Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Kendrion AEX:KENDR.NL, NL0000852531

  • 12,940 15 mei 2024 17:35
  • -0,060 (-0,46%) Dagrange 12,860 - 13,060
  • 17.462 Gem. (3M) 38,1K

Augustus '14. Start €23.30.

158 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 oktober 2014 16:13
    quote:

    Opus135 schreef op 15 oktober 2014 15:59:

    Alles piept en kraakt. :-(
    Jep en smallcaps kunnen hard geraakt worden als iedereen er bij beperkte liquiditeit uit wil. Kendrion wordt het eerste aandeel waar ik van bij ga kopen als de markten uitgeraasd zijn. Die zijn een nieuwe recessie aan het inprijzen en Kendrion wordt gelijk gesteld aan de auto industrie en aan blootstelling aan een verzwakkend Duitsland.
  2. [verwijderd] 15 oktober 2014 17:41
    Op dit moment hanteert Beleggingsexpres een K/W van 10.8. Er komt eens een forse tik omhoog maar wanneer that's the question. We schrijven therapeutische berichten aangaande K. Als de koers licht daalt dan heeft dat weinig invloed op mij. Ook een paar procentjes naar beneden gaan probleem. Ik kan echter niet ontkennen dat bij de koersverliezen van de laatste tijd ik onprettig op mijn stoel heen en weer schuif. Ik wil niet uitstappen want overmorgen is de bodem bereikt etc etc maar is dat wel zo? Op dit moment knaagt veel aan mij vooral omdat ik niet 1,2,3 enig lichtpuntje zie en dat maakt mij dus un peu nerveu. Sterkte allen.
  3. [verwijderd] 15 oktober 2014 20:37
    quote:

    boek49 schreef op 15 oktober 2014 17:41:

    Op dit moment hanteert Beleggingsexpres een K/W van 10.8. Er komt eens een forse tik omhoog maar wanneer that's the question. We schrijven therapeutische berichten aangaande K. Als de koers licht daalt dan heeft dat weinig invloed op mij. Ook een paar procentjes naar beneden gaan probleem. Ik kan echter niet ontkennen dat bij de koersverliezen van de laatste tijd ik onprettig op mijn stoel heen en weer schuif. Ik wil niet uitstappen want overmorgen is de bodem bereikt etc etc maar is dat wel zo? Op dit moment knaagt veel aan mij vooral omdat ik niet 1,2,3 enig lichtpuntje zie en dat maakt mij dus un peu nerveu. Sterkte allen.
    Ik wil niet uitstappen omdat ik verlies nemen op goede bedrijven onzinnig vind. Ik ben mijn bijkoopplan aan het maken. Kendrion komt als eerste en daarnaast heb ik ook nog wat flinke verliezen bij DSM, Randstad en Volkswagen dus die komen ook aan de beurt. De rest is momenteel nog beperkt tot maximaal 10% onder water, dat kan er zo weer aan zitten.
  4. [verwijderd] 16 oktober 2014 11:44
    quote:

    BRGRS schreef op 16 oktober 2014 11:30:

    Blijf lekker zitten, af en toe een plukkie bijkopen. Blijf kijken naar de fundamentals! Word nu miss wel wat lange termijn werk, maar hoe dan ook komt het een keer los en dan zitten wij er gemiddeld goedkoop in met z'n alle,
    Vanaf -30% wordt het wel tricky. Een overnamebod (waar verder geen berichten over zijn) zou dan onder de aankoopkoers kunnen liggen.
  5. BRGRS 16 oktober 2014 11:51
    quote:

    RW1984 schreef op 16 oktober 2014 11:44:

    [...]
    Vanaf -30% wordt het wel tricky. Een overnamebod (waar verder geen berichten over zijn) zou dan onder de aankoopkoers kunnen liggen.
    Eens, ik zit gemiddeld op 22,50. -30 duurt dus nog wel even. Ga er tot nog toe niet vanuit dat het we zo diep gaan. We zullen het meemaken, erg benieuwd
  6. BRGRS 16 oktober 2014 12:06
    Ik maak me daar ook niet zo druk over eerlijk gezegd. Overnamebod is nog nergens over gesproken zoals RW1984 al zei en komt voorlopig dus waarschijnlijk ook niet aan de orde. Ik blijf zeggen dat Kendrion een goed aandeel is met potentie. Wij als beleggers moeten deze tikken gewoon kunnen doorstaan en verwerken anders moet je niet gaan beleggen, lijkt mij?
  7. Biobert 19 oktober 2014 21:09
    quote:

    conradus schreef op 19 oktober 2014 20:01:

    Kendrion is ook belachelijk goedkoop.
    Het tweede kwartaal had het 76% meer winst, dan het tweede kwartaal 2013, als we het toch over dubble digit cijfers hebben.
    Morgen verder in herstel, op naar de 26 euro
    Of toch niet, omdat de (automobiel)industrie in Duitsland het laat afweten in het derde en vierde kwartaal, hetgeen gereflecteerd wordt in de koers van Kendrion
158 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Er komt een vleugje fantasie in Kendrion

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links