Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,455 8 mei 2024 17:35
  • +0,471 (+4,72%) Dagrange 9,950 - 10,485
  • 3.028.851 Gem. (3M) 2M

Extra maatregelen bij Air France-KLM

572 Posts
Pagina: «« 1 ... 22 23 24 25 26 ... 29 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 september 2013 11:15
    quote:

    Soeli schreef op 10 september 2013 09:54:

    [...]

    heb je helemaal goed
    1 ding niet helemaal goed..

    Ik ben op 6,478 uitgestapt.. helaas veel te vroeg, maar aangezien ik niet verspreid beleg, dus alles in 1 fonds, sommigen zullen zeggen dat dat niet verstandig is, heb ik wel een mooi bedrag aan over gehouden.. Bijna Euro Euro 9000,- binnen 3 uurtjes beleggen (gisteren rond 16 uur gekocht)...Tevens gisteren Euro 1100 verdiend met TomTom (erin en er uit)
    Ik hoop voor diegenen die er nog inzitten aandeel nog flink stijgt, 6,70 zou nog best haalbaar kunnen zijn vandaag. Succes allen!

    Groet,

    JJ
  2. [verwijderd] 10 september 2013 11:22
    quote:

    JaneJungle schreef op 10 september 2013 11:15:

    [...]

    1 ding niet helemaal goed..

    Ik ben op 6,478 uitgestapt.. helaas veel te vroeg, maar aangezien ik niet verspreid beleg, dus alles in 1 fonds, sommigen zullen zeggen dat dat niet verstandig is, heb ik wel een mooi bedrag aan over gehouden.. Bijna Euro Euro 9000,- binnen 3 uurtjes beleggen (gisteren rond 16 uur gekocht)...Tevens gisteren Euro 1100 verdiend met TomTom (erin en er uit)
    Ik hoop voor diegenen die er nog inzitten aandeel nog flink stijgt, 6,70 zou nog best haalbaar kunnen zijn vandaag. Succes allen!

    Groet,

    JJ
    Dus hier ga ik voorlopig even van genieten. voor jullie die er nog inzitten gaat wel heerlijk... Nu 6,60....
  3. [verwijderd] 10 september 2013 12:18
    Gaat lekker hier vandaag. Ik ga er vanauit dat we binnenkort weer boven de 8 Euro staan. Voor vandaag had ik 6% stijging verwacht. Hij staat nog zelfs hoger dan ik had verwacht. Heel mooi. En met de aankomende oplossing in Sirië en de olieprijs die daald komt er een heel mooie tijd voor ons
  4. [verwijderd] 10 september 2013 12:27
    quote:

    Micro-trader schreef op 10 september 2013 11:04:

    Gefeliciteerd Aswien. Van winst nemen is nooit iemand arm geworden, zeker niet van dermate veel winst!

    Ik twijfel nog over mijn posities. Momenteel ruim 8% in de plus, dus ik zou bijna denken dat er meer aan de hand is hier dan uitsluitend een (verlaagd!) koopadviesje van TG en het nieuws dat er mogelijk geen oorlog komt.

    Normale reactie voor de rest van de dag en morgen zou 2 tot 3% eraf zijn, om vervolgens door te stijgen.
    Bedankt Micro-trader. Heb je voor jezelf een limiet gesteld om te verkopen? Jij hebt ook al een aardige winst opgebouwd.
  5. [verwijderd] 10 september 2013 13:41
    quote:

    JaneJungle schreef op 10 september 2013 11:22:

    [...]

    Dus hier ga ik voorlopig even van genieten. voor jullie die er nog inzitten gaat wel heerlijk... Nu 6,60....
    Veretel eens Jane, wat gaat je volgende aandeel worden? Misschien kun je je aankoop mededelen. Ik vind het altijd spannend om succesvolle beleggers te volgen. (zo te lezen maak je lekker winst namelijk).
  6. GC 10 september 2013 14:05
    Lufthansa vervoert meer passagiers en minder vracht (2)

    N i e u w bericht, meer informatie

    FRANKFURT (AFN) - Lufthansa heeft in augustus meer passagiers en minder vracht vervoerd dan een jaar eerder. Dat meldde het Duitse luchtvaartbedrijf dinsdag.

