Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wat is de relatie tussen TT en Mobileyespectrum.ieee.org/cars-that-think/tra... citaat: Second, Google has professional drivers test a relatively small fleet of experimental cars, while Mobileye and its automotive collaborators—notably Tesla—have gotten their data from customers, through crowdsourcing. Shashua says that the collaborators can also include mapping and navigation companies, such as Tom Tom, in the Netherlands, and Here, in Germany. viermeiden
En nu maar hopen dat al die zelfrijdende auto's straks de juiste morele afweging kunnen maken: wie rijdt hij dood en wie laat hij in leven? Dat wordt de belangrijke vraag......is mobileye wel goed genoeg, of toch tomtom.....???
Kuiken schreef op 30 juni 2016 19:48 :
bron Volkskrant:
Intel helpt BMW
Chipproducent Intel en software-ontwikkelaar Mobileye gaan BMW helpen met het ontwikkelen van een zelfrijdende auto. Dat zeggen bronnen binnen de bedrijven tegen Reuters. Het Israëlische Mobileye werkt ook met onder meer Tesla en General Motors en heeft software ontwikkeld waarmee voertuigen snel kunnen reageren op wegsituaties zonder dat daarbij de bestuurder in actie hoeft te komen. BMW wil al langer werk maken van de ontwikkeling van zelfrijdende auto's. Eerder deze maand sprak het de wens uit dat in 2021 de eerste voertuigen de weg op moeten gaan. En nu maar hopen dat al die zelfrijdende auto's straks de juiste morele afweging kunnen maken: wie rijdt hij dood en wie laat hij in leven?
Intel, tomtom, mobileye gaan BMW helpen Hoop maar dat deze link wordt gelegd morgen...anders wordt de kop: BMW laat tomtom link liggen bij ontwikkeling zelfrijdende auto
Riet van Milt schreef op 30 juni 2016 19:56 :
[...]
Jarenlang is hier tevergeefs door sommigen geleuterd over de suprematie van TT, wellicht in opdracht van...........
En achteraf zeggen we: tja die Duitsers zijn natuurlijk niet gek.....
Dit wordt een Imtech-avontuur en de 'kapitein' lijkt het schip als eerste al te hebben verlaten. Groeibriljant mag nog 20 keer per dag melden dat we in 2020 op 100€ staan in de hoop dat enkele particuliere malloten de aandelen voor 6,90 nog afnemen van de beleggers die het zinkende schip ook zo snel mogelijk willen verlaten.
Wat een gezever en noodlotsgedachten. Anderhalf jaar gelden stonden we nog op 5 euro. Kennelijk is iedereen dat vergeten. Eerst de Q2 cijfers en CC maar eens afwachten. Die lui van de ING hebben een iets andere visie. Zijn die eropuit om de goegemeente een poot uit te draaien? Dacht trouwens dat SNS een genationaliseerde spaarbank was.
sugar1 schreef op 30 juni 2016 19:47 :
[...]
denk het niet hik...
mijn nieuw kd: 5 euries, morgen overweeg ik mijn tt shortpostie verder vergroten
Ik ga een dag voor de cijfers in ieder geval ook put-opties kopen. Dan mar als een soort verzekeringspremie. Wat is een goede op dit moment? €7.00 Augustus? Ga het gewoon proberen. Dit is ook geen doen.
Dat geduld waar vaak om gevraagd wordt, zou helemaal geen probleem zijn, als de grootaandeelhouders vertrouwen zouden wekken en uitstralen. Nu wordt elke deal vanwege de duisternis eromheen of de zwakke teksten eromheen direct om zeep geholpen. Aandelen inkopen is er niet bij. Zelf het signaal geven dat je voor 1 miljoen investeert in je eigen toko (zo zullen ze het immers zien) is er ook niet bij. En JdM? Heel bijzonder dat we daar niets van horen. Hij laat bij andere belangen toch wel degelijk van zich horen? Bij TT helemaal niets. Hij zou toch bij uitstek degene moeten zijn die als katalysator bij een overname of gedeeltelijke overname kan fungeren? Of zou hij dan wel zomaar accepteren dat TT steevast aan waarde verliest omdat de CEO weinig mediageniek es en de verkeerde teksten bezigt? Als je Boer zoekt Vrouw kunt bedenken en vrijgezelle boeren kunt promoten, zou het dan misschien ook met HG lukken?
