Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum Stellantis geopend
Volgen
Endless schreef op 16 augustus 2023 12:09 :
Kw van 2,8 x is bezopen laag kw Tesla 69 x en dit alles op uitstekende cijfers en Outlook
Ik vergelijk dan met andere grote autobouwers, welke ook een totaalpakket aanbieden. Niet enkel EV zoals het extreem overgewaardeerde Tesla. Tussen 5 en 6x de winst is gebruikelijk. Doe ik het voorlopig óók voor :)
N audio schreef op 16 augustus 2023 15:08 :
[...]
Ik zoek naar een oorzaak waarom we (nog) steeds niet doorstijgen. Persoonlijk ben ik benieuwd naar zoiets wanneer een aandeel zich zo fors tegendraads gedraagt. Of is het normaal dat een koers 2 Euro zakt op zulke uitstekende cijfers?
Dat is de enige reden. En wat mij betreft is het gepiepel met de geleende stukken, dag in dag uit op dit moment de hoofdoorzaak tijdens deze rustige zomerperiode. Het gilde is ook wel zo slim om vóór einde van de dag de boel in te leveren. Dus géén melding in de registers.
Voor de rest, helemaal eens. Ik heb ze ook gekocht vanwege de fundamentals.
Ook als je zeker weet dat het de (enige) reden is voor de huidige koers, dan nog kun je er niets mee. Tegen een lagere waardering koopt het bedrijf gunstiger in. Wij zelf ook, als je nog eens wilt bijkopen of herbelegggen. En je hebt een grotere veiligheidsmarge. Ik heb ze ook niet op de bodem gekocht. Eerst begin december en later begin maart nog iets bijgekocht. Op mijn inleg sta ik nu 7,25% in de plus en ik heb 7,25% dividend ontvangen. Volgend jaar nog een klein beetje terug van de dividendbelasting. Daar ben ik tevreden mee. YTD staat de koers een kwart in de plus. Zo slecht doet dit aandeel het toch niet. Het is geen Nvidia.
Je hebt zeker gelijk, en ook aan het rommelige verloop van de afgelopen tijd komt een keer een eind. Zelf sta ik inmiddels nu rond gak. En dat is wat 't is. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
nu alleen de uitkomst afwachten van de massaclaim tegen stellantis mbt sjoemelsoftware, die nu groen licht heeft gehad van de rechtbank... dus miljoenen moeten er betaald gaan worden.. dus stellantis zijn koers zal een knauw gaan krijgen..
Een sterke balans (netto kaspositie van meer dan 20 miljard), groeiende omzet en winst, hoge roic, goed management, en dan een p/e van minder dan 3.. als het Dare Forward 2030 plan ook maar een beetje lukt, dan kan de koers een aantal keer over de kop gaan - naast dividendinkomsten.
www.telegraaf.nl/financieel/657866492... Kan nog lekker worden voor de koers zucht
Tja, exact hetzelfde verhaal als bij Volkswagen. Er bestaan namelijk geen echt schone dieselmotoren zonder extreem zware kunstgrepen. Roetfilter bijvoorbeeld doet enkel partikels fijnhakken, zodat deze niet meer gemeten kunnen worden door de apparatuur welke toen beschikbaar was. Uiteraard zijn deze fijnere partikels gewoon schadelijk. In de branche is dit bekend. Bijzonder dat dit nu voor het voetlicht komt qua timing. Koers moet kennelijk verder naar beneden.
Een rechter in Amsterdam die de beurskoers van Stellantis naar beneden wil drukken. Dat lijkt mij wel erg ver gezocht. Ik neem aan en mag hopen dat zo'n rechter andere gronden heeft voor zijn of haar besluitvorming. Het betreft vooralsnog een Nederlandse zaak die volgt op Volkswagen. Welke persoonlijke schade de eigenaren hebben geleden is mij niet helemaal duidelijk. Je kunt ook stellen dat de buren meer schade hebben geleden als 's ochtends de diesel werd gestart. Meneer wilde voor zijn Polo van €17k minus restwaarde €2k een schadevergoeding van €15k. Dan ben je m.i. toch wel een beetje het contact met de werkelijkheid kwijt. Het milieu schiet daar anno 2023 niets mee op. De restwaarde wekt ook de indruk dat meneer al die tijd stug is blijven doordieselen, maar dat weet ik niet zeker.www.consumentenbond.nl/nieuws/2022/vo...
