Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Oliereus BP zet mes in dividend na fors verlies

Reacties

18 Posts
| Omlaag ↓
  1. Delange1971 4 augustus 2020 09:10
    quote:

    Aandeeltje schreef op 4 augustus 2020 08:59:


    Voorlopig geen potentie voor Shell. Die sector, samen met vastgoed, is als laatste aan de beurt in herstel


    Waren het eerste in crisis al in het 4de kwartaal vorig jaar. En zijn de eerste eruit. Shell Downstream record winst van 2,8 miljard afgelopen kwartaal.
  2. Menno87 4 augustus 2020 09:29
    quote:

    Makita schreef op 4 augustus 2020 08:59:


    [...]
    Ik verwacht in Q4 bij deze olieprijs


    Was er laatst (paar weken terug) niet nieuws dat de opec de productie weer wou verhogen?
    Denk dat de prijs eerst nog iets naar beneden gaat.

    Q4 zou kunnen maar ik zelf denk ik niet dat dit het instap moment is.
  3. _jeroen 4 augustus 2020 15:06
    quote:

    piet053 schreef op 4 augustus 2020 09:18:


    wereld kan niet zonder fossiele brandstoffen , windstil geen stroom ,( zoals vandaag )die paar zonnepanelen alleen overdag , in de winter 0,0 dit besef moet nog indalen bij de massa ..... komt allemaal goed met de shelletjes van deze wereld !


    Alleen wordt er meer stroom uit windenergie gehaald dan uit olie. Dus dat over fossiele brandstoffen kan kloppen, maar of het goed komt met de shelletjes van deze wereld? Dat moeten we nog even zien. Als ze zich niet aanpassen dan worden het de kodakjes van deze wereld.
  4. Vreemde eend 4 augustus 2020 15:40
    quote:

    _jeroen schreef op 4 augustus 2020 15:06:


    [...]

    Alleen wordt er meer stroom uit windenergie gehaald dan uit olie. Dus dat over fossiele brandstoffen kan kloppen, maar of het goed komt met de shelletjes van deze wereld? Dat moeten we nog even zien. Als ze zich niet aanpassen dan worden het de kodakjes van deze wereld.


    Kodak daar doen we het voor!

    www.forbes.com/sites/naeemaslam/2020/...

    ;)
  5. Ben Verbaasd 7 augustus 2020 10:21
    quote:

    piet053 schreef op 4 augustus 2020 09:18:


    wereld kan niet zonder fossiele brandstoffen , windstil geen stroom ,( zoals vandaag )die paar zonnepanelen alleen overdag , in de winter 0,0 dit besef moet nog indalen bij de massa ..... komt allemaal goed met de shelletjes van deze wereld !


    Weet je Piet dat klopt helemaal, 90 procent draait nog steeds op fossiel.
18 Posts
|Omhoog ↑