Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Wereldhave AEX:WHA.NL, NL0000289213

  • 13,400 17 jun 2024 09:04
  • +0,040 (+0,30%) Dagrange 13,340 - 13,400
  • 823 Gem. (3M) 106,8K

Wereldhave 2024, achterblijver of trendsetter

205 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 The Third Way... 6 juni 2024 18:22
    vgvisie.nl/2024/05/28/vg-visie-daily-...

    Storm: 'Ik wil onze beurswaarde verdubbelen
    door opwaardering en uitbreiding. Onze basisstrategie is om geleidelijk en autonoom te groeien, maar een fusie of overname sluit ik niet uit. Met een marketcap van 1,2 miljard euro zullen we bovendien weer in wereldwijde etf-fondsen zitten.’
  2. forum rang 6 Lamsrust 7 juni 2024 18:35
    Zoals ik hier recent heb gezegd: Storm heeft niets te doen. Volgende week is de Provada en dan moet je tijdens de borrel wel iets interessants te melden hebben. Als Storm zou moeten vertellen wat hij echt tot kerst van de grootaandeelhouders moet gaan doen, dan heeft de gemiddelde junior makelaar van CBRE of JLL een interessanter verhaal.
  3. forum rang 5 The Third Way... 8 juni 2024 13:55
    Het probleem is dat de gemiddelde retail belegger, die voor het eerst over Wereldhave leest, denkt goed verhaal: hoog dividend, hoge groei en hoge credit rating. Wat kan ik meer wensen?

    Wij weten na al die jaren: vooral consistentie, realiteitszin en eerlijkheid. Om wat betreft dat laatste maar een voorbeeld uit het artikel te noemen, hij zegt doodleuk dat bij zijn komst de credit rating 'junk' was en de LTV 48%. Nee, het was al dezelfde rating als nu en de LTV was beter. Het was nou juist na zijn presentatie van zijn LC strategie dat Moody's de rating ongekend hard liet kelderen en WH in een shit-storm terecht kwam...
205 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 11 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Fitch helpt Wereldhave aan lagere rentelasten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links