Natuurlijk bedoel ik niet die rechter. Die man/vrouw doet gewoon zijn werk. Waar ik op doel is dat het nieuws verhaal rond de diesel, hun twijfelachtige "lage en schone" uitstoot al heel, heel lang bekend is binnen de branche. Dat er door de diverse merken dus noodzakelijkerwijs allerlei kunstgrepen zijn uitgehaald, om toch maar aan de regels te voldoen, is ook allang bekend. VW ging als eerste op het hakblok. Eigenlijk mag dit verhaal van Stellantis dus geen verrassing zijn. De timing dat dit soort verhalen ineens nieuws worden, daar zet ik dan wel weer mijn vraagtekens bij. Maar dat is mijn wat achterdochtige aard soms ;) Misschien moet ik eens wat minder tijd doorbrengen achter een toetsenbord.
N audio schreef op 17 augustus 2023 13:15 :
Natuurlijk bedoel ik niet die rechter. Die man/vrouw doet gewoon zijn werk.
Waar ik op doel is dat het nieuws verhaal rond de diesel, hun twijfelachtige "lage en schone" uitstoot al heel, heel lang bekend is binnen de branche. Dat er door de diverse merken dus noodzakelijkerwijs allerlei kunstgrepen zijn uitgehaald, om toch maar aan de regels te voldoen, is ook allang bekend. VW ging als eerste op het hakblok. Eigenlijk mag dit verhaal van Stellantis dus geen verrassing zijn. De timing dat dit soort verhalen ineens nieuws worden, daar zet ik dan wel weer mijn vraagtekens bij.
Maar dat is mijn wat achterdochtige aard soms ;)
Misschien moet ik eens wat minder tijd doorbrengen achter een toetsenbord.
De rechter in Nederland heeft pas nog een claim occasion VW 1500 toegekend. Nu vraag ik me af na 2015 gekocht was dit gegeven bekend in hoeverre kun je dan nog een claim leggen want dan was alles bekend en vonden de nieuwe eigenaren het geen probleem. Dat je nu met een diesel bijna in geen enkele stad meer in mag rijden kun je de fabrikant niet kwalijk nemen. Dan zou een proces tegen staat/stad een betere zijn want deze heeft toelating gegeven en vraagt hogere motorrijtuigenbelasting.
Hier nog zo'n club: "MKB-Claim lanceert een massaclaim voor bedrijven die in de periode 2009 tot en met september 2019 een nieuwe of gebruikte dieselauto of bestelauto hebben aangeschaft."www.bestelauto.nl/nieuws/mkb-claim-st... Wie in 2019 een (occasion) diesel kocht, met droge ogen zegt ik wist het niet en nu even geld wil vangen. Dan ben je toch uitgepraat.
Nou, terug bij af voor mij. Sinds deze ochtend nu precies op mijn gak aangeland. Nee, na deze cijfers heb ik dit scenario niet zien aankomen. Het gilde gaat iedere ochtend netjes door met het lenen van de stukken, en eind middag inleveren. Vandaag vond men het nodig om rond het middaguur nog wat extra in te slaan. Wat nu? Cijfermatig meer dan uitstekend presterend bedrijf, bizar laag gewaardeerd. Wat mis je toch in dit plaatje. En ja er zijn nu op dit moment belangrijke hobbels te nemen. Snap ik dat dit voor onzekerheid zorgt. Ik heb geen enkel idee hoever de waardering hier nog verder door de knieën moet. Budget om bij te kopen is er, maar manipulatie kan heel ver doorschieten. In mijn beleving is de daling inmiddels absurd voor een goed draaiende toko. Tja, maar wachten tot de 15 geraakt wordt of zo? Dan toeslaan. Even brainstormen.
Zelf begin ik meestal bij de weging die ik voor ogen heb en hoe dat zich verhoudt tot andere posities. Het scheelt bijvoorbeeld of je nog gestaffeld wil bijkopen, of dat je met nog een enkele aankoop aan je max zit. Je maakt je nogal druk over vermeende manipulatie. Dat kan ook een indicatie zijn dat je huidige positie te groot is. Maar dat weet je zelf het beste. Je kunt mijn reactie ook zien als ontwijkend gedrag, omdat ik de markt niet kan timen.
