Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
En de start van de nieuwe maand oktober met de Q3-cijfers. En de afsluiting van de maand september waarin er heel veel gebeurde: - Google heeft nieuwe klanten: Renault, Mitsubishi en Nissan - TomTom sluit deal af met Mercedes Trucks - TomTom wil Telematics verkopen (via ). - TomTom heeft Tesla als klant (was al bekend maar schijnt nu ook door HG beaamd). Ik denk dat het een volatiele maand gaat worden, de exacte richting laat ik even aan anderen over. Succes maar weer. En geluk natuurlijk.
Wat Tesla betreft. Ik reken nergens op. Ze zijn er wel in Parijs om hun Model3 te presenteren. Mocht TT iets aankondigen met Tesla, dan zal dat wel inslaan als een ~BOM~. Tesla heeft internationale allure als voorloper in zelfrijden en is ooit begonnen met infotainment gebaseerd op Google Maps.
*Justin* schreef op 30 september 2018 17:48 :
Wat Tesla betreft. Ik reken nergens op. Ze zijn er wel in Parijs om hun Model3 te presenteren. Mocht TT iets aankondigen met Tesla, dan zal dat wel inslaan als een ~BOM~. Tesla heeft internationale allure als voorloper in zelfrijden en is ooit begonnen met infotainment gebaseerd op Google Maps.
en vergeet niet de VW-Microsoft Azure (en TT) deal. koers Alphabet 20% naar beneden :-)
GLMF schreef op 30 september 2018 17:54 :
[...]
en vergeet niet de VW-Microsoft Azure (en TT) deal.
koers Alphabet 20% naar beneden :-)
Al moet ik zeggen dat ik het tegenvallend vind hoeveel aandacht er naar die bekendmaking van VW met Azure, uitgaat. Heeft dat nu wel of niet impact op TT, is het een verschuiving de goede kant op (richting TT dus), of heeft het niet of bijna niets om het lijf daar waar het TT aangaat? Ook hier op het forum, nauwelijks reactie over deze deal. In ieder geval heb ik vrijdag nog uitgebreid met stukken en er staat al een order klaar om morgen calls juni2020 te kopen. Kan een volatiele maand worden, er is aandacht voor TT, nu een deel in de verkoop kan met toestemming van de grootaandeelhouders en tegelijkertijd komen er kwartaalcijfers en nu dinsdag en woensdag persdagen voor de autoshow in Parijs. Kan echt een leuke maand worden, ik gun het jullie net zo als mezelf. Succes.
Business Class (ethienne platte, Antaurus) benoemde de mogelijke waarde van 1.3mrd voor telematics (6 euro pa) en dat de kaarten dan voor nop zijn gewaardeerd bij deze koers van 7 euro. Speculatieve koop tip.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :-)
Accuboor schreef op 30 september 2018 18:45 :
Business Class (ethienne platte, Antaurus)
Antaurus heeft geen belang in TT en is dat ook niet van plan.
Snap niet waarom iemand die geen enkel belang heeft in TomTom nu weer zo nodig een draadje moet openen..
Ga ik je misschien nog wel eens uitleggen, maar er kunnen zoveel redenen zijn. Ik ga geen begin maken nu, je het uit te leggen. Het lijkt er op dit moment op dat, hoewel afgelopen vrijdag bijna alle NL fondsen in de US lager sloten, dat morgen de beurzen hoger openen. Of die stijging de hele dag stand houdt, weet ik nog niet.
TKR schreef op 30 september 2018 20:22 :
Snap niet waarom iemand die geen enkel belang heeft in TomTom nu weer zo nodig een draadje moet openen..
