Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
April 2024, TomTom kijkt vooruit maar ook terug
Volgen
JustRevisited schreef op 22 april 2024 15:56 :
Een paar dingen die opvallen
1) ING zegt: tomtom claimt commercieel succes met Orbis maps, maar wij zien het niet
2) Wij vinden de outlook 2025 te hoog gegrepen
De analisten van de bank zien momenteel een binaire uitkomst voor de beleggingscasus voor TomTom. Het bedrijf zelf benadrukt de commerciële tractie met het nieuwe Orbis-kaartenplatform, maar daar ziet ING nog weinig tastbaar bewijs van. Ik stel vast dat tomtom de analist niet weet te overtuigen met argumenten. Tegelijkertijd kun je ook stellen dat tomtom beter haar eigen klanten portefeuille en lopende offerte trajecten kent dan de ING analist. De analist geeft ook toe dat het een binaire situatie is: het kwartje kan twee kanten op vallen. Zij rekenen nu zelf dat het de verkeerde kant op valt.
TomTom’s CFO voorspelt een goede tweede jaarhelft voor tomtom. Als bepaalde nieuwe modellen live gaan. Dat hogere omzetniveau in de tweede jaarhelft geldt dan ook in 2025. TomTom kent de timing bij haar klanten, dus ik denk dat je best mag vertrouwen in een betere tweede jaarhelft.
Als TT vertrouwt op haar reeds vaak uitgesproken 2025 outlook, dan geef ik hen het voordeel van de twijfel. Wel kan het gevolg van deze voorspelling zijn dat pas na de zomer het aandeel weer de lift in gaat. Met voor die tijd bodemvissers.
(geen positie in TT)
Ik kan me de twijfels van de ING-analist wel voorstellen. Tijdens de CMD 2022 gaf TT aan dat men vanaf Q3 2023 weer groei van Enterprise verwachtte. Dat is inmiddels verschoven naar Q3 2024, een jaar vertraging. Het woord vertraging is het afgelopen jaar nooit genoemd door TT. Tijdens de Q3 cc werd er specifiek naar gevraagd door een analist en toen zei men nog: 'no change in expectations'. Een dergelijke gang van zaken bevordert niet bepaald het vertrouwen in de uitgesproken verwachtingen.
Eind 2023 hadden we 315 miljoen aan cash, eind Q1 2024 nog maar 284 miljoen. 64% of te wel 32 miljoen aandelen inkoop was klaar op 31 maart 2024. Q1 2024 FCF van - 9,4 miljoen en in de outlook zegt TT > 5% dus rond de + 36. We moeten nog lease betalen Q1 2,1 zeg de rest van 2024 7 miljoen. We hebben het 1e kwartaal een FCF van - 9,4 , de FCF FJ wordt >5% dus 36 , dus komt er nog aan centjes binnen 45,4 miljoen. Wat moeten we nog buiten de FCF betalen , 18 miljoen inkoop en 7 miljoen lease. Staan op 284 binnen nog 45,4 - 18 inkoop en 7 lease , dus eind 2024 staat de cash op 304,4 . En de inkoop is klaar en betaald en de one off reorganisatie is betaald. Tja. Leuker en duidelijker kan ik het niet maken. Geen nieuwe aandelen inkoop en eind 2025 staan we met de cash op dik 400, mijn mening. geen koop of verkoop advies, gewoon mijn mening .
FCF in de outkook 2024 > betekent groter dan 5% Misschien even contact zoeken met de ING of ze >5% geloven, of is dat ook te ambitieus.
Renault loopt kennelijk uit de omzet....lijkt me niet gepland tijden 2022 toen 2025 outlook werd gegeven. Ik vertrouw het ook niet. ING heeft gelijk denk ik
xof schreef op 22 april 2024 17:35 :
Renault loopt kennelijk uit de omzet....lijkt me niet gepland tijden 2022 toen 2025 outlook werd gegeven.
Ik vertrouw het ook niet.
ING heeft gelijk denk ik
Beste xof, De outllook 2025 werd ook 2 feb 2024 en 17 april 2024 herhaald, dus niet alleen op de CMD 2022
tatje schreef op 22 april 2024 17:40 :
[...]
Beste xof,
De outllook 2025 werd ook 2 feb 2024 en 17 april 2024 herhaald.