'belegger'' schreef op 18 augustus 2023 14:55 :
Zelf begin ik meestal bij de weging die ik voor ogen heb en hoe dat zich verhoudt tot andere posities. Het scheelt bijvoorbeeld of je nog gestaffeld wil bijkopen, of dat je met nog een enkele aankoop aan je max zit. Je maakt je nogal druk over vermeende manipulatie. Dat kan ook een indicatie zijn dat je huidige positie te groot is. Maar dat weet je zelf het beste.
Je kunt mijn reactie ook zien als ontwijkend gedrag, omdat ik de markt niet kan timen.
Nou je hebt zeker een punt dat ik me eigenlijk te druk maak. Vooral omdat het er bij mij maar niet "in" wil dat de boel zo onderuit gaat op deze mooie cijfers. Maar een mens kan nog zoveel patronen zien, (die ook nog eens te onderbouwen zijn), dan kan je dat nog steeds niet beïnvloeden. Positie is inderdaad iets te groot geworden in verhouding tot de rest. Spijker op de kop. Besloten om 15% af te bouwen. Dan is er mooi gezond evenwicht. En die cash naast het bijkoopbudget (wil best tijdelijk overweight zitten), leggen voor wanneer het stopt met dalen. Wat gezien mijn trackrecord wel eens vandaag kan zijn ;)
De investering zorgt ervoor dat Stellantis in aanmerking komt voor Amerikaanse incentives op EV’s. Stellantis investeert 100 miljoen dollar in een Amerikaans geothermisch lithium project, zo meldt het bedrijf in een persbericht. Het doel is om de productie van lithium batterijen en de infrastructuur te vergroenen. Door de investering komen de EV’s van Stellantis in aanmerking voor consumentenincentives. Vorig jaar voerde de Verenigde Staten een regeling in om de vergroening van EV-batterijen te stimuleren. Een autofabrikant krijgt 7.500 dollar van de Amerikaanse staat als een elektrische auto voldoet aan bepaalde batterij en mineraal productievereisten. “De basis van onze decarbonisatieplanning voor onze elektrische auto’s omvat emissiearme productie en duurzame bevoorrading”, zegt Stellantis ceo Carlos Tavares. Het bedrijf is druk bezig met investeringen in lithium. Eerder investeerde Stellantis Ventures, het durfkapitaalfonds van het multinationale bedrijf, in batterijproducent Lyten Inc. Hell’s kitchen De verwachting is dat 300 duizend metrische ton aan lithium geproduceerd wordt. Daarmee is het project, genaamd The Hell’s Kitchen project, volgens moederbedrijf Controlled Thermal Resources Holdings het grootste lithium-project ter wereld. De winning wordt gedaan uit de Salton Sea in California. Het zoutmeer in de Coloradowoestijn is een bron aan mineralen. The Hell’s Kitchen project wil lithium terugwinnen uit geothermische pekel. Controlled Thermal Resources wil dit doen doen met behulp van hernieuwbare energie en stoom. Daarmee zijn verdampingspekelvijvers, dagbouwmijnen en lithiumverwerking op basis van fossiele brandstoffen niet meer nodig.
Lithiumwinning uit pekel (brine) heeft toch niet zo'n schone reputatie. Of ik heb mij iets laten aanpraten.
Autoconcern Stellantis, het moederbedrijf van merken als Opel, Peugeot, Jeep en Fiat, overweegt een samenwerking met een Chinees bedrijf voor de productie en verkoop van elektrische auto's. Het Amerikaans-Europese concern, dat zijn hoofdkantoor in Hoofddorp heeft, zou daarmee zijn aanwezigheid op de grootste automarkt ter wereld willen versterken. Dat meldden bronnen tegen persbureau Bloomberg. De autofabrikant, die in 2021 is ontstaan uit de fusie tussen Peugeot en Fiat Chrysler, zou volgens de ingewijden onder meer de mogelijkheden van een samenwerking met de Chinese fabrikant van elektrische auto's Leapmotor Technologies onderzoeken. Er zijn echter nog geen definitieve beslissingen genomen. Ook andere grote autofabrikanten, waaronder Volkswagen, hebben volgens een bron interesse getoond in een mogelijke samenwerking met Leapmotor.
