Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Winkelverkopen VS opnieuw zeer scherp gedaald door coronacrisis

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Branco P 15 mei 2020 15:01
    16,4% lager terwijl er toch heel veel winkels gesloten waren. Ligt het nou aan mij of valt dat reuze mee? In ieder geval heb je er vrij weinig aan. Interessanter is het om ergens in september te kijken hoe het dan met de detailhandelsomzet gesteld is.... Is die dan al volledig op het oude niveau?!

    Maar 1 ding is duidelijk: online winkelen is dus helemaal geen goede vervanger gebleken. Als de winkels dicht zijn wordt er minder gekocht.

    Gaan de winkels weer open, wordt er weer meer verkocht.

    Zo simpel is het.
  2. Dynafire 15 mei 2020 15:10
    quote:

    Branco P schreef op 15 mei 2020 15:01:


    16,4% lager terwijl er toch heel veel winkels gesloten waren. Ligt het nou aan mij of valt dat reuze mee? In ieder geval heb je er vrij weinig aan. Interessanter is het om ergens in september te kijken hoe het dan met de detailhandelsomzet gesteld is.... Is die dan al volledig op het oude niveau?!

    Maar 1 ding is duidelijk: online winkelen is dus helemaal geen goede vervanger gebleken. Als de winkels dicht zijn wordt er minder gekocht.

    Gaan de winkels weer open, wordt er weer meer verkocht.

    Zo simpel is het.


    Waarom zou je gaan winkelen als je werkloos bent?
    Dan boeit het toch geen reet of de winkels wel of niet open zijn...
  3. Waarzegger 15 mei 2020 16:24
    quote:

    tbol schreef op 15 mei 2020 15:53:


    met pessimisme bereiken we niks,schouders eronder en mogelijkheden zien.
    deze vreselijke cijfers zijn geweest,misschien volgende nog wat erger ,maar dan worden ze weer beter.
    beurs kijkt voorruit dus up


    Met misplaatst optimisme bereik je nog veel minder.
11 Posts
|Omhoog ↑