Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Mithra Pharmaceuticals BRU:MITRA.BL, BE0974283153

  • 0,216 26 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,000 - 0,000
  • 0 Gem. (3M) 408K

Mithra in 2021 - Geduld wordt beloond?!

5.626 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 282 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Comeback 17 april 2021 10:48
    quote:

    Catalina schreef op 17 april 2021 10:32:

    [...]

    Misschien kan een moderator van IEX eindelijk eens zorgen dat Dhr. Cannondale hier voor eeuwig wordt verbannen voor zijn onbegrensde kwetsende opmerkingen op de man?????
    Één woord; uitlokking.
    In het leven krijg je nu eenmaal wat je verdient!
  2. volger_DS 17 april 2021 11:21
    back to the fakts

    Het aandeel van het Luikse farmabedrijf Mithra ging vrijdagochtend flink hoger, na berichten dat de anticonceptiepil Estelle groen licht heeft gekregen van de Amerikaanse geneesmiddelenautoriteit FDA. Het aandeel koerste op een bepaald moment tot 15 procent hoger. Omstreeks 10.30 uur stond er nog altijd een winst van meer dan 11 procent op het bord.
    HR 16-04-21, 11:00 Bron: Belga

    Mithra hoopt samen met zijn partner het middel nog voor de zomer op de Amerikaanse markt te brengen, onder de merknaam ‘Nextstellis’. Eerder kreeg de pil, die beschouwd wordt als het vlaggenschip van Mithra, al groen licht in Canada. In Europa werd een positief advies uitgebracht.

    De pil is gebaseerd op het natuurlijke hormoon estetrol, dat geproduceerd wordt door de foetus tijdens de zwangerschap. Mithra is erin geslaagd het hormoon te reproduceren, een belangrijke innovatie. De ontwikkeling nam meer dan tien jaar in beslag. Het bedrijf verwacht dat deze pil “een nieuw tijdperk in de anticonceptiemarkt inluidt”.

    Door de goedkeuring van de FDA gaat Mayne Pharma 11 miljoen dollar (zo'n 9,2 miljoen euro) cash overmaken aan Mithra en 85,8 miljoen aandelen uitgeven. De Belgen krijgen een zitje in de raad van bestuur van het Amerikaanse bedrijf.

    die 85.8 miljoen aandelen die mithra ontvangt zullen dus ook in de balans opgenomen worden, en bezit daarmee 10% van Myne Pharma, wat volgens mij ook geen windeieren zal leggen

    Gezien Donesta op dezelfde basisgegevens gestoeld zijn, lijkt mij daar ook de weg op te liggen naar de nodige goedkeuringen. Dat dit enige vertraging is opgelopen bij het testen op vrouwen wegens Corona lijkt mij geen fundamentele vertraging

    Mithra is er voor mij eentje om bij te houden
  3. xavana 17 april 2021 11:26
    quote:

    Catalina schreef op 17 april 2021 10:32:

    [...]

    Misschien kan een moderator van IEX eindelijk eens zorgen dat Dhr. Cannondale hier voor eeuwig wordt verbannen voor zijn onbegrensde kwetsende opmerkingen op de man?????
    Denk dat hij veel meer bereikt door jou en DZR te bannen met jullie gezever altijd . Hoe oud zijn jullie eigenlijk om zo kinderachtig te blijven doen . Niet alleen hier bij Mithra maar ook bij andere aandelen ...
  4. volger_DS 17 april 2021 11:28
    optie expiratie: Belgische en Nederlandse aandeelopties

    De Belgische en Nederlandse aandeelopties vervallen op de 3de vrijdag van de maand en zijn verhandelbaar tot 17:30 uur. Wanneer de aandeeloptie in-the-money eindigt oefent bvb LYNX dit kosteloos voor u uit. Ik geef nog graag mee dat de Nederlandse optiemarkt meer liquide is dan de Belgische. Belgische ingezetenen moeten eveneens rekening houden met de beurstaks bij de optie-uitoefening.

    dat was dus gisterenavond
  5. Comeback 17 april 2021 11:34
    quote:

    xavana schreef op 17 april 2021 11:26:

    [...]
    Denk dat hij veel meer bereikt door jou en DZR te bannen met jullie gezever altijd . Hoe oud zijn jullie eigenlijk om zo kinderachtig te blijven doen . Niet alleen hier bij Mithra maar ook bij andere aandelen ...
    Dank u Xavana ... jij snapt het volledig.
    Maar laat die twee maar doen. Ze hebben geen van beide al een uitspraak kunnen doen die niet te counteren was. Zoals ik al zei ... mijn dochter van 10 komt met betere argumenten.
  6. SuperDuper 17 april 2021 12:40
    Biotech is tricky op korte termijn.
    Sommigen durven dan ook niet naar lange termijn kijken. Elk aandeel heeft zijn dagelijkse en wekelijkse hoogtes en laagtes.
    Mensen zoals DZR zien enkel de laagtes van eender welk aandeel, en negeren de groene cijfers over de weken/maanden/jaren. Jammer.
  7. Semper Nescio 17 april 2021 13:03
    quote:

    Cannondale schreef op 17 april 2021 09:38:

    [...]

    Iedereen hier wacht op de dag dat jij gaat verdwijnen met je gezever!

    DZR zal niet verdwijnen, want zij/hij staat op de payroll van IEX dat gesponsord wordt door grote jongens die om diverse redenen een koers omlaag willen (Shorters, grote aankopers, overnemers). Er zijn er nog een paar zoals haar/hij.
  8. Semper Nescio 17 april 2021 13:06
    quote:

    Cannondale schreef op 17 april 2021 09:43:

    [...]

    Ivel, jij mist niets ... DZR daarentegen mist alles ... zelfs gevoel voor humor !! :-)
    Kunnen we hem misschien gewoon negeren? Ik probeer vanaf nu alvast een poging te doen. Als ik hem een lel verkoop, schiet Henk gegarandeerd uit de startblokken. Vriendjes onder elkaar.
5.626 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 282 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Mithra laat aandeelhouders schrikken

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links