China mag dan een hele grote markt zijn, maar vroeg of laat zit je daar met de overheid aan tafel. Vorig jaar trokken ze met Jeep (om die reden) nog de stekker uit een samenwerking:www.motor1.com/news/601379/jeep-close... www.drive.com.au/news/jeep-china-poli... www.reuters.com/business/autos-transp... Ondertussen zoeken verschillende westerse autofabrikanten naar mogelijkheden. Voor Stellantis gaat het nu kennelijk om Zhejiang Leapmotor:www.automotive-online.nl/management/i... www.reuters.com/business/autos-transp...
Stellantis STLA heeft een belangrijke stap voorwaarts gezet in zijn elektrificatietraject door samen te werken met AGI, een toonaangevende leverancier van infrastructuuroplossingen. Deze samenwerking heeft tot doel de elektrificatie van het uitgebreide Amerikaanse dealernetwerk van Stellantis, dat meer dan 2.600 locaties omvat, te versterken door het leveren van ultramoderne elektrische voertuigvoorzieningsapparatuur (EVSE) voor opladen. AGI, met zijn rijke ervaring van meer dan 50 jaar in de implementatie van merkinfrastructuur, is uitgegroeid tot een van de meest ervaren en bedreven aanbieders van landelijke turnkey-uitvoering van EVSE-programma's. Dit partnerschap staat klaar om een ??game-changer te zijn en ervoor te zorgen dat de dealers van Stellantis zijn uitgerust met de beste EV-laadinfrastructuur. Deze stap sluit perfect aan bij de ambitieuze ‘Dare Forward 2030’-strategie van Stellantis, die zich richt op een verkoopmix van 100% elektrische voertuigen (BEV) voor personenauto’s in Europa en een mix van 50% in de Verenigde Staten tegen 2030. De toewijding van Stellantis aan duurzaamheid is Dit blijkt duidelijk uit haar belofte om een ??koploper in de sector te worden in de strijd tegen de klimaatverandering. Het bedrijf heeft zich als ambitieus doel gesteld om tegen 2038 een netto nuluitstoot te bereiken en is van plan om tegen 2030 meer dan 25 BEV’s uit te rollen. De autofabrikant maakt deel uit van een formidabele joint venture, naast mondiale giganten als BMW Group, General Motors, Honda, Hyundai, Kia en Mercedes-Benz Group. Deze coalitie heeft tot doel de transitie naar elektrische voertuigen in Noord-Amerika te versnellen en ervoor te zorgen dat EV-laden niet alleen beschikbaar is, maar ook gemakkelijk, toegankelijk en betrouwbaar. De samenwerking met AGI zal de ruim 2.600 dealers van Stellantis in de Verenigde Staten in staat stellen naadloos over te stappen op de verkoop en service van elektrische voertuigen. AGI's bekwaamheid op het gebied van elektrotechniek, projectmanagement, fabricage en onderhoud zal onmisbaar zijn voor de dealers van Stellantis en hen in de richting van EV-gereedheid stuwen. Deze samenwerking verrijkt het Amerikaanse portfolio van EV-infrastructuur- en trainingspartners van Stellantis verder. In de portefeuille zitten al namen als Future Energy en Vehya. Het Amerikaanse hoofd verkoop bij Stellantis, Jeff Kommor, benadrukte de toewijding van het bedrijf aan elektrificatie en zei: "Stellantis is in volledige uitvoeringsmodus met een elektrificatiestrategie die is toegesneden op ons dealernetwerk." Hij benadrukte verder de gezamenlijke aanpak van het bedrijf, waarbij hij nauw samenwerkt met de nationale dealerraad om de transformatieve fase die de auto-industrie momenteel doormaakt te navigeren. In navolging van dit sentiment merkte Dave Clower, senior vice-president en algemeen manager van AGI's Electrical Lighting and Maintenance Division, op hoe cruciaal de EV-gereedheid van dealers is bij het verbeteren van de klantervaring. Hij onderstreepte de jarenlange expertise van AGI op het gebied van het opbouwen van EV-laadmogelijkheden en uitte zijn enthousiasme over het uitbreiden van de relatie met Stellantis-dealers. Het partnerschap tussen Stellantis en AGI is een bewijs van de niet-aflatende toewijding van de autogigant aan elektrificatie. Door ervoor te zorgen dat haar dealers zijn uitgerust met hoogwaardige EV-laadinfrastructuur, bereidt Stellantis zich niet alleen voor op een duurzame toekomst, maar zet ze ook een maatstaf voor de sector. Zacks-rang en andere belangrijke keuzes Stellantis heeft momenteel een Zacks-ranglijst #2 (kopen).
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)