Ik mis de mening van Justin
@Tom3 UTRECHT (AFN) - SNS Bank heeft de verkoop van effectenhuis SNS Securities aan de Haagse zakenbank NIBC afgerond. Dat meldde SNS donderdag. De diensten van SNS Securities worden per 1 juli voortgezet onder de naam NIBC Markets. NIBC meldde eerder al dat het de deal volledig had afgerond.
Jaren geleden gaf HG aan: het is een groeiaandeel. 1. meer dan 10 euro beneden de IPO koers 2. slechts 2,69 euro boven de laatste emissiekoers(4,21) Is dit een groeiaandeel ?, u mag raden. De techniek wordt hier in lengte en breedte tot vervelens toe beschreven, doch het aandeel zelf brengt voor de meesten geen reet op, verloren tijd.
Tom3 schreef op 30 juni 2016 20:08 :
[...]
Wat een gezever en noodlotsgedachten. Anderhalf jaar gelden stonden we nog op 5 euro. Kennelijk is iedereen dat vergeten. Eerst de Q2 cijfers en CC maar eens afwachten. Die lui van de ING hebben een iets andere visie. Zijn die eropuit om de goegemeente een poot uit te draaien? Dacht trouwens dat SNS een genationaliseerde spaarbank was.
Jaja, noem het maar gezever, Imtech was ook ooit het beurslievelingetje, en BAM ook toen die op 16 stond. Zie je niet dat die Duitsers achter de schermen bezig zijn de standaard te gaan bepalen? V2000 van Philips was ook tig keer superieur in de videowereld, maar de standaard werd het Japanse VHS. Die asmogendheden hebben al eerder laten zien dat ze hun wil kunnen opleggen aan de rest van de wereld. Het heerschap Goddijn heeft zich jaren geleden al in een interview beklaagd over de druk van het beursgenoteerd zijn. Een fatsoenlijke CEO zou af en toe zijn nek uitsteken voor zijn aandeelhouders die hem uit de stront hebben gehaald. Niets van dat. Samen met zusters gebeurt er van alles achter de rug van de aandeelhouders om en worden persberichten als over het contract met VW tegengesproken terwijl ze achteraf wél waar bleken te zijn.
Mobileye, Intel Seen Joining BMW In Self-Driving Cars BMW is set to announce this week an alliance to develop self-driving cars with collision detection specialist Mobileye and computer chip maker Intel. Mobileye develops … BMW is set to announce this week an alliance to develop self-driving cars with collision detection specialist Mobileye and computer chip maker Intel. Mobileye develops a technology to give computer-driven vehicles better reflexes without driver input. Mobileye is also best known for powering the Tesla Autopilot with its EyeQ chips, but the company has been working with several other automakers to develop their autonomous driving technology. The company’s EyeQ5 chip is expected to be powerful enough to enable level 4 fully-autonomous driving and a partnership with Intel could be meaningful in helping bring the technology to market. The three companies said they would hold a joint news conference on Friday, without giving details. It will be attended by BMW Chief Executive Harald Krueger, Intel CEO Brian Krzanich and Mobileye Chairman and Chief Technology Officer Amnon Shashua. This week German carmakers, auto-suppliers and map makers HERE and TomTom agreed a standard that would govern how road and vehicle performance data is transmitted from Internet-connected cars to cloud-based online services, enabling more automated traffic management and car management services. BMW has already committed to a self-driving car by 2021 – the project is called iNEXT. Stay tuned for further updates!
