Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ebusco 2023, It giet oan.
Volgen
lucas D schreef op 24 november 2023 10:36 :
Ik kijk voor info alleen op de site van Ebusco.
Dan heb je per definitie een informatie achterstand. Als ik voor de kerst niet een serieuze sprong zie in Transdev leveringen gaan mijn Ebusco aandelen er tegen een stevig verlies eruit na anderhalf jaar long te hebben gezeten. Want mijn base case met een waardering van 7,50 per aandeel zie ik dan niet gehaald worden voor 2026/2027. Dan ben ik de slechte cijfers over H2/Q4 in ieder geval voor. Kijk ik daarna wel weer of er een reden komt om alsnog weer in te stappen.
Mooi als iedereen nu even uitstapt, dan stap ik graag in...
StoplossBurner schreef op 24 november 2023 10:47 :
[...]
Dan heb je per definitie een informatie achterstand. Als ik voor de kerst niet een serieuze sprong zie in Transdev leveringen gaan mijn Ebusco aandelen er tegen een stevig verlies eruit na anderhalf jaar long te hebben gezeten. Want mijn base case met een waardering van 7,50 per aandeel zie ik dan niet gehaald worden voor 2026/2027. Dan ben ik de slechte cijfers over H2/Q4 in ieder geval voor. Kijk ik daarna wel weer of er een reden komt om alsnog weer in te stappen.
Het nieuws voor aandeelhouders van belang, komt altijd via een persbericht van Ebusco. Dat is een verplichting. De rest is alleen voer voor geleuter. Als mensen daar meer belang aan hechten dan aan nieuws van Ebusco, moeten ze niet zeuren richting Ebusco.
Als je op instagram bij zoeken #ebusco intypt. Zie je dat er toch veel nieuwe 18m 2.2 in Duitsland zijn afgeleverd de laatste weken. Positief nieuws!
En ook in Frankrijk trouwens !
De 2.2. vind de markt niet meer zo interessant. En dat vind ik niet, maar dat communiceert Ebusco zelf. En dat zegt eigenlijk ook niks hoe het met de 3.0 vergaat. Busposities.nl geeft daarin wel een inkijkje en daaruit concludeer je als helder denkend mens dat het daar nog niet half zo goed mee gaat als dat Ebusco zelf gecommuniceerd heeft.
StoplossBurner schreef op 24 november 2023 12:24 :
De 2.2. vind de markt niet meer zo interessant. En dat vind ik niet, maar dat communiceert Ebusco zelf. En dat zegt eigenlijk ook niks hoe het met de 3.0 vergaat. Busposities.nl geeft daarin wel een inkijkje en daaruit concludeer je als helder denkend mens dat het daar nog niet half zo goed mee gaat als dat Ebusco zelf gecommuniceerd heeft.
Plaats de link even waar je vandaan hebt.
StoplossBurner schreef op 24 november 2023 12:24 :
De 2.2. vind de markt niet meer zo interessant. En dat vind ik niet, maar dat communiceert Ebusco zelf. En dat zegt eigenlijk ook niks hoe het met de 3.0 vergaat. Busposities.nl geeft daarin wel een inkijkje en daaruit concludeer je als helder denkend mens dat het daar nog niet half zo goed mee gaat als dat Ebusco zelf gecommuniceerd heeft.
Zoals al gedacht, je zwets maar wat.
Lang geleden heb ik ooit aandelen DAF gekocht, daar ging het niet zo best mee, maar DAF was nederlands trots, dat kon niet failliet gaan. Een half jaar later was mijn geld weg, want dat kon toch. Maar niet getreurd, want jaren daarna kocht Victor Muller Saab op. De trots van de Zweden. Daar wilde ik toch zeker ook aandelen van hebben. Maar helaas Saab kon niet gered worden, en mijn aandelen Spijker ook niet, geld weer kwijt. Gelukkig had ik van Lightyear gehoord. Veel belovend, maar gelukkig ging die failliet, zonder dat ik er aandelen van gekocht had. Nu heb ik Ebusco in het vizier gekregen. En heb de firma bestudeerd. Ik ben tot de beslissing gekomen, dat ik er niet in stap. Waarschijnlijk doe ik het nu fout, en hebben jullie geluk.
