Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Koers van T2 stijgt vandaag harder dan de AMX en de omzet gaat circa 2 x normaal worden. Dat is een goed teken, misschien komt het door het nieuws vandaag, hoewel het voor een deel al in de orderboeken was opgenomen, dat dan weer wel. Dat ze elke dag zo kunnen blijven performen, dat weet ik zeker van niet.
KidBackInTown schreef op 21 september 2016 17:31 :
Koers van T2 stijgt vandaag harder dan de AMX en de omzet gaat circa 2 x normaal worden. Dat is een goed teken, misschien komt het door het nieuws vandaag, hoewel het voor een deel al in de orderboeken was opgenomen, dat dan weer wel.
Dat ze elke dag zo kunnen blijven performen, dat weet ik zeker van niet.
Je kan daarboven nog niet eens een % stijging verwerken. Tom2 +0,71% AMX +0,72% Daarnaast voorspelde je dat Tom2 richting 2 euro ging toen het op 6 stond. Het is juist de andere kant op gegaan.
Wervel Wind schreef op 21 september 2016 17:38 :
[...]
Je kan daarboven nog niet eens een % stijging verwerken.
Tom2 +0,71%
AMX +0,72%
Je hebt gelijk, bij de eindveiling AMX weer hoger en T2 stelde teleur in de eindveiling, kennelijk vond de handel het mooi genoeg geweest. Mijn posting was ook voor de eindveiling.
www.panorama.it/panorama-tv/lifestyle... Toch leuk... [google translate] TomTom Vio - proof Difficult to invent something new and innovative in the world of surfers for road mobility: TomTom has succeeded and presented the new VIO an indispensable tool for all scooter riders. In fact the first navigator to the scooter. And we tried it for you. First surprising ease of use. TomTom Vio is applied on the mirror rod, interlocking so that it can be easily removed during the stop. It is clearly visible and sensitive to the touch even when wearing gloves. A screen with a round design that shows the direction but also warn of speed cameras and traffic jams in the vicinity. An app to download on your smartphone allows you to hear voice prompts, and the suggested directions. All in the greatest simplicity and convenience. Another interesting feature is the call warning that appears on the screen indicating the name of the call. Of course it is waterproof you can use it in the most extreme weather conditions. A useful object, simple, new, attractive appearance also comfortable to use, simple and above all useful.
www.journalauto.com/lja/article.view/... heel interessant! o.a. "Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres." "Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
KidBackInTown schreef op 21 september 2016 17:43 :
[...]
Je hebt gelijk, bij de eindveiling AMX weer hoger en T2 stelde teleur in de eindveiling, kennelijk vond de handel het mooi genoeg geweest. Mijn posting was ook voor de eindveiling.
Wie geeft er nu een ab-tje voor deze onzin? AMX ging +0,89 eindveiling in en sluit +0,72....dat is lager. Je kunt ook gewoon je mond houden als je het niet volgt. Dat oppervlakkige geneuzel van jou past niet op dit forum en als de moderator het een goed idee vindt om op deze manier clicks te genereren.......dom idee. Op heel korte termijn wellicht wat extra aandacht voor dit draadje maar funest voor de inhoudelijke discussie die hier dikwijls gevoerd wordt. Eetze allen. Edit: AB Chameleon zeker interessant.
Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52 :
www.journalauto.com/lja/article.view/... heel interessant!
o.a.
"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."
en uitbreiding met Fiat, dus Chrysler en Parijs in HD ;)
Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52 :
www.journalauto.com/lja/article.view/... heel interessant!
o.a.
"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."
"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
JA. Under what sign are you going to put the Paris Motor Show 2016? AS. I think we will place it under the sign of this pivotal period that I just described. This phase, which takes us from traditional navigation, the one that made ??us successful, navigation of high definition, in response to the expectations of manufacturers, autonomous vehicle revolution. The Paris will be the opportunity to demonstrate our latest technology. JA. And how much will it translate in the World 2016? AS. There will be strong advertisements in the World, which concern both enlargements in scope as new contracts. Take the example of Fiat. We work long with the group and, since we integrated Alfa Romeo and Lancia. Soon, TomTom will have products for other vehicles of Fiat Chrysler Group. We discuss also with Asian manufacturers such as Nissan and Toyota, among others.
Reacties van strontvliegen uit oosten lees ik niet. Scheelt een hoop ergernissen.