    Lufthansa vervoerde vorige maand 10,1 miljoen passagiers. Dat was 3,4 procent meer dan een jaar eerder. De opbrengst per stoel per kilometer steeg met 4,3 procent. De bezettingsgraad verbeterde met 1,6 procentpunt tot 85,4 procent.

    Het vrachtvervoer van Lufthansa Group nam met 0,7 procent af, bij een bezettingsgraad die met 65,6 procent 1,9 procentpunt lager was dan in augustus 2012. De opbrengst per kilometer lag wel 2 procent hoger dan vorig jaar.

    De bezettingsgraad bij het passagiersvervoer verbeterde bij alle onderdelen van Lufthansa. Bij Lufthansa zelf steeg de bezetting met bijna 2 procentpunt tot 84,7 procent. Bij Swiss en Austrian Airlines bedroeg de verbetering circa 1 procent.

    Vrijdag meldde Air France-KLM vergelijkbare cijfers. Bij de Frans-Nederlandse luchtvaartcombinatie nam het passagiersvervoer met bijna 5 procent toe in augustus. Het vrachtvervoer nam met 1,3 procent af.

    (ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
    10-09-2013 13:23:20

    Air France KLM
  7. [verwijderd] 10 september 2013 14:08
    quote:

    debo schreef op 10 september 2013 13:41:

    [...]Veretel eens Jane, wat gaat je volgende aandeel worden? Misschien kun je je aankoop mededelen. Ik vind het altijd spannend om succesvolle beleggers te volgen. (zo te lezen maak je lekker winst namelijk).
    Dag Debo,

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorlopig even rustig aan doe... Heb paar keer goed flinke klappers kunnen maken met 2x KPN (laatste keer op 2,319 uitgestapt) en nu 2x met AF-KLM (en voorheen met KBC). Wat ik voornamelijk doe is ergens volledig instappen en probeer dan aantal procenten mee te pikken. Als aandeel zakt, blijf ik gewoon er in zitten, ga niet met verlies eruit...Behalve bij Galapagos. Daar ben ik paar weken geleden met -6% uitgestapt en gelijk in AF-KLM ingestapt...met geweldig gevolg...
    Verwacht dat Galapagos binnekort wel een koerssprong zal maken, naar heb tot op heden niet veel geluk gehad met Galapagos.Tevens is het bijna niet mogelijk om direct van je aandelen af te komen, vraag en aanbod......

    Ik weet ook dat dit niet goed kan blijven gaan... daarom ook een pauze.............Misschien wel tijd om helemaal mee te stoppen, maar het is wel verslavend... dus dat zal moeilijk gaan...

    Groet,
    JJ en heel veel succes allen

  8. [verwijderd] 10 september 2013 14:12
    quote:

    JaneJungle schreef op 10 september 2013 14:08:

    [...]

    Dag Debo,

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorlopig even rustig aan doe... Heb paar keer goed flinke klappers kunnen maken met 2x KPN (laatste keer op 2,319 uitgestapt) en nu 2x met AF-KLM (en voorheen met KBC). Wat ik voornamelijk doe is ergens volledig instappen en probeer dan aantal procenten mee te pikken. Als aandeel zakt, blijf ik gewoon er in zitten, ga niet met verlies eruit...Behalve bij Galapagos. Daar ben ik paar weken geleden met -6% uitgestapt en gelijk in AF-KLM ingestapt...met geweldig gevolg...
    Verwacht dat Galapagos binnekort wel een koerssprong zal maken, naar heb tot op heden niet veel geluk gehad met Galapagos.Tevens is het bijna niet mogelijk om direct van je aandelen af te komen, vraag en aanbod......

    Ik weet ook dat dit niet goed kan blijven gaan... daarom ook een pauze.............Misschien wel tijd om helemaal mee te stoppen, maar het is wel verslavend... dus dat zal moeilijk gaan...

    Groet,
    JJ en heel veel succes allen

    Wat belangrijkste is....heel veel geluk hebben.....

