke manier van presenteren; een jaar-op-jaar omzetdaling van 8.4% wordt gepresenteerd als een stijging tov H1 2014 met 9%, terwijl duidelijk wordt aangegeven dat sprake is van seizoenspatronen.

    Een kop in richting van "omzetdaling terug in single digits in H2" zou de lading beter dekken (y-o-y daling 8.4% in H2, vs 13.3% in H1).

    Verder natuurlijk weer een lawine aan offerte-aanvragen, borstklopperij over de hoge hitrates maar ook "uitgestelde" projecten en een zeer weinig concrete outlook.

    Kortom, niets nieuws onder de zon.

  4. forum rang 4 Guus_Geluk 10 januari 2015 13:58
    quote:

    Nel schreef op 9 januari 2015 16:04:

    Alias veranderingen

    06 jan 2015 piet-konijn
    28 dec 2014 oom-donald
    27 dec 2014 guus-geluk
    01 sep 2014 dutch_hardstyle
    31 aug 2014 Tomorrowland
    13 jun 2014 dutch_hardstyle

    hoeveel worden het er dit jaar!!
    En dan ook nog even mijn alias jatten! ;-)
175 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links