Aandacht te kort op zijn eigen draadje ? Kan niet wachten op de volgende "NIKS ALERT"
Ik heb op dit moment twee orders in liggen. Mochten ze worden uitgevoerd, dan zal ik het, zoals gewoonlijk, melden.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar RTLZ Daarin stond dit: Goedendag, bij deze stuur ik een mail naar jullie over het volgende: Ik zag vorige week veel nieuws bij jullie over tomtom. Maar daar klopte weinig van in jullie nieuwsberichten. Om te beginnen wil ik jullie vragen waarom jullie altijd Jos Versteeg interviewen als het om tomtom gaat? Hij wordt zelfs ‘tomtom expert’ genoemd! Ik vraag mij erg af waarom, want aan zijn blijkbaar zeer afkeurende houding altijd over tomtom, lijkt het op een persoonlijke vete van hem jegens tomtom. Dat blijkt uit het feit dat hij altijd alle feiten zo verdraaid zodat het negatief voor tomtom klinkt. Klinkklare leugens schuwt hij daar niet bij. 2 weken geleden kwam er in het nieuws dat Renault in 2022 Android zou gaan gebruiken voor het entertainment gebeuren in de auto. Dat gaat straks iedere auto zo ongeveer krijgen, want de auto moet een besturingsprogramma krijgen, net als iedere laptop of smartphone. Dat daarbij, over 4 jaar, dan ook de app google maps kan gedownload worden is mooi. Dit betekent echter niet dat tomtom deze klant kwijtraakt. (Zie artikel van zaterdag van Harold Goddijn in het blad Trouw) Tomtom is namelijk (en blijkbaar weet Jos Versteeg daar niks over) al jaren bezig met software en kaarten van de zelfrijdende auto. De zogenaamde HD kaarten. Dit wordt de absolute toekomst, straks zullen alle auto’s dit soort kaarten krijgen. Deze kaarten hebben een hogere verkoopwaarde dan de bestaande kaarten van nu. En het worden jaarlijkse abonnementen, met dus jaarlijks terugkerende omzet voor tomtom. Je kunt er vergif op innemen dat Renault deze kaarten straks (vanaf 2020) gaat afnemen van tomtom. Om de simpele reden dat Google deze kaarten niet heeft! Hoe kan het dan zijn dat deze blijkbaar onwetende Jos Versteeg keer op keer bij jullie wordt ingehuurd om klinkklare onzin te verkondigen over dat het ‘de ondergang van tomtom’ is! Dit is echt bijna crimineel hoe hij deze berichtvorming maakt en jullie het uitzenden Jullie begrijpen dat de koers van een aandeel tomtom hierdoor overbodig ver zakt, en dat mede door jullie toe te kennen is. Ik neem aan dat jullie geen belang hebben bij een daling van het aandeel tomtom, maar beseffen jullie wel dat hier een hoop mensen heel veel geld kwijtraken, en sommige zelfs alles! Ik hoop dus dat jullie een keer een echte kenner inhuren om voortaan over tomtom te berichten. Ik weet iemand die echt alles over tomtom weet, mochten jullie interesse hebben kan ik zijn gegevens naar jullie sturen. En verder nog het volgende, hopelijk kunnen jullie dat ook melden, maar dan niet via Jos Versteeg. Afgelopen vrijdag na-beurs kwam er een bericht (tegenaanval) over Microsoft. Microsoft zal in de toekomst met hun besturingssysteem in alle Volkswagens komen, zoals Android in Renault gaat komen. Tomtom heeft een zeer grote deal met Microsoft Azure, en dit zal dus betekenen dat tomtom in alle Volkswagens gaat komen via Microsoft Azure. Ik hoop dat jullie hier ook aandacht aan kunnen geven zoals jullie ook aandacht aan Renault en Google gaven. Dit is namelijk een zelfde soort nieuws, alleen nu zeer positief voor tomtom! Er is meer zeer positief nieuws over tomtom dit weekend gekomen. In dat zelfde interview in Trouw dit weekend, was er een interview dus met Harold Goddijn. In dit interview noemde Harold Goddijn dat ze als klant ook Tesla hebben. Dit is zeer groot nieuws, hebben ze namelijk nooit iets over gezegd, volgens mij zelfs ontkend, en dit is nu door de CEO even tussen neus en lippen door genoemd. Dit mag ook best een nieuwsitem worden voor jullie vind ik. Dat is namelijk nogal wat om met zo’n vooruitstrevend bedrijf zaken te doen als klein Nederlands bedrijf. Verder heeft Harold Goddijn ook gemeld dat een deel van tomtom, Telematics, te koop gezet is, na meerdere belangstellenden te hebben gehad. In deze noemde Jos Versteeg dit als negatief, omdat ze het ‘tafelzilver’ zouden verkopen en er verder niks over blijft. Wederom naar zijn zeggen zeer negatief voor tomtom. Maar de werkelijkheid is, dat dit niet het tafelzilver is. Mocht je het wel het tafelzilver noemen, dan bezit tomtom daarnaast ook nog het tafelgoud! Het echte meest waardevolle bezit van tomtom zijn hun Maps. Dat is een veelvoud waard van Telematics. Aangezien bij Telematics een waarde hangt van minimaal 1 miljard (analisten noemden al 1,4 miljard), kunnen jullie wel nagaan wat de Maps wel niet waard zijn. Als tomtom inderdaad Telematics kan verkopen voor laten we het laag houden, 1 miljard, dan zou dat samen met hun cashpositie einde van dit jaar van 200 miljoen, al bijna de hele huidige beurswaarde vertegenwoordigen! En dan bezitten ze dus nog de Maps die een veelvoud daarvan waard is. Een reeële waarde van tomtom is dus een minimale drievoud van de huidige koers, maar Jos Versteeg haalt het dan nog in zijn hoofd om 5 euro als koersdoel en waarde te geven. Deze man is of heel onwetend in deze, of hij wil met volle besef tomtom gewoon dusdanig de grond in boren om het bedrijf kapot te maken. Dus ik hoop, nu U dit allemaal gelezen heeft van mij, dat jullie snel een echte ‘tomtom expert’ voortaan te woord laten, want dit is ook voor jullie geen goede zaak om zo’n amateur te woord te laten steeds. Voor meer vragen kunt U mij altijd mailen of bellen.
Ik ben benieuwd naar de reactie!
