Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Techbedrijven drukken AEX diep in het rood

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Rowi62 26 februari 2021 09:48
    Koersen gaan al weer wat omhoog. De rente is het echte nieuws . Kijk een hoe die omhoog gaat !!!! Koop verzekeraars of banken! Bedrijven met grote schuldengaan klappen krijgen. Banken en verzkeraars gaan profiteren op termijn.

    En bedrijven met goede balans die de inflatie kunnen doorberekenen aan klanten is ook prima.
  2. Appelboom 26 februari 2021 09:53
    De koersen gaan omhoog omdat de FED daar al de hele nacht obligatieleningen aan het opkopen is om de stijgende rente te drukken. Het trieste is dat als men dit lang moet blijven doen er alleen maar meer geld bijgedrukt zal worden wat op termijn voor meer en meer inflatie zal zorgen.

    Grootste legale criminelen die er zijn, ze doen er alles aan om de huidige bubbel maar in stand te houden.
  3. [verwijderd] 26 februari 2021 10:46
    quote:

    Appelboom schreef op 26 februari 2021 09:53:


    De koersen gaan omhoog omdat de FED daar al de hele nacht obligatieleningen aan het opkopen is om de stijgende rente te drukken. Het trieste is dat als men dit lang moet blijven doen er alleen maar meer geld bijgedrukt zal worden wat op termijn voor meer en meer inflatie zal zorgen.

    Grootste legale criminelen die er zijn, ze doen er alles aan om de huidige bubbel maar in stand te houden.



    In Japan doen ze dit al jaren en draait de economie gewoon door.
  4. StoplossBurner 26 februari 2021 10:55
    quote:

    Rowi62 schreef op 26 februari 2021 09:48:


    Koersen gaan al weer wat omhoog. De rente is het echte nieuws . Kijk een hoe die omhoog gaat !!!! Koop verzekeraars of banken! Bedrijven met grote schuldengaan klappen krijgen. Banken en verzkeraars gaan profiteren op termijn.

    En bedrijven met goede balans die de inflatie kunnen doorberekenen aan klanten is ook prima.


    Bedrijven met grote schulden gaan klappen krijgen. En bij wie denk je dat die bedrijven hun leningen uit hebben staan? Of is er alvast ingeprijsd dat de afschrijvingen hiervan uiteindelijk toch niet door de bank zelf worden gedragen?
  5. Stier de Beer 26 februari 2021 12:16
    quote:

    Horizongloort schreef op 26 februari 2021 09:58:


    Rente gaat idd erg hard. Vanaf 25 Jan. gaat de 10jaars rente als een speer. Dat zal weleens een ommekeer voor de huizenmarkt worden.


    Het tekort blijft, dus huizen blijven duur. Alleen nu met ook een dure financiering.
  6. forum rang 6 Rowi62 26 februari 2021 13:18
    quote:

    StoplossBurner schreef op 26 februari 2021 10:55:


    [...]

    Bedrijven met grote schulden gaan klappen krijgen. En bij wie denk je dat die bedrijven hun leningen uit hebben staan? Of is er alvast ingeprijsd dat de afschrijvingen hiervan uiteindelijk toch niet door de bank zelf worden gedragen?


    Ik bedoel de koers gaat klappen krijgen. Ze gaan niet op de fles van iets duurdere herfinancierig, Niet zo pessimitisch jongen. Koop ASR of NN en je bent me straks dankbaar.
12 Posts
|Omhoog ↑