Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,660 26 apr 2024 13:31
  • +0,085 (+1,52%) Dagrange 5,600 - 5,695
  • 142.887 Gem. (3M) 324,5K

Week 1-7 juni: 50 jaar beleggen, met TomTom.

1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 67 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Chineesintimboektoe 2 juni 2015 06:47
    quote:

    seren schreef op 1 juni 2015 23:09:

    [...]
    Een stop löss plaatsen bij binck op een turbo is dus eigenlijk kamikaze?
    Heb zelf nog een pluk 9.15 , gister tijdens de daling een klein deja vu moment toen de koers terugzakte naar de 7.

    Hoop vandaag op een positieve dag en onderschat de kracht van de shorters zeker niet.

    Nog een artikel van sa, niks concreets staat er in

    seekingalpha.com/article/3228236-acqu...
  2. Dow & Wow 2 juni 2015 07:35
    TomTom Launches the TRUCKER 6000

    omTom (TOM2) today introduces the all-new TomTom TRUCKER 6000, a portable navigation device specifically designed for people who drive large vehicles for a living. The TomTom TRUCKER ensures that drivers are on the right road because it includes customised routes for the user’s specific vehicle type, size, weight, cargo and speed.

    Through award-winning TomTom Traffic[1] and advanced routing technology, drivers get a realistic ETA based on vehicle profile and real-time traffic information.

    The TomTom TRUCKER informs drivers about traffic and speed camera [2] on their route – the information is displayed in the route bar on the device – making users aware of the position of speed cameras, but also the back end of traffic jams.

    Corinne Vigreux, co-founder and managing director, TomTom Consumer: “One of the most important things is for truckers to be able to complete deliveries on time. That’s why we designed the TomTom TRUCKER with truck-specific routing, and world-class TomTom Traffic information, to enable them to be as efficient as possible with the limited time they are allowed to drive. It’s all part of our mission to get people to where they want to be, faster.”

    To avoid unnecessary surprises, the TomTom TRUCKER comes with Lifetime [3] Truck Maps at no extra cost. Users can always drive with the latest truck maps – updated four times per year. Other features include Advance Lane Guidance, which clearly shows which lane to take at junctions, and Speak & Go, which allows the driver to control the device with their voice.

    The device has a 6” fully interactive screen – simply pinch, zoom and swipe – and it can be docked and undocked easily with the unique Click & Go magnetic mount.

    The TomTom TRUCKER is also designed to be taken out of the professional driving environment and into the family car.

    TomTom TRUCKER 6000 is available from the second week of June, across Europe, on the TomTom webstore, as well as at retailers at a recommend retail price of 399 Euros / 349 GBP.

    [1] TomTom TRAFFIC is provided for 1 year – allowing unlimited TomTom Traffic across Europe at no extra costs. Thereafter, TomTom Traffic can be purchased via TomTom.com

    [2] Speed Cameras service is available in 36 countries across Europe. A full list of countries and exclusions can be found here: uk.support.tomtom.com/app/content/id/...

    [3]Lifetime is the useful life of the devices, which means the period of time that TomTom continued to support the device with software updates, content or accessories. A device will have reached the end of its life when none of these are available anymore.
  3. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 2 juni 2015 07:46
    quote:

    Joooeeep schreef op 1 juni 2015 22:05:

    [...]

    Eigenlijk zouden turbo's ook in een zogenaamde ''Dark Pool'' verhandeld moeten worden zodat niemand weet waar de stoppen liggen. Of dat je simpelweg zelf je financieringsniveau/hefboom kan bepalen en dus je stoploss. Dan heeft iedereen een andere stoploss. Dat zou niet heel moeilijk moeten zijn om te maken maar helaas geven banken de turbo's uit en op deze manier verdienen ze er het meeste aan.. Een turbo is een leuk product maar je laat je er teveel bij in de kaarten kijken.
    ...
    De wegen der dark pools zijn ondoorgrondelijk.

    Vanmorgen is een naïef draadje van Eva1960 door de moderator gesloten, vanwege 'illegale' activiteiten, nl. vragen om 'voorkennis' omtrent de opvolging van de cfo van TomTom.

    Te gek voor woorden. Eerbiedwaardige en integere leden als Justin, xynix, CV, seren en anderen postten daar.

    Let wel: Eva (nu geband) deelde geen voorkennis, maar vroeg om informatie (die dan per definitie geen geheime voorkennis meer is).

    De hele financiële wereld barst van de voorkennis. Zie alleen maar de door wiesje hier (ten dele) gedeelde rapporten. Ik zelf beschik over bescheiden voorkennis, nl. enige privé-communicatie met R-P.Schaeffer (wel van een paar jaar geleden).

    Beursgenoteerde ondernemingen lekken graag zg. voorkennis, zie alleen maar wat hier al circuleerde omtrent de biedingen rond HERE.