BMW teams up with tech firms for driverless cars: source BMW (BMWG.DE) is set to announce an alliance to develop self-driving cars with collision detection specialist Mobileye and computer chip maker Intel, a source familiar with the matter said, as the race to put driverless cars on the road heats up. The tie-up is likely to focus on technology being developed by Mobileye (MBLY.N) to give computer-driven vehicles better reflexes without driver input, ushering in an era of self-driving cars early in the next decade, analysts said. The three companies said they would hold a joint news conference on Friday, without giving details. It will be attended by BMW Chief Executive Harald Krueger, Intel (INTC.O) CEO Brian Krzanich and Mobileye Chairman and Chief Technology Officer Amnon Shashua, they said. Automakers and technology firms are striking new alliances to commercialize self-driving cars after being caught off guard by big investments by Silicon Valley companies such as Google (GOOGL.O), Tesla (TSLA.O) and Apple (AAPL.O) into the field. This week German carmakers, auto-suppliers and map makers HERE and TomTom (TOM2.AS) agreed a standard that would govern how road and vehicle performance data is transmitted from Internet-connected cars to cloud-based online services, enabling more automated traffic management and car management services. Earlier in June, BMW, the world's largest luxury carmaker by sales, said it would launch a new flagship model with autonomous driving capability in 2021. (reut.rs/2861tb5) "We anticipate that Intel has been tapped to provide the (central processor unit) needed at the vehicle level, the computer that coordinates the myriad components of the car in combination with Mobileye's ... software," Evercore financial analyst Arndt Ellinghorst said in note to clients. Intel is the world's biggest computer chipmaker and has been seeking to break into the market for automotive chips where rivals NXP (NXPI.O), Renesas (6723.T), Infineon (IFXGn.DE) and STMicroelectronics (STM.PA) have long held sway. Mobileye is the top supplier of camera-based sensor systems used in driver assistance systems in the latest generation of vehicles. These systems are used for changing lanes and to detect other cars or pedestrians but are expected to evolve to include mapping and automated decision-making features. AUTONOMOUS DRIVING ALLIANCES Terms of the three-way deal are not yet known, nor is it clear how the pact between Intel and Mobileye might affect the Israeli firm's long-standing partnership with French-Italian chipmaker STMicroelectronics (STM.PA), which manufactures Mobileye sensor systems. A spokesman for STMicroelectronics declined to comment. In May, Mobileye and STMicro said they had agreed to extend a 12-year-old partnership to develop a fifth-generation Mobileye system, which they said would provide fully autonomous driving features for cars due to hit the road around 2020. These new systems will revolve around a computer chip, or central processing unit, that controls some 20 sensors throughout each vehicle, including the windshield and car bumpers, connected to radar systems, Mobileye and STMicro said. BMW, which has been a key customer of Mobileye systems dating back to its first-generation of sensors in 2007, is one of five automakers expected to deploy Mobileye's fourth-generation safety systems for new cars beginning in 2018, which primarily focus on object detection as cars move down the road. Citi said in a research note that a BMW-Intel-Mobileye tie-up was likely to focus on Mobileye's fifth-generation chips, dubbed EyeQ5, which move beyond safety features to offer real-time road mapping and driving policy, which dictates how a vehicle interacts with other cars or roadside objects. In recent months, Volkswagen Group (VOWG_p.DE), General Motors (GM.N) and Nissan (7201.T) agreed to use EyeQ5 systems in future car fleets and Tesla Motors has re-committed to using Mobileye technology for hands-free driving in its electric cars. Speaking at a William Blair investor conference in mid-June, Mobileye Chief Financial Officer Ofer Maharshak said his company would have more customers for these new systems to announce in coming months. "You know three are already engaged, Nissan, VW, and GM. We are going to have four or five - between four to five others in the next months, up to the beginning of 2017," he said. "First full autonomous car on the roads, 2021 timeframe. It's going to be probably announced in the coming weeks," Maharshak declared. (Editing by Elaine Hardcastle and Mark Potter)
bart1805 schreef op 30 juni 2016 17:32 :
[...]