doemarwa schreef op 25 november 2023 00:46 :
Lang geleden heb ik ooit aandelen DAF gekocht, daar ging het niet zo best mee, maar DAF was nederlands trots, dat kon niet failliet gaan. Een half jaar later was mijn geld weg, want dat kon toch. Maar niet getreurd, want jaren daarna kocht Victor Muller Saab op. De trots van de Zweden. Daar wilde ik toch zeker ook aandelen van hebben. Maar helaas Saab kon niet gered worden, en mijn aandelen Spijker ook niet, geld weer kwijt. Gelukkig had ik van Lightyear gehoord. Veel belovend, maar gelukkig ging die failliet, zonder dat ik er aandelen van gekocht had.
Nu heb ik Ebusco in het vizier gekregen. En heb de firma bestudeerd. Ik ben tot de beslissing gekomen, dat ik er niet in stap. Waarschijnlijk doe ik het nu fout, en hebben jullie geluk.
Dus ook de Hypotheek verleners die Ebusco vooruit geholpen hebben. Hebben het verkeerd denk je Elk bedrijf die start heb een aanloop nodig om alles op de rails te krijgen ook Ebusco Denk eens verder na als je neus lang is . Er mag dadelijk niet meer met diesel bussen de steden in en Touringcars mogen verschillende plaatsen niet meer aan doen om dat men geen diesel rijders meer willen . Dus .......... Ja het moet allemaal elektrische worden. Den Haag en Rotterdam mogen geen diesel auto,s en vrachtwagens van een bepaald bouwjaar de stad niet meer in. Van diverse andere steden zal dat ook zo zijn . Het kom allemaal goed Ik koop nog steeds bij Sterkte en jammer voor je verliezen
The truth schreef op 23 november 2023 12:37 :
[...]
Voortgang? Welke? Misschien eerst de productie in de andere fabrieken op gang trekken. Voor Transdev Nederland leerde het persbericht van 19 juni dat de eerste bussen geleverd werden van de totale 39 stuks. Hadden in 2022 geleverd moeten zijn. Toestand nu:
Juni: 6
Juli: 5
Augustus: 2 (verlof)
September: 4
Oktober: 1 (één!)
Dus nog 21 te gaan aan een gemiddelde van 3,6 per maand. Dus einde levering voorzien tegen juni 2024.
De boetekassa rinkelt weer.
Ik bedoelde voortgang met deze assemblage fabriek in Frankrijk. De video laat zien dat er voorbereidingen worden getroffen om assemblage daar te starten. Dat is goed nieuws, want dan kan deze investering inkomsten gaan genereren. De opleveraantallen zijn inderdaad te laag, maar je zou kunnen stellen dat deze fabriek daar alleen maar positief aan kan bijdragen? (er vanuit gaande dat supply chain problemen onderhand onder controle zijn en dat de benodigde mensen kunnen worden aangetrokken en getraind).
Dik omlaag zonder nieuws?
Recessie kom maar op schreef op 27 november 2023 09:16 :
Dik omlaag zonder nieuws?
ik heb net fors bij gekocht op 6.66 weet iemand hoeveel bussen er naar Italy gaan?www.sustainable-bus.com/news/500-elec...
lucas D schreef op 24 november 2023 13:33 :
[...]
Zoals al gedacht, je zwets maar wat.
Zie het productietopic. Overigens staat de link busposities.nl al in de post. Maar even Ebusco invoeren in de zoekbalk is voor sommige users al teveel research naar de aandelen die ze kopen/bezitten. Om positief af te sluiten; er is weer 1 hele bus bijgekomen bij Transdev.
Niet te geloven, maar ik heb 44 euro winst gemaakt op eBusco, in het verleden. Zie bijlage. Was er op tijd weer uit. Heb nu geen positie en wacht even totdat de koers weer omhoog weet te gaan met redelijke omzetten. Is die aanpak misschien iets voor jullie? (Nou ja, je kunt natuurlijk nu wél steeds bijkopen voor alsmaar lagere koersen ... dat dan weer wél.)
