Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

FNV pleit voor loonsverhoging bij succesvol PostNL

Reacties

24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sir Cryptalot 7 oktober 2020 21:36
    quote:

    Makita schreef op 7 oktober 2020 18:42:


    [...]
    Meerdere bezorgers DHL

    DHL www.indeed.nl/cmp/DHL/salaries (11,24 per uur voor een bezorger)
    postNL www.indeed.nl/cmp/Postnl/salaries (24 per uur voor bezorger)


    Een vriend van me is postbode (partime), maak daar maar 12 euro van bij PostNL. En dan werkt hij er al jaren. Geen idee wat voor fantasten daar bij Indeed werken, maar ik vind het wel raar dat je dat zelf als waar aanneemt.
  2. forum rang 8 Makita 7 oktober 2020 22:22
    quote:

    Sir Cryptalot schreef op 7 oktober 2020 21:36:


    [...]

    Een vriend van me is postbode (partime), maak daar maar 12 euro van bij PostNL. En dan werkt hij er al jaren. Geen idee wat voor fantasten daar bij Indeed werken, maar ik vind het wel raar dat je dat zelf als waar aanneemt.

    Je verwart postbezorging met pakketbezorger (andere cao).

    Alleen pakketbezorger bij PostNL kan worden vergeleken met DHL
  3. IkWilVanIEXAf 10 oktober 2020 11:20
    PostNl verkoopt onroerend goed om de opbrengst in de vorm van dividend te kapitaliseren. Vervolgens word hetzelfde onroerend goed terug gehuurd. Moeten de werknemers het aandeelhoudersfeestje gaan betalen omdat het bedrijf zichzelf verarmt en met extra kosten opzadelt? Ik vraag mij af of de vakbonden wel in de gaten hebben wat er gebeurt. Daarom vind ik de reactie van de vakbonden nogal lauw en bescheiden.

    Nog een detail: de privatisering van PostNl was incluis onroerend goed.
24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