Zucht. Ik heb nergens gezegd dat 1 miljard omzet in 2016 onmogelijk zou zijn. Ik heb gezegd dat een omzet van 1 miljard en een netto winst van 100 miljoen een uitermate knappe prestatie zou zijn. Dus geen losse uitspraak over winst of omzet, maar in combinatie. Qua omzet zat ik een fractie te laag. De winst van 100 miljoen gaan ze in de verste verte in 2016 niet halen. Maar van alle waardeloze voorspellingen op dit forum blijkt het achteraf een van de minst waardeloze te zijn.
En het klopt: af en toe lees ik nog mee. En heel af en toe zit er een briljante post tussen. Zoals laatst de bijdrages over het optieplan van TomTom. En ik heb geen enkele behoefte om onder een andere naam te posten, waarom zou ik? Ik had het naïeve idee toen ik nog veel tijd stak in dit forum dat je door samen na te denken zou kunnen komen tot een beter begrip en uiteindelijk tot een beter beleggingsresultaat. Dat is volstrekt ijdele hoop gebleken. Mijn conclusie is dat dit een fanclub is, dat geeft helemaal niets, alleen wil ik daar niet bij horen. Het levert me namelijk niets op. En dus ben ik gestopt met het energie steken in dit forum en dat bevalt eigenlijk meer dan uitstekend. Je opmerking over de koers is ook typerend, die deed er bij mij eigenlijk altijd minder toe. Heb zelden iets over mijn posities in TomTom vertelt. En er valt nou eenmaal altijd geld te verdienen en te verliezen. Als de koers hoog staat of als hij laag staat. Op de weg naar boven en op de weg naar beneden.
De manier waarop jij nu terugkijkt naar mijn poging om een voorspelling te doen over 2016 laat op uitmuntende wijze zien waarom dit een fanclub is en het in elk geval voor mij zonde is om er tijd aan te besteden. Opeens is namelijk mijn voorspelling in tweeën geknipt en is het volstrekt verklaarbaar dat de winst van 100 miljoen nog niet wordt bereikt in 2016. Dat doet slechts een fan. Niet meer terugkijken naar je eigen bizarre voorspellingen, maar opeens bij mijn idee van de winst in 2016 opeens allerlei logische verklaringen geven waarom die pas wat later gaat worden behaald. Die tactiek wordt standaard door de fans hier op dit forum toegepast en daarom gaat het nooit lukken om op basis van dit forum een beter beeld te krijgen van waar het bedrijf staat. Veel plezier en hup IJsland!
AB Af en toe is er een interessante post of word er interessant nieuws besproken maar om gezamenlijk tot betere prognoses te komen heb je er niets aan. Het is inderdaad een fanclub waarbij de meesten nooit in staat zijn negatieve aspecten te benoemen of overtuigd kunnen worden van andere beargumenteerde standpunten. Alles wat niet in het fantasie plaatje past word weggewuifd. Bij de cijfers is het ook iedere keer raak meteen worden er verdedigd waarom de tegenvallers eigenlijk geen tegenvallers zijn. Achja het is beter je er bij neer te leggen en die 1% er af en toe uit te halen die interessant is.
moneymaker_BX schreef op 30 juni 2016 17:24 :
day low sluiten zou het Tomfeest compleet maken
Neem nog een tattoo en een shot anaabolen Money, wordt jij toch blij van?
Was here schreef op 30 juni 2016 20:02 :
Samenvatting van de dag:hoe meer deals tt binnen haalt hoe harder het aandeel daalt, omdat er eerst geïnvesteerd moet worden.
Beursbedrijven krijgen geen kans meer om strategisch te denken. Elk kwartaal moet er geleverd worden.Bijzonder volk analisten en aandeelhouders.