Weet ik, maar ze willen nu nog niet hun midellange teleurstelling geven. Teslin ging aan boord obv 2025 beloften, maar ik zie een issue met Renault. Als Renault afbouwt, dan is r een uitdaging. Ook het Orbis Overture kan mij nog niet overtuigen. Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt en jouw voorstelling uitkomt. Vandaag op 5,50 weer bij de club
Ben benieuwd naar FreeFloat inkoop. Morgen weten we het
In de afgelopen week wederom 250.000 aandelen ingekocht. Weekly Summary Period Total shares repurchased Average purchase price Total consideration 30 October - 03 November 2023 558,637 €5.7013 €3,184,945 06 - 10 November 2023 422,211 €5.9802 €2,524,901 13 - 17 November 2023 202,403 €6.1856 €1,251,981 20 - 24 November 2023 206,160 €6.2425 €1,286,962 27 November - 01 December 2023 141,591 €6.1186 €866,342 04 - 08 December 2023 103,518 €6.1712 €638,827 11 - 15 December 2023 151,967 €6.2198 €945,208 18 - 22 December 2023 65,011 €6.3222 €411,014 27 - 29 December 2023 24,376 €6.4791 €157,934 02 - 05 January 2024 20,000 €6.1251 €122,503 08 - 12 January 2024 250,000 €6.3402 €1,585,050 15 - 19 January 2024 250,000 €6.1654 €1,541,350 22 - 26 January 2024 250,000 €6.4532 €1,613,300 29 January - 02 February 2024 250,000 €6.4946 €1,623,650 05 - 09 February 2024 200,000 €7.4193 €1,483,850 12 - 16 February 2024 250,000 €7.6502 €1,912,550 19 - 23 February 2024 250,000 €7.5340 €1,883,500 26 February - 01 March 2024 250,000 €7.4590 €1,864,750 04 - 08 March 2024 250,000 €7.2360 €1,809,000 11 - 15 March 2024 250,000 €7.2722 €1,818,050 18 - 22 March 2024 250,000 €7.2642 €1,816,050 25 - 28 March 2024 200,000 €7.3800 €1,476,000 02 - 05 April 2024 200,000 €7.4443 €1,488,850 08 - 12 April 2024 250,000 €7.5338 €1,883,45015 - 19 April 2024 250,000 €6.5920 €1,648,000 Subtotal 5,495,874 €6.7028 €36,838,017
Start date 30-Oct-23 Max end date 31-Oct-24 Percentage of program completed: 73,68% Volgens opgave geen inkoop uit de Free Float vorige week via Euronext Amsterdam, Cboe DXE of Turquoise Alleen 250.000 aandelen via STL / 2delijns.
Laatste gemelde(!) inkoop uit de Free Float was 20.000 aandelen in de week van 02/01/2024 - 05/01/2024
Totale inkoop tot/m vrijdag 19 april via STL met gem prijs: 3.600.000 € 7,0687 € 25.447.400,00 Totale inkoop tot/m vrijdag 19 april uit Free Float en via STL met gem prijs: 5.495.874 € 6,7028 € 36.838.016,73 Actuele koers: € 5,46
win some... schreef op 22 april 2024 17:03 :
[...]
Ik kan me de twijfels van de ING-analist wel voorstellen. Tijdens de CMD 2022 gaf TT aan dat men vanaf Q3 2023 weer groei van Enterprise verwachtte. Dat is inmiddels verschoven naar Q3 2024, een jaar vertraging. Het woord vertraging is het afgelopen jaar nooit genoemd door TT. Tijdens de Q3 cc werd er specifiek naar gevraagd door een analist en toen zei men nog: 'no change in expectations'. Een dergelijke gang van zaken bevordert niet bepaald het vertrouwen in de uitgesproken verwachtingen.
Dit blijft mij ook verwonderen, ook al meen ik dat ze een groei in E voor Q4 23 hadden aangekondigd (en dus niet Q3). Keer op keer wordt wordt benadrukt dat de nieuwe map door klanten zo positief wordt ontvangen, maar de groei in E is gewoon een jaar na achteren geschoven. Vorig jaar is voor 2024 nog wel eens een groei in E aangekondigd van zo’n 10% maar als je Q1 & Q2 vertraagd, dan mag je blij zijn als je in 2024 een zelfde omzet realiseert als 2023. Ik kreeg in het verleden de indruk dat het Apple contract zou worden uitgekleed, maar niet beëindigd, terwijl nu de indruk ontstaat dat Apple helemaal afbouwt. Ik krijg de indruk dat dit in 2022 tijdens de CMD nog niet bekend was. Er zijn een paar grote klanten weggelopen (Apple & Renault), Volkswagen daarvoor in de plaats, maar totaal niet duidelijk of de nieuwe map commercieel aanslaat. Er wordt in ieder geval op geen enkele manier onderbouwd dat het commercieel aanslaat Ik denk dat de 600M in Location in 2025 al zo goed als onmogelijk is geworden
Koos99 schreef op 22 april 2024 18:50 :
[...]
