Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Air France-KLM lanceert aandelenuitgifte

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Knife Catcher 12 april 2021 22:00
    "Air France-KLM zei dat er niet direct andere aandeelhouders interesse hebben getoond in de kapitaalverhoging."
    Er liep hier vorige week ene Nico V, rond, die moeten ze ff bellen. Heeft zeker interesse.
    Verder ING met hun koersdoel van 8 Euro zal het ook wel een koopje vinden.

    Dan hebben we de liefhebbers wel gehad denk ik
  2. [verwijderd] 13 april 2021 09:17
    KLM is bodemloze put. De toekomst voor de luchtvaart is onzeker, minder passagiers en meer concurentie in aankomst.

    Kijk, veel bestaande luchtvaartmaatschappijen zullen gedwongen vliegtuigen en personeel afstoten om de coronacrisis (giga leningen) te overleven. Als corona voorbij is zullen slimme investeerders nieuwe luchtvaartmaatschapijen oprichten (prijsvechters), die voor heel weinig geld vliegtuigen en personeel hebben verkregen door de corona uitverkoop.
    .
    Hun vliegtickets zullen veel goedkoper zijn als die van KLM.
    KLM moet de coronasteun miljarden terug betalen, dat kan alleen door hele dure vliegtickets te verkopen.
    Het tijdperk van KLM is ten einde, zo werkt dat in een kapitalistische wereld.
  3. 8ball 13 april 2021 10:23
    De huidige aandeelhouders moeten heel blij zijn dat de Franse staat tegen een achterlijk hoge prijs 2/3e van de nieuwe aandelen afneemt want geen enkele rationele marktpartij zou afnemen tegen 5 euro per aandeel, dit aandeel zou op 10 cent moeten staan, de vraag is tegen welke prijs de volgende emissie zal plaatsvinden want dan kan de Franse staat niet meer zo grootschalig meedoen en zal de emissieprijs veel dichter bij nul liggen dan nu
  4. Knarf 13 april 2021 15:18
    quote:

    8ball schreef op 13 april 2021 10:23:


    De huidige aandeelhouders moeten heel blij zijn dat de Franse staat tegen een achterlijk hoge prijs 2/3e van de nieuwe aandelen afneemt want geen enkele rationele marktpartij zou afnemen tegen 5 euro per aandeel, dit aandeel zou op 10 cent moeten staan, de vraag is tegen welke prijs de volgende emissie zal plaatsvinden want dan kan de Franse staat niet meer zo grootschalig meedoen en zal de emissieprijs veel dichter bij nul liggen dan nu


    En tekorten van de nationale overheden worden mooi van Noord naar Zuid overgemaakt middels diverse ''euro steunfondsen''. In principe betaalt de Nederlandse belastingbetaler voor de aankoop van aandelen AFA KLM door de Franse staat. Misschien wat kort door de bocht wat ik hierboven beschrijf maar geloof me we worden redelijk in het pak genaaid met dit soort ontwikkelingen.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links