Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Turkse president Erdogan stopt met gebruik WhatsApp

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. GJF1959 10 januari 2021 15:14
    Tja, er zit niets anders op dan te stoppen met Whatapp Facebook gaat mij veeel te ver in de aantasting van privacy. Er schijnt ook nog een rusische variant te zijn. Was er maar een NL of europees alternatief met behoorlijke privacyvoorwaarden waarbij je eventueel nog keuzes kan maken.
  2. GJF1959 10 januari 2021 15:14
    Tja, er zit niets anders op dan te stoppen met Whatapp Facebook gaat mij veeel te ver in de aantasting van privacy. Er schijnt ook nog een rusische variant te zijn. Was er maar een NL of europees alternatief met behoorlijke privacyvoorwaarden waarbij je eventueel nog keuzes kan maken.
  3. forum rang 6 Rowi62 10 januari 2021 16:43
    Daarom gaan ook steeds meer mensen naaar hive. Lekker praten met 60000 anderen op de hive blockchain (ex steem) binnen eigen aandachtsgebieden. En met de crypto hive eronder diede "whitnesses" zelf decentraal op nodes draaien. (Ook de ETH baas praat met de hive developers als een snellere gratis blockchain als de crypto EHT dat nodig heeft bij expplosieve groei)
  4. MoTuncer 11 januari 2021 11:43
    Wat een suggestief artikel weer als over Turkije aangaat.
    Het is toch van de zotte dat een commercieel bedrijf onderscheid maakt in gebruikers. De privacy van Westerse burgers wordt meer gerespecteerd dan de andere gebruikers. Dat is pure discriminatie!

    Daarnaast is het heel normaal dat als een bedrijf miljoenen verdient in een land, ze daar een kantoor openen, zich houden aan de lokale wetten en netjes hun belasting betalen. Dat doen ze in het Westen ook dus waarom niet in de rest van de wereld??

    Ik begin ook een beetje zat te worden van die Erdogan obsessie. Alsof hij achter elke rechtzaak zit. Hij heeft wel wat beters te doen. In elk land is smaad, laster en opruiing verboden en de rechter bepaalt waar de grens zit. Ook hier in Nederland. Maar ik hoor niemand dat er in Amerika een gekozen zittend predident wordt gemuilkorfd door een commercieel bedrijf die voor rechter speelt.

    Ach die dubbele maat van het Westen zijn we inmiddels wel gewend.
11 Posts
|Omhoog ↑