Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Websuper Picnic in zee met Sandd

AMSTERDAM (AFN) - Internetsupermarkt Picnic gaat samenwerken met bezorgbedrijf Sandd. De elektrische boodschappenbezorgwagentjes van Picnic nemen vanaf deze week voor klanten kosteloos hun retourzendingen van webwinkels mee.

Er heeft al een succesvolle proef plaatsgevonden in Amersfoort. Picnic start in samenwerking met Sandd een uitgebreidere service in Utrecht, waarna andere steden snel volgen. De in 2015 opgezette websuper is inmiddels actief op 59 locaties en groeit nog steeds.

Topman Rob Brakenhoff van Sandd is blij met de samenwerking. ,,Op deze slimme manier bundelen we onze krachten én zijn we duurzaam bezig: Picnic haalt de pakketjes met elektrische bezorgwagentjes op bij hun klanten en wij zorgen ervoor dat deze netjes bezorgd worden bij de winkel waar ze vandaan komen.'' Van de samenwerking zijn verder geen financiële details naar buiten gebracht.

Lees over dit aandeel ook

  1. 10 mei Jefferies verlaagt koersdoel PostNL en Bpost
  2. 07 mei Resultaten PostNL nog slechter dan gevreesd, duurdere postzegel geen gamechanger

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
PostNL

Gerelateerd

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Toekomstbeeld 18 september 2018 14:58
    Alleen retouren. Complex business model met veel communicatie stappen. Van consument naar de winkel "ik wil retourzenden", vd winkel naar Sandd "klant wil pakket opgehaald hebben", van Sandd naar Picnic&consument "pakket moet opgehaald worden & uw pakket wordt opgehaald door Picnic"....en dan moet de consument dat nog maar begrijpen, de zoveelste app!. En dan nog de overdracht van Picnic naar Sandd naar de winkel.

    En dit samenwerkingsverband gaat dan weer ten koste vd omzet bij het DHL service punt waar Sandd ook mee samenwerkt en waar de consument zijn/haar retouren kon afgeven ......of is die samenwerking niet zo goed?
2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

PostNL Koninklijke

1,253 09:26
-0,026 -2,03%
Premium

Resultaten PostNL nog slechter dan gevreesd, duurdere postzegel geen gamechanger

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links