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
KidBackInTown schreef op 21 september 2016 18:12 :
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
hehe bedankt, ik wou net straattaal gaan gebruiken wat mij waarschijnlijk op een verwijdering zou komen te staan. mvrgr japierabo
Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52 :
www.journalauto.com/lja/article.view/... heel interessant!
o.a.
"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."
"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
In ieder geval zijn ze in 2017 ook nog gebonden aan het maken van kosten voor HD kaarten in Europa en de VS. Komt het Bosch/ADAS systeem pas in 2018?
In het Nederlands voor kidbackintown. . TomTom: "De uitbreiding testen zones van onze klanten" Een paar dagen in Parijs, Antoine Saucier, directeur van de Automotive divisie van TomTom, sprak over de projecten gevoed door de cartograaf. Het menu wordt weergegeven duidelijk autonoom rijden en subtiliteiten, met inbegrip van de komende uitbreiding van de high definition dekking. Onderhoud. 0abonneren TIJDSCHRIFT VOOR AUTO. Zes maanden na de laatste ontmoeting met de Journal de l'Automobile , wat is de stand van zaken in de wereld van de cartografie? ANTOINE SAUCIER. Het landschap wordt duidelijk. Na een periode van exploratie en onderzoek, iedereen vindt zijn plaats. Het is duidelijk dat de afbeelding een belangrijke rol in de toekomst van de auto en twee concurrenten, wiens strategie te ondersteunen fabrikanten TomTom en hier geïdentificeerd en versterkt hun positie houdt. Kom de opeenvolgende fasen van de instelling samen verschillende technologieën voor de autonome auto werkt en de gebruiker onderwijs. We merken op dit punt in het verhaal weer alles convergeert naar het in kaart brengen als een autonoom voertuig aanvankelijk een bestemming nodig. JA. Wij begrijpen dat voor u ook, mens-machine-interface zal een cruciale rol te houden? AS. Sterker nog, het zal het voertuig begrijpelijk te maken. Neem een voorbeeld: vul de plaats van bestemming, de bestuurder heeft de keuze tussen verschillende paden. Het systeem zal dan in staat zijn om uit te leggen dat het verschil in de tijd tussen het gedrag dat hij zal genieten kan liggen. Misschien is de chauffeur zal hij de voorkeur aan een langere afstand, maar laat haar handen vrij, als het niet voor de tijd wordt ingedrukt. Het algoritme zal complexer, maar tegenover moeten we eenvoudig voor de gebruiker blijven. Dat is een van de nieuwe uitdagingen als we willen dat de tewerkstelling van functies aan te moedigen. JA. Zijn er nog andere zaken die u gerealiseerd? AS. Wanneer een bestuurder rijdt, geven we hem instructies, maar wanneer het voertuig alleen wordt aangedreven, moeten we uitleg over de gemaakte keuzes, en geruststelling te maken. Dus we zullen moeten om oplossingen te vinden. JA. Met dit in het achterhoofd, je onderzoek ze je duwen om partnerships in de HMI te overwegen? AS. We zien de fabrikanten verken de paden van de intelligente verlichting in interieurs. Dit is niet direct gerelateerd aan de autonome auto, maar we proberen om ons te communiceren met dergelijke oplossingen als we konden innovaties zoals verlichting berekend op de verkeersstroom of, nog belangrijker te maken over het beheer gebieden overgang van de autonome rijden en handmatig rijden. Dat wil zeggen dat de wagen zal de cartografische data die de bestuurder moet voorbereiden weer controle. JA. Onder welke teken ga je de Paris Motor Show 2016 te zetten? AS. Ik denk dat we het te plaatsen in het teken van deze cruciale periode die ik zojuist beschreven. Deze fase, die ons van de traditionele navigatie, degene die ons succesvol gemaakt, navigatie van high definition, in reactie op de verwachtingen van de fabrikanten, autonoom voertuig revolutie. De Paris krijgt de gelegenheid om onze nieuwste technologie demonstreren. JA. Het nieuws was vrij rustig aan deze kant, hoe zit van s contract ondertekenen? AS. Vorig jaar hadden we een doelstelling van 100 miljoen euro orderintake en kwam uit op ongeveer 300 miljoen euro. We zijn in een groeifase, in termen van resultaten en commando. De Europese markt pikt een beetje. Er zijn nieuwe lanceringen, zoals PSA. JA. Met meer hoogte, hoe dynamiek is de markt? AS. We wonnen een contract met Volvo het leveren van software, het in kaart brengen