    Banken in nood krijgen voorkennis van de DNB, en de NS -in stinkende nood rond HSL en FYRA- van het ministerie (mysterie?) van V&W.

    TomTom toert zelf rond bij grote beleggers, waar wij -kleine jongens en meisjes- niet bij zitten. In 2009 stapte John de Mol in, met weet-ik-hoeveel-voorkennis...

    De groot-eigenaren van TT hebben alle (voor)kennis omtrent de verlengde Apple-deal...


    De zusjes Tammerons hebben ikweetniethoeveel voorkennis...

    Enzovoorts. Slechts JanK1 waarschuwde hier voor Eva's activiteiten, maar hij was wellicht teleurgesteld in de liefde en jaloers op Leeuw, wat ook een vorm van voorkennis is. (Grapje hoor, Jan).

    Laat ik het er op houden dat niet alleen de wegen der liefde, maar ook de wegen van de moderatie in een land van vrije meningsuiting ondoorgrondelijk zijn.
  4. Bosporus 2 juni 2015 07:53
    quote:

    Dow & Wow schreef op 2 juni 2015 07:35:

    TomTom Launches the TRUCKER 6000

    omTom (TOM2) today introduces the all-new TomTom TRUCKER 6000, a portable navigation device specifically designed for people who drive large vehicles for a living. The TomTom TRUCKER ensures that drivers are on the right road because it includes customised routes for the user’s specific vehicle type, size, weight, cargo and speed.

    Through award-winning TomTom Traffic[1] and advanced routing technology, drivers get a realistic ETA based on vehicle profile and real-time traffic information.

    The TomTom TRUCKER informs drivers about traffic and speed camera [2] on their route – the information is displayed in the route bar on the device – making users aware of the position of speed cameras, but also the back end of traffic jams.

    Corinne Vigreux, co-founder and managing director, TomTom Consumer: “One of the most important things is for truckers to be able to complete deliveries on time. That’s why we designed the TomTom TRUCKER with truck-specific routing, and world-class TomTom Traffic information, to enable them to be as efficient as possible with the limited time they are allowed to drive. It’s all part of our mission to get people to where they want to be, faster.”

    To avoid unnecessary surprises, the TomTom TRUCKER comes with Lifetime [3] Truck Maps at no extra cost. Users can always drive with the latest truck maps – updated four times per year. Other features include Advance Lane Guidance, which clearly shows which lane to take at junctions, and Speak & Go, which allows the driver to control the device with their voice.

    The device has a 6” fully interactive screen – simply pinch, zoom and swipe – and it can be docked and undocked easily with the unique Click & Go magnetic mount.

    The TomTom TRUCKER is also designed to be taken out of the professional driving environment and into the family car.

    TomTom TRUCKER 6000 is available from the second week of June, across Europe, on the TomTom webstore, as well as at retailers at a recommend retail price of 399 Euros / 349 GBP.

    [1] TomTom TRAFFIC is provided for 1 year – allowing unlimited TomTom Traffic across Europe at no extra costs. Thereafter, TomTom Traffic can be purchased via TomTom.com

    [2] Speed Cameras service is available in 36 countries across Europe. A full list of countries and exclusions can be found here: uk.support.tomtom.com/app/content/id/...

    [3]Lifetime is the useful life of the devices, which means the period of time that TomTom continued to support the device with software updates, content or accessories. A device will have reached the end of its life when none of these are available anymore.
    Is dit dan het nieuws waar Automaatje het over had?
  5. forum rang 6 Tom3 2 juni 2015 08:28
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 2 juni 2015 07:46:

    [...]

    De wegen der dark pools zijn ondoorgrondelijk.

    Vanmorgen is een naïef draadje van Eva1960 door de moderator gesloten, vanwege 'illegale' activiteiten, nl. vragen om 'voorkennis' omtrent de opvolging van de cfo van TomTom.

    Te gek voor woorden. Eerbiedwaardige en integere leden als Justin, xynix, CV, seren en anderen postten daar.

    Let wel: Eva (nu geband) deelde geen voorkennis, maar vroeg om informatie (die dan per definitie geen geheime voorkennis meer is).

    De hele financiële wereld barst van de voorkennis. Zie alleen maar de door wiesje hier (ten dele) gedeelde rapporten. Ik zelf beschik over bescheiden voorkennis, nl. enige privé-communicatie met R-P.Schaeffer (wel van een paar jaar geleden).

    Beursgenoteerde ondernemingen lekken graag zg. voorkennis, zie alleen maar wat hier al circuleerde omtrent de biedingen rond HERE.

    Banken in nood krijgen voorkennis van de DNB, en de NS -in stinkende nood rond HSL en FYRA- van het ministerie (mysterie?) van V&W.

