Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Cijferseizoen vangt aan in verkorte beursweek

Reacties

30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sander1234 12 april 2020 19:46
    quote:

    Watchdog schreef op 12 april 2020 18:50:


    Flow traders, prima aandeel! Zit er ook in. Zou best eens richting de 35 of zelfs 40 kunnen gaan de komende maanden.


    Flow gaat zeker naar de 40, als nieuwe sell off begint staat het er al. Ik koop telkens bij wanneer er een dip is. Gewoon vasthouden, heb je veel lol van komende twee jaar
  2. forum rang 4 Goldfish1080 12 april 2020 22:33
    quote:

    Knowitbetter schreef op 12 april 2020 16:39:


    Ik denk dat het pijn gaat doen. Gezien de weerstanden en vooruitzichten.
    Ik denk dat het enige aandeel dat bestand is FLOW TRADERS is.


    Op de korte termijn, misschien. Op de lange termijn koop je met flow traders gewoon een hoop gebakken lucht, zonde van je geld als je niet op tijd verkoopt.
  3. forum rang 4 Goldfish1080 12 april 2020 22:35
    quote:

    Sander1234 schreef op 12 april 2020 19:46:


    [...]

    Flow gaat zeker naar de 40, als nieuwe sell off begint staat het er al. Ik koop telkens bij wanneer er een dip is. Gewoon vasthouden, heb je veel lol van komende twee jaar


    Gezien het langzame herstel na de afgelopen crisis verwacht ik de aankomende 3 jaar geen aex op 600. Denk dat 400 en 500 het nieuwe normaal is.
  4. forum rang 4 Putschrijvert 12 april 2020 23:17
    Ik zit eens te kijken bij dat IG en de waarschuwing bovenaan de website is wel interessant: “ 76% of retail investor accounts lose money when trading spread bets and CFDs with this provider. ”

    Komen daar dan hele domme mensen, of gokkers wellicht, of is die aanbieder IG gewoon onbetrouwbaar? Misschien is het ook wel allebei.
30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?