Dit blijft mij ook verwonderen, ook al meen ik dat ze een groei in E voor Q4 23 hadden aangekondigd (en dus niet Q3). Keer op keer wordt wordt benadrukt dat de nieuwe map door klanten zo positief wordt ontvangen, maar de groei in E is gewoon een jaar na achteren geschoven. Vorig jaar is voor 2024 nog wel eens een groei in E aangekondigd van zo’n 10% maar als je Q1 & Q2 vertraagd, dan mag je blij zijn als je in 2024 een zelfde omzet realiseert als 2023.
Ik kreeg in het verleden de indruk dat het Apple contract zou worden uitgekleed, maar niet beëindigd, terwijl nu de indruk ontstaat dat Apple helemaal afbouwt. Ik krijg de indruk dat dit in 2022 tijdens de CMD nog niet bekend was.
Er zijn een paar grote klanten weggelopen (Apple & Renault), Volkswagen daarvoor in de plaats, maar totaal niet duidelijk of de nieuwe map commercieel aanslaat. Er wordt in ieder geval op geen enkele manier onderbouwd dat het commercieel aanslaat
Ik denk dat de 600M in Location in 2025 al zo goed als onmogelijk is geworden
Begin 2023 hadden ze het inderdaad over groei vanaf Q4 2023. Eerder tijdens de CMD in 2022 werd door de CFO nog het volgende gezegd:As I explained earlier, at the start of this year when we announced our full-year results, but also with our Q3 results, we have a large customer that will use our product less, starting this quarter. And that will have an effect up until Q3 next year, as of which we envision Enterprise to grow again. Twijfel aan de uitkomst heeft ook met het verleden te maken. Sports, HD-maps, Digital cockpit hebben de beloftes ook niet waargemaakt. 600 mio LT in 2025 kan misschien als Automotive in 2025 een mooie groei laat zien, maar dat hangt ook met macro-economische ontwikkelingen samen. Lukt dit niet op de normale manier, dan zal de trukendoos ook wel opengaan. Eventueel wat omzet van Consumer dat naar LT schuift of weer wat knutselen met deferred revenue
Als de AVA geweest is van beursgenoteerde Teslin participaties kun je op hun website onder het kopje “nieuws” de verklaring lezen die zij mogelijk hebben afgegeven.”Wij bezochten de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van …. op …. 2024 en gaven de volgende verklaring af…” www.teslin.nl/nieuws-documentatie/nieuws - NX Filtration: AVA 9 april - statement op Teslin website 9 april - Nedap: AVA 11 april - statement op Teslin website 11 april - Kendrion: AVA 15 april - statement op Teslin website 15 april - CM.com: AVA 19 april - statement op Teslin website 22 april (vandaag) Geen statement op de website over de AVA van TomTom. De AVA van de overige beursgenoteerde Nederlandse participaties (Accsys, Acomo, Ebusco, TKH) moet nog plaatsvinden. Ik denk dat dit geen toeval is. Ben zelf niet op AVA van TomTom geweest en benieuwd of Teslin wel iets gezegd heeft tijdens de AVA. Mag je toch verwachten van een actieve aandeelhouder en als je naar hun andere deelnemingen kijkt dan is dit ook gebruikelijk. Heb TomTom gemaild wanneer de notulen van de AVA op website komen maar geen antwoord mogen ontvangen op deze simpele vraag. M.i. speelt er iets bij TomTom waar Teslin bij betrokken is. Waarom anders geen statement op Teslin website zoals bij de andere fondsen? Als ze hun belang aan het afbouwen zijn dan hebben ze nog steeds meer dan 5% en dat lijkt me geen plausibele verklaring nu buyback programma al zo gevorderd is. Ik denk nog steeds dat de belangen van de grootaandeelhouders in een positie worden gebracht die voor allen acceptabel is bij een Exit/ovename. Jmho
win some... schreef op 22 april 2024 19:37 :
[...]
Begin 2023 hadden ze het inderdaad over groei vanaf Q4 2023. Eerder tijdens de CMD in 2022 werd door de CFO nog het volgende gezegd:
As I explained earlier, at the start of this year when we announced our full-year results, but also with our Q3 results, we have a large customer that will use our product less, starting this quarter. And that will have an effect up until Q3 next year, as of which we envision Enterprise to grow again. Duidelijk dat ze op dat moment niet dachten dat de afbouw van die grote klant tot 2025 zou duren zoals ze nu denken.
pwijsneus schreef op 21 april 2024 15:01 :
[...]