Iedereen kan uiteraard een mail sturen naar Rtlz over de gang van zaken en hun berichtgevingen over tomtom die eigenlijk nooit correct zijn. Hun emailadres is: rtlz@rtl.nl
De auto zal straks standaard meerdere IOS systemen ondersteunen tbv entertainment. Herkenbare APPs met functionaliteit uitvergroot over het toekomstige dashboard voor de bereider van de auto op dat moment. Voor de autonome functie zal het meest veilige systeem de winnaar moeten worden. Wie bepaalt dit? De autofabrikant die zegt dan men a,b of c heeft? Hoe zit het met de (nieuwe) rol van verzekerings maatschappijen ? Zij zullen op basis van certificering moeten verzekeren en wordt de kwaliteit van de HDmaps premie bepalend. Daarnaast is cloud connectivity (private, public) essentieel. Het gaat om een totale SLA die zal moeten worden afgegeven, dus niet wie de beste kaarten heeft. Wij zullen het snel zien. Wordt straks wellicht het “TT-MS rijbewijs” ? Succes vandaag K
iemand vroeg hier waarom HG erover begon dat hij niet wist dat er grootaandeelhouders hun aandelen wilden verkopen. idd een goede vraag waarom nu deze opmerking. mijn antwoord is dat hij denkt aan een aandeleninkoop en ik zie heelveel voordelen, vooral ook om controle te houden en personeel te binden op een belastingtechnisch gunstige manier. Ook goed voor de gewone aandeelhouder, een bijna zekere stijging voor de komende jaren.
In het kader van het wederom erg rommelig gecommuniceerde Tesla nieuws (Goddijn doe dit verdomme eens een keer professioneel, klungel!) interessant om te weten:Topman Tesla bevestigt dicht bij winstgevendheid te zijn (ABM FN-Dow Jones) Tesla is dicht bij het bereiken van winstgevendheid. Dat bevestigde CEO Elon Musk zaterdag in een email aan zijn personeel. Musk stuurde de email kort nadat bekend werd dat hij zijn positie als voorzitter van Tesla moest opgeven, naar aanleiding van een schikking met beurswaakhond SEC. "We zijn erg dicht bij het bereiken van winstgevendheid en kunnen hiermee bewijzen dat de critici ongelijk hadden", schreef Musk in de email. "Als we allemaal [zondag] aan het werk gaan, zullen we een epische overwinning behalen", zo stelde Musk. Zondag was de laatste dag van het kwartaal. Om de beloofde hoge productiecijfers van de nieuwe Model 3 te halen, werd door Tesla zelfs een grote groep van vrijwilligers ingeschakeld. De productiecijfers worden later vandaag verwacht. Tesla had eerder aangegeven tussen 50.000 en 55.000 elektrische auto's van het type Model 3 te willen produceren. Afgelopen vrijdag schreef het online medium Electrek dat Tesla een paar dagen voor het aflopen van het derde kwartaal al meer dan 51.000 van het type Model 3 had geproduceerd. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Het is toch van de ratten besnuffeld dat Goddijn belangrijk nieuws brengt als "verspreking/tussen neus en lippen". Eerst "Nissan", nu "Tesla". Ik ga zo dadelijk maar weer eens een klacht naar de AFM sturen over deze onbetamelijke manier van communiceren. Leert hij het verdomme nooit?!
Lijkt erop dat instappen onder 7,20 niet meer gaat lukken voor me.
Telematics is een cashcow van tomtom die niet hard, maar wel gestaag groeit. Binnen deze divisie vindt men het vervelend én begrijpelijk tegelijk dat de cash die zij binnenbrengen wordt geinvesteerd in de hoge groei onderdelen, te weten automotive, mapping platform en autonomous driving. Voor tomtom is het de vraag of ze extra moeite en geld in telematics willen steken om de groei van telematics van 10 naar 15% te krijgen, dat levert een paar miljoen extra jaarwinst op. Leuk, maar niet spannend. Het beeld is nu dat de ambities van de telematics divisie beter bereikt kunnen worden onder een ander dak, bij een eigenaar die er meer in wil investeren; in elk geval een deel van hun eigen winsten mogen her-investeren. Als vervolgens ook nog allerlei biedingen langskomen van partijen die telematics willen ondersteunen in hun nieuwe groeifase - nu ook het hele platform is vernieuwd, want daar heeft tomtom wel vele miljoenen in gestoken - dan is dat voor tomtom en voor telematics een kans. Het is helemaal een kans als deze partij wel de maps en traffic van tomtom blijft afnemen, want dan profiteert tomtom ook van de groei bij de nieuwe eigenaar. Ook qua businessmodel past het beter. TomTom sluit liever deals met grote ondernemingen met accountmanagement en de kleinere klanten (mkb) die kunnen zichzelf helpen in bijvoorbeeld de API store. Terwijl telematics ook accountmangement heeft om mkb bedrijven binnen te houden. Wat me opviel in de deal met Daimler trucks is dat de toelichting (quote) door die nieuwe managing director van Consumer kwam. Misschien wil tomtom die activiteiten binnenboord houden? Omdat je daarmee wel met één deal een hoop baten kunt binnenhalen? NB: ik verwacht wel dat Telematics komende kwartaalcijfers groeiversnelling laat zien, om zo hoog mogelijke biedingen te krijgen. Vorig kwartaal was het 7%. Een 10+ groei is psychologisch gezien mooier.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)