    TomTom toert zelf rond bij grote beleggers, waar wij -kleine jongens en meisjes- niet bij zitten. In 2009 stapte John de Mol in, met weet-ik-hoeveel-voorkennis...

    De groot-eigenaren van TT hebben alle (voor)kennis omtrent de verlengde Apple-deal...


    De zusjes Tammerons hebben ikweetniethoeveel voorkennis...

    Enzovoorts. Slechts JanK1 waarschuwde hier voor Eva's activiteiten, maar hij was wellicht teleurgesteld in de liefde en jaloers op Leeuw, wat ook een vorm van voorkennis is. (Grapje hoor, Jan).

    Laat ik het er op houden dat niet alleen de wegen der liefde, maar ook de wegen van de moderatie in een land van vrije meningsuiting ondoorgrondelijk zijn.

    Ja bijzonder jammer voor dit forum zou ik zeggen. Eva had best wel een positieve inbreng hier. Kan de moderator zo`n ban ook weer ongedaan maken (= vriendelijk verzoek)?
  6. [verwijderd] 2 juni 2015 09:00
    Ik vind het ook jammer dat de moderator gelijk is overgegaan tot een ban. voor iemand met "een blanco strafblad" was het wijzen op de IEX-regels en een dringende laatste waarschuwing waarschijnlijk een betere aanpak geweest. Eva was de laatste tijd erg constructief bezig en nu misschien wat over-enthousiast. Ik sluit mij aan bij het voorstel van Tom3 om de ban weer op te heffen. AB.

    Ik moet wel zeggen dat ik op zich de strakkere moderatie door Henk bijzonder kan waarderen. Ik vind zelf het forum beduidend leesbaarder geworden sinds er sneller wordt ingegrepen.
  7. Balimoney 2 juni 2015 09:11
    quote:

    *Justin* schreef op 1 juni 2015 22:53:

    [...]

    Ik zou me behoorlijk genaaid voelen. je kunt gewoon niks. En hoe moet je weten dat een telefonische order wel werkt? Wie doet dat nou tegenwoordig nog?

    Commerzbank staat 'toevallig' even geen handel toe, terwijl stoplosses er door dreigen te gaan. Wie controleert dat? In theorie (dit is niet wat ik beweer) kunnen ze de stekker er uit halen, de long posities dumpen tot de stoplosses geraakt zijn, de stekker er weer in doen en tegen jou zeggen dat je 4K pissen bent en met jou meerderen.

    Ik had jaren geleden een sprinter long met heel strakke stop op asml, op dag voor kwartaalcijfers. Cijfers waren goed dus ik ging er echt even voor zitten. Koers neemt onverklaarbare duik van meerdere procenten, raakt mijn stoploss op de cent nauwkeurig, staat om 1 over 9 weer in groen en sluit op +10%. Toen kon ik wel iemand in elkaar rammen, als ik zou weten wie met zijn dikke vinger op de verkoopknop zat.

    Leerpunt: iets ruimere stop
    Ik ben ook door schade en schande wijs geworden. Tegenwoordig gebruik ik turbo's met een stoploss die minstens 12% lager ligt als op het moment van aankoop. En dat hooguit met een gedeelte van mijn posities. De meeste turbo's hebben een stoploss die ca. 20% lager ligt. En dan maar doorrollen...
  8. Juun 2 juni 2015 09:14
    quote:

    Tom3 schreef op 2 juni 2015 08:28:

    [...]

    Ja bijzonder jammer voor dit forum zou ik zeggen. Eva had best wel een positieve inbreng hier. Kan de moderator zo`n ban ook weer ongedaan maken (= vriendelijk verzoek)?
    Je bent AB's aan het verzamelen Tom3. Wellicht heb je een rode draad te pakken voor je weekopening volgende week. In ieder geval succes/veel plezier met schrijven. Ik ben nog voornemens om op het oude verkiezings draadje even een opstelling te maken wie al een weekdraadje geopend hebben. Wellicht makkelijk, want ik moest zelf aardig terugzoeken wie de 10 waren die mij voor zijn gegaan.
  9. forum rang 6 Tom3 2 juni 2015 09:44
    quote:

    Juun schreef op 2 juni 2015 09:14:

    [...]
    Je bent AB's aan het verzamelen Tom3. Wellicht heb je een rode draad te pakken voor je weekopening volgende week. In ieder geval succes/veel plezier met schrijven. Ik ben nog voornemens om op het oude verkiezings draadje even een opstelling te maken wie al een weekdraadje geopend hebben. Wellicht makkelijk, want ik moest zelf aardig terugzoeken wie de 10 waren die mij voor zijn gegaan.
    Ja bedankt, ben bezig, wordt in ieder geval veel leeswerk.
1.333 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 67 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links