Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Elon Musk: koers bitcoin en ethereum lijkt hoog

Reacties

54 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 drooglegging 21 februari 2021 08:10
    www.marketwatch.com/story/tesla-bitco...

    "Vroege schattingen van de prominente technologieanalist Dan Ives zien echter dat de investering door de fabrikant van elektrische voertuigen, onder leiding van de uitgesproken Chief Executive Officer Elon Musk, al een digitale papieren winst van minstens $ 1 miljard noteert, aangezien de prijs van het activum tot records stijgt"
  2. Knarf 21 februari 2021 08:13
    quote:

    Geldw0lf schreef op 20 februari 2021 14:41:


    Weet iemand een eenvoudige manier om te speculeren op een daling van Bitcoin? Ik zou het liefst een put optie kopen in EUR/USD met een looptijd van enkele maanden.


    Je zou een putoptie op mara (marathon patent group) kunnen aanschaffen. De koers van mara vliegt mee op de bitcoin. Daling zal ook wel zo gaan. Geen advies maar kijk er eens naar.
  3. forum rang 4 Broke Even 21 februari 2021 16:56
    quote:

    Geldw0lf schreef op 20 februari 2021 14:41:


    Weet iemand een eenvoudige manier om te speculeren op een daling van Bitcoin? Ik zou het liefst een put optie kopen in EUR/USD met een looptijd van enkele maanden.
    Je moet Riot Blockchain of Argo Blockchain shorten. Die bedrijven zijn nog harder gestegen dan Bitcoin zelf. Zodra Bitcoin flink gaat zakken, storten deze aandelen mee in.
  4. msg959 21 februari 2021 17:08
    quote:

    Travis Bickle schreef op 21 februari 2021 12:10:


    Hoeft maar iets te gebeuren met het vertrouwen onderling in de bitcoin holders en het kaartenhuis stort in.
    Als ene Musk zegt zie het het toch niet zitten in nulletjes en eentjes dan is bitcoin ( voorlopig) klaar.


    En wat is je back up plan voor je spaargeld als het vertrouwen in de euro verdwijnt en deze waardeloos wordt?
  5. paul belegt echt. 21 februari 2021 22:45
    Later niet janken als je geen rendement hebt behaald. Gun het de gokkers dan ook die winst.
    En Musk zegt de prijs LIJKT hoog. Lezen is ook belangrijk bij beleggen.

    Ps :iedereen die Musk onderuit haalt vind ik knap onbeschoft. Wat deze man presteert is geniaal, kijk alleen maar naar SPACEX. Beetje respect voller mag wel. Jaloezie is een zwakke raadgever!,
  6. forum rang 4 efreddy 22 februari 2021 08:49
    quote:

    Geldw0lf schreef op 20 februari 2021 14:41:


    Weet iemand een eenvoudige manier om te speculeren op een daling van Bitcoin? Ik zou het liefst een put optie kopen in EUR/USD met een looptijd van enkele maanden.


    Zoals flowermountain schrijft ,het gaat je geld kosten.

    Zelf short ik al sinds augustus 2017 een klein aantal via deribit futures ,ben daar begonnen met 0.024 BTC wat toen 93 $ was, daar was gisteren 9.00 uur nog 0.00872482 BTC van over (489.84$) , zonder posities bij deribit had dit dus nog steeds 0.024 BTC of 1347.43 $ geweest.
    Was wel beter dan geen positie in BTC want bij geen enkele spaarrekening in $ werd 93 $ op dergelijke tijd 489.84 $.
    (Je kan bij deribit ook put opties kopen ).
54 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