  9. GC 10 september 2013 14:35
    STOCKWATCH 'Air France-KLM hoger op olieprijs' (2)

    N i e u w bericht, meer informatie

    AMSTERDAM (AFN) - Het aandeel Air France-KLM is dinsdag een opvallende winnaar op Beursplein 5. Analisten schrijven de koersstijging toe aan de dalende olieprijs en het afzwakken van de oorlogsdreiging in Syrië.

    ,,Er is wat meer rust voor het aandeel nu. Olie is goedkoper en een aanval op Syrië lijkt van de baan'', aldus een analist van Commerzbank. Theodoor Gilissen wijst er op dat de koers van Air France-KLM de afgelopen maanden te ver is gedaald. ,,De huidige waardering van minder dan de helft van de verwachte boekwaarde eind september 2013 is te laag'', aldus marktvorser Jos Versteeg.

    Het aandeel Air France-KLM noteerde dinsdag omstreeks 14.25 uur 8,6 procent hoger op 6,57 euro, bij hoge volumes. Naast Air France-KLM doen ook de overige luchtvaartaandelen in Europa goede zaken.

    Zo wint Lufthansa, dat dinsdag de vervoerscijfers over augustus presenteerde, 4,6 procent. EasyJet en Ryanair winnen respectievelijk 6 procent en 4 procent. International Airline Group (IAG), moeder van British Airways en Iberia, steeg 4,4 procent.

    (ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
    10-09-2013 14:24:02

    Air France KLM
  10. [verwijderd] 10 september 2013 14:48
    quote:

    JaneJungle schreef op 10 september 2013 14:08:

    [...]

    Dag Debo,

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorlopig even rustig aan doe... Heb paar keer goed flinke klappers kunnen maken met 2x KPN (laatste keer op 2,319 uitgestapt) en nu 2x met AF-KLM (en voorheen met KBC). Wat ik voornamelijk doe is ergens volledig instappen en probeer dan aantal procenten mee te pikken. Als aandeel zakt, blijf ik gewoon er in zitten, ga niet met verlies eruit...Behalve bij Galapagos. Daar ben ik paar weken geleden met -6% uitgestapt en gelijk in AF-KLM ingestapt...met geweldig gevolg...
    Verwacht dat Galapagos binnekort wel een koerssprong zal maken, naar heb tot op heden niet veel geluk gehad met Galapagos.Tevens is het bijna niet mogelijk om direct van je aandelen af te komen, vraag en aanbod......

    Ik weet ook dat dit niet goed kan blijven gaan... daarom ook een pauze.............Misschien wel tijd om helemaal mee te stoppen, maar het is wel verslavend... dus dat zal moeilijk gaan...

    Groet,
    JJ en heel veel succes allen

    Het is idd oppassen geblazen Jane, het valt nl niet mee om wat te verdienen op de beurs. Heb je een mooie winst, is het wellicht verstandig om er van te genieten en rustig aan te doen ipv meer te willen en te greedy te zijn. Dat laatste kost namelijk altijd geld. (spreek uit ervaring)
  11. [verwijderd] 10 september 2013 15:21
    quote:

    debo schreef op 10 september 2013 14:48:

    [...]Het is idd oppassen geblazen Jane, het valt nl niet mee om wat te verdienen op de beurs. Heb je een mooie winst, is het wellicht verstandig om er van te genieten en rustig aan te doen ipv meer te willen en te greedy te zijn. Dat laatste kost namelijk altijd geld. (spreek uit ervaring)
    Klopt helemaal. Eerst had ik moeite met winst nemen...nu gaat dat me wat beter af en idd hebzucht is het meest gevaarlijke. Succes...
  12. [verwijderd] 10 september 2013 16:35
    quote:

    debo schreef op 10 september 2013 16:02:

    Ik weet niet wat de reden is maar de 6.60 mag de koers niet doorheen. Er worden direct giga blokken opgeworpen als de koers daar komt. Misschien in de slotveiling...
    Jawel hoor, ook daar kan die gewoon doorheen. Als het vandaag niet is, dan is het morgen wel. (we zijn er al doorheen trouwens)
572 Posts
Pagina: «« 1 ... 22 23 24 25 26 ... 29 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links