Proficiat met je € 44,- Ieder zijn eigen aanpak en overwegingen maar de koers wordt nu wel laag gehouden om wat voor reden dan ook. Of Ebusco gaat het de komende jaren op eigen kracht weer op de (bus)rit krijgen of er komt wellicht een keer een overname omdat het gezien de toekomst waar ze met z'n allen heen willen qua regelgeving de branche is om o.a. in te investeren.
kweetnie schreef op 27 november 2023 11:09 :
Proficiat met je € 44,-
Ieder zijn eigen aanpak en overwegingen
maar de koers wordt nu wel laag gehouden om wat voor reden dan ook .
Of Ebusco gaat het de komende jaren op eigen kracht weer op de (bus)rit krijgen of er komt wellicht een keer een overname omdat het gezien de toekomst waar ze met z'n allen heen willen qua regelgeving de branche is om o.a. in te investeren.
Nou, aan de shorters zal het niet liggen, die zijn volledig uitgestapt sinds 24-11-23: 22-06-23: 0.91% 23-06-23: 0.91% 27-06-23: 0.91% 01-09-23: 0.91% 25-09-23: 1.41% 02-10-23: 1.41% 06-10-23: 1.53% 19-10-23: 1.49% 25-10-23: 0.91% 17-11-23: 0.79% 20-11-23: 0.69% 21-11-23: 0.54% 23-11-23: 0.50% 24-11-23: 0.00% !! Dus dan zal het wel aan de algemene indruk van eenieder liggen ... men ziet die bussen niet zo zitten ofzo, en om dáár dan in te investeren ..... Zelfs de electrische auto zit nu tegen. Je hoort steeds meer mensen zeggen dat ze liever een kleine benzine-auto aanschaffen dan zo'n zware electrische bak en dan wegenbelasting gaan betalen alsof ze een vrachtwagen rijden. En waar blijven die laadpalen? Kijk eens om je heen, hele wijken hebben nog geen paal. En bij de meeste hoogbouw mag je al blij zijn als er 2 palen staan. (Maar okay, dit forum gaat over bussen, niet over auto's.)
Er is vrijwel geen volume en het bied/laat boek is ook al niet best gevuld. Of het ooit weer naar de IPO koers gaat van 23 euro is niet te voorspellen. In nog geen 2 jaar is er een behoorlijk kapitaal aan beurswaarde verdampt. De free float is zeer laag. Het kan dus hard gaan naar beneden en naar boven.
Huil maar niet schreef op 25 november 2023 09:00 :
[...]
Dus ook de Hypotheek verleners die Ebusco vooruit geholpen hebben.
Hebben het verkeerd denk je
Elk bedrijf die start heb een aanloop nodig om alles op de rails te krijgen ook Ebusco
Denk eens verder na als je neus lang is .
Er mag dadelijk niet meer met diesel bussen de steden in en Touringcars mogen verschillende plaatsen niet meer aan doen om dat men geen diesel rijders meer willen . Dus .......... Ja het moet allemaal elektrische worden.
Den Haag en Rotterdam mogen geen diesel auto,s en vrachtwagens van een bepaald bouwjaar de stad niet meer in.
Van diverse andere steden zal dat ook zo zijn .
Het kom allemaal goed
Ik koop nog steeds bij
Sterkte en jammer voor je verliezen
Als ik verder kijk dan mijn neus lang is, zie ik zonnepanelen die uitgeschakeld worden, omdat het net overbelast is. Zie ik dat hele nieuwe woonblokkren leeg staan, en niet aangesloten kunnen worden op het net . Zie ik dat de verkoop van electrische auto's is ingestort. En hoor ik dat het jaren gaat duren voor ons net uitgebreid kan gaan worden. Maar misschien krijgen bussen wel voorrang, als het op laden aan komt.