Wie de tijd heeft en kan rekenen is spekkoper met dit aandeel
Dat is 1 kant van de medaille, maar ik kan je ook een andere kant geven. TomTom weigert inzicht te geven in de lange termijn plannen. Van alle kanten wordt er om gevraagd, maar er wordt op geen enkele manier gehoor aan gegeven. TomTom laat de belegger niet verder dan een paar kwartalen vooruit kijken. Op 19 juli wordt naar alle waarschijnlijk geen inzicht gegeven in een eventuele kostenontwikkeling in het jaar 2017, terwijl er veel behoefte is aan die informatie. TomTom zal waarschijnlijk in de cc geen kwantitatief inzicht geven in het automotive orderboek voor 2016, terwijl er veel behoefte is aan die informatie. De beleggers snakken naar informatie voor wat betreft de lange termijnstrategie, maar daar wordt door TomTom weinig over gedeeld. Als je dan durft te stellen dat de aandeelhouders aan korte termijn denken doen, dan zeg ik TomTom, geef die belegger een kans en geef meer inzicht in de lange termijn ontwikkelingen.
En wie opent deze maand het nieuwe draadje voor juli? Is het MoneyMaker die weer gaat bellen met Bisera of gaat er een mailtje naar tim.cook@apple.com of hij TomTom eindelijk gaat overnemen???///!!! Is het Justin die sinds de Brexit meer Justout was? Komt onze koene TomTom held nog terug? Misschien worden het meerdere draadjes voor dezelfde maand! Eentje voor de onzin en eentje voor de rest?
Het zou, gezien de plannen waar andere spelers zo enthousiast over zijn, wel voor de hand liggen dat TT ook even toelicht wat hun positie is in dat nieuwe BMW-consortium. Want kaarten, die hadden ze toch al bij BMW? Of sluit TT nu aan om de boot niet te missen? Eén actieve investeerder, dan is alles duidelijk.
Riet van Milt schreef op 30 juni 2016 20:29 :
[...]
Jaja, noem het maar gezever, Imtech was ook ooit het beurslievelingetje, en BAM ook toen die op 16 stond. Zie je niet dat die Duitsers achter de schermen bezig zijn de standaard te gaan bepalen? V2000 van Philips was ook tig keer superieur in de videowereld, maar de standaard werd het Japanse VHS. Die asmogendheden hebben al eerder laten zien dat ze hun wil kunnen opleggen aan de rest van de wereld.
Het heerschap Goddijn heeft zich jaren geleden al in een interview beklaagd over de druk van het beursgenoteerd zijn. Een fatsoenlijke CEO zou af en toe zijn nek uitsteken voor zijn aandeelhouders die hem uit de stront hebben gehaald. Niets van dat. Samen met zusters gebeurt er van alles achter de rug van de aandeelhouders om en worden persberichten als over het contract met VW tegengesproken terwijl ze achteraf wél waar bleken te zijn.
@Riet van Milt. Op de ava, was je daar?,is duidelijk gemaakt dat een hoge beurskoers wel degelijk een prioriteit was. De war on talent moet immers gevoerd worden met opties en die zijn alleen wat waard als de koersen stijgen. Je doet net alsof Tom2 al een winstwaarschuwing heeft laten horen. Ik heb nog niets gehoord uit de mond van de CEO. Als je Tom2 niet vertrouwt kun je beter in Mobileye gaan beleggen zou ik denken. Kijken we over een jaar weer hoe de vlag erbij hangt. Succes.
Overtake schreef op 30 juni 2016 21:22 :
Eén actieve investeerder, dan is alles duidelijk.
Ik geloof dat MoneyMaker bezig is met zijn lego, misschien heeft Tatje nog tijd
tatje schreef op 30 juni 2016 19:36 :
Misschien ben ik wel verslaafd aan Tom Tom.
Elke verslaving kost bakken geld :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)