en diensten wereldwijd, in een visioen dat wij weten, dat het verminderen van het aantal sterfgevallen nul. Een belangrijke markt veroveren. Ik denk dat er een echt partnerschap gebouw momentum. Industriële berekenen projecten op de lange termijn. Alles wat we in infotainment resultaat van deze visionaire logica hebben opgebouwd en vindt een natuurlijke afvoer in de autonome voertuig. Het voordeel is dat we niet losgekoppeld en verwachtingen van de klant. JA. En hoeveel gaat het vertalen in de World 2016? AS. Er zal een sterke reclame in de wereld, die betrekking hebben op zowel uitbreidingen in omvang als nieuwe contracten. Neem het voorbeeld van Fiat. Wij werken al lang met de groep en, aangezien we geïntegreerde Alfa Romeo en Lancia. Binnenkort zal TomTom producten voor andere voertuigen van de Fiat Chrysler Groep. We bespreken ook met Aziatische fabrikanten zoals Nissan en Toyota, onder anderen. JA. Sinds UNOCI plaatsvond, overheden geven experimentele mogelijkheden van autonoom voertuig, wat hij bij TomTom verwacht? AS. We kijken ernaar uit om deze wetgevende ontwikkelingen, gerealiseerd in de tijd. Als een partij die zich bezighouden met autonome rijden, zullen we mededelingen te maken op dit gebied. We kunnen de test zones van onze klanten uit te breiden. JA. Zal het, bijvoorbeeld, een kaart van Parijs in high definition voor het WK? AS. Bijvoorbeeld (glimlach). JA. Hoe machtig de groep, investering capaciteiten zijn niet oneindig. Wat zijn uw strategische trade-offs? AS. We zijn gericht op de ontwikkeling van de gebieden. We hebben het tot nu toe twintig Amerikaanse staten en een deel van Duitsland. TomTom wil alle belangrijke wegen in de VS en Europa te dekken voor het einde van 2017. We kiezen de assen volgens onze overtuigingen en eisen van klanten. In feite is dit geen probleem dekking, maar irrelevant. Ik wil de komst van de robot taxi's die zullen uitnodigen om zich te concentreren op specifieke gebieden, zodat we weten te tonen. JA. Precies, kan uw afspraken met Volvo, dat is een partnerschap aangegaan met Uber om robot taxi's te ontwerpen, uit te breiden buiten Pittsburg? AS. Ja, duidelijk, dat niet uit te sluiten. JA. Waar zijn we in de oprichting van een data-formaat? AS. TomTom is altijd open geweest, vandaar onze bijdrage in het consortium NDS. Deze technologie is volwassen grootte. Nu blijft hoe het werk van elk van de componenten zo zal toestaan ??dat alles werkt. JA. Wat zijn de obstakels? AS. Er is geen slot, maar een R & D-werk dat kost tijd. Niets ongewoons. Natuurlijk, het blijft een deel van industrieel geheim dat de expertise beschermt, maar in de autonome betrokken voertuig interconnectie dan alles wat ooit heeft gemaakt. JA. Meer persoonlijk, wat is uw geloof? AS. Ik ben ervan overtuigd dat de standaard globale moet zijn. Het is niet denkbaar dat autonome voertuigen nemen noties van regionaliteit, per continent of land. Dan denk ik dat er een overgangsfase met een geleidelijke integratie van technologieën, met uitzondering van robot-taxi's, die zal aankomen in hun definitieve vorm, dat wil zeggen zonder chauffeur.
dit is een super sterk stuk let wel de Mondial is de Parijse motorshow en niet de wereld ( voor vertaling) en de annonces zijn niet advertenties op wereldschaal, het gaat over order intake voor TomTom ( wederom voor vertaling) dit is een ijzersterk stuk informatie
Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52 :
www.journalauto.com/lja/article.view/... heel interessant!
o.a.
"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."
"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
AB. Deze meneer Antoine Saucier verteld meer in een interview, dan HG in heel jaar. :)
potpourri schreef op 21 september 2016 18:42 :
dit is een super sterk stuk
let wel de Mondial is de Parijse motorshow en niet de wereld ( voor vertaling)
en de annonces zijn niet advertenties op wereldschaal, het gaat over order intake voor TomTom ( wederom voor vertaling)
dit is een ijzersterk stuk informatie
Ja wies. ...uitbreiding Fiat. ...en oa Nissan en Toyota. ....that looks good to me....succes!
ik ga voor GM in Parijs (in de vorm van Opel)
Chameleon schreef op 21 september 2016 19:01 :
ik ga voor GM in Parijs (in de vorm van Opel)
Die ook ja....:) en wie weet wat nog meer....
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)