NAV de brand in het busstation in Tienen eens verder gezocht naar de brandbaarheid van de batterijen voor de elektrische bus. Onderstaand verhaal klinkt voor mij toch wel positief en geeft moed om te blijven geloven in de Elektrische bus. Een weloverwogen batterijkeuze Datum 11 mei 2023 Categorie Blog Er is geen twijfel dat elektrische mobiliteit de toekomst is: met de opkomst van elektrische voertuigen en de noodzaak om emissievrij te rijden, worden vragen rond de duurzaamheid en veiligheid van de batterijen die in de voertuigen zijn ingebouwd, elke dag relevanter. Daarom vragen mensen zich vaak af welke batterij de beste keuze is. Laten we eens in de basisprincipes van de batterij duiken om deze vraag goed te kunnen beantwoorden. LFP vs NMC batterijen Er zijn verschillende soorten batterijen, waarvan lithium-ion de meest gebruikelijke keuze is voor toepassing in elektrische voertuigen. NMC is een veel gebruikte lithium-ion batterij vanwege de hogere energiedichtheid en daarmee vergrote actieradius. Echter, is het bereik niet de belangrijkste factor voor EV-bussen. De belangrijkste factor van de bussen is dat ze gemaakt zijn om mensen te verplaatsen. Daarom is de veiligheid van de passagiers en chauffeurs belangrijker dan wat dan ook bij het selecteren van een batterij. Veiligheid eerst Door voor LFP-batterijen te kiezen, kiest je voor veiligheid. Maar wat maakt LFP veiliger dan elke andere batterij op de markt? De belangrijkste reden is de samenstelling van de grondstoffen waaruit de batterijen bestaan. Waar NMC bestaat uit nikkel, mangaan en kobalt, zijn LFP-batterijen gemaakt van ijzer en fosfor. De LFP-batterij bevat niet alleen geen kobalt, waarvan de winning zeer schadelijk is voor het milieu, maar ook geen stoffen die, afzonderlijk of gemengd, brand kunnen veroorzaken. NMC-batterijen daarentegen bevatten stoffen die op zichzelf niet brandbaar zijn, maar wanneer ze met elkaar in contact komen een chemische reactie kunnen veroorzaken die tot brand kan leiden. Om volledig te begrijpen waarom LFP de veiligere keuze is, is het interessant te kijken naar de thermische baan van beide batterijen. Als de stoffen van de NMC-batterij met elkaar in contact komen, kan de temperatuur van de batterij 154°C per seconde stijgen, wat onmiddellijke ontbranding tot gevolg heeft. Wanneer hetzelfde gebeurt met een LFP-batterij, zal de temperatuur slechts 6,6°C per seconde stijgen en enkel rook produceren. De schade is in beide gevallen aanzienlijk verschillend: de toepassing van LFP kan dus levensreddend zijn. Voorkomen is beter dan genezen: bewaking van batterijveiligheid Om dit alles te voorkomen en ervoor te zorgen dat alle batterijen in optimale conditie zijn beschikt ieder batterij pakket over een datamonitoringsysteem. Met dit systeem kunnen alle bussen gemonitord worden, inclusief de staat van de batterijen. Voor elke bus is via een BMS te zien hoeveel kilometer de bus heeft gereden, hoeveel batterijcapaciteit hij nog heeft en welke temperatuur elk batterijpakket heeft. Door de toestand van de accu nauwlettend in de gaten te houden, kan worden ingegrepen bij accuveranderingen voordat er schade is aangericht. Mocht er onverhoopt iets met de batterijen gebeuren dan geeft het systeem dit aan en wordt het batterijsysteem volledig uitgeschakeld waarna de bus aangeeft dat er onderhoud nodig is en er direct gehandeld kan worden. Al met al is de keuze voor de juiste batterijen niet eenvoudig, maar Ebusco heeft zich er vanaf het begin in verdiept om optimale veiligheid te bieden zonder afbreuk te doen aan de efficiëntie van de batterijen. Het is een gebied waar voortdurend veranderingen plaatsvinden en de ontwikkelingen nog in volle gang zijn. Het is belangrijk om bij te blijven en bij te dragen aan deze ontwikkelingen waarbij veiligheid altijd voorop staat.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)