Wat betekend dit voor de operationele kosten? Zou dit na de zomer wanneer deze 5 layers open source mapping data uit beta komt en in productie gaat leiden tot lagere kosten??
En op welke manier profiteert TomTom nou van deze
Production-ready 1.0 version maps expected to unleash untold mapping services and product innovations Wat neemt Microsoft af van TomTom, en is dit stabiel, of zit er nog groei in deze deal? Wat neemt Meta af van TomTom, en waarom niet? Waarom is AWS geen klant van TomTom?
Veel vragen, iemand die er duiding aan kan geven?
(plaatje) Wat ik ervan begrijp: 1. Orbis vervangt de oude database. Orbis zou efficienter moeten zijn en meer use cases moeten kunnen faciliteren. 2. Overture is een samenwerking om kaarten te standaardiseren. Dus geen klant leverancier relatie. 3. Overture verlaagt de kosten van de Geographical layer. In 2022 nog 205,760 miljoen euro aan kosten in 2023 was dat 174,596 miljoen euro. Zo'n 30 miljoen euro lager. Staat wel weer 13 miljoen euro meer kosten tegenover in de application layer. Dus wel niet / geloven in de techniek van Orbis is niet zo interessant. De vraag is of de combinatie van Orbis en Overture leidt tot een beter gevulde salesfunnel. Dat is bij Goddijn een beetje mistig: kleurt een lead misschien wat optimistisch in als klant. Hoe dan ook brengt Overture de OPEX omlaag. Opvallend dat er nu toch getwijfeld wordt aan die 600 miljoen euro omzet in LT. Zelfs als het 560 wordt dan nog zijn er zwarte cijfers en een vrije kasstroom. Het effect van operating leverage is dan een stuk minder. www.iex.nl/Premium/Adviezen/794616/To... "TomTom schrijft de druk op de vrije kasstroom toe aan verhoogd werkkapitaal." Wat betekent dit? Facturen die nog niet betaald zijn?
Voorlopig nog geen grote deals in Enterprise bekend gemaakt. Terwijl dit wel als verwachting voor de 2e helft 2023 werd aangegeven. Wat we we wel hebben gezien is dat Uber en Verizon als klant zijn verdwenen. Als je met de nieuwe maps inzet op nieuwe klanten, o.a. uit het domein van ride-hailing, en je verliest dan de grootste ride-hailing company als klant.... Laten we zeggen dat dit nou niet echt een droomstart is. Als Orbis Maps nou zo fantastisch is, waarom kiest Uber dan voor Here? Ook typisch dat tijdens de CC de krimp van Enterprise wordt verklaard uit het afschalen van het Apple-contract. Over het verdwijnen van Uber als klant wordt met geen woord gerept, terwijl die toch ook wel wat omzet zal hebben gegenereerd. Maar dat is natuurlijk ook lastig uitleggen, omdat dit niet zo lekker rijmt met de targets van de nieuwe strategie.
Wereldbelegger schreef op 22 april 2024 18:06 :
Laatste gemelde(!) inkoop uit de Free Float was 20.000 aandelen in de week van 02/01/2024 - 05/01/2024
Ok, dan is er nog geen rock&roll Ik blijf het volgen
win some... schreef op 22 april 2024 21:52 :
Voorlopig nog geen grote deals in Enterprise bekend gemaakt. Terwijl dit wel als verwachting voor de 2e helft 2023 werd aangegeven. Wat we we wel hebben gezien is dat Uber en Verizon als klant zijn verdwenen. Als je met de nieuwe maps inzet op nieuwe klanten, o.a. uit het domein van ride-hailing, en je verliest dan de grootste ride-hailing company als klant.... Laten we zeggen dat dit nou niet echt een droomstart is. Als Orbis Maps nou zo fantastisch is,
waarom kiest Uber dan voor Here? Ook typisch dat tijdens de CC de krimp van Enterprise wordt verklaard uit het afschalen van het Apple-contract. Over het verdwijnen van Uber als klant wordt met geen woord gerept, terwijl die toch ook wel wat omzet zal hebben gegenereerd. Maar dat is natuurlijk ook lastig uitleggen, omdat dit niet zo lekker rijmt met de targets van de nieuwe strategie.
Ik kan me herinneren dat we dit bediscussieerd hadden en dat dit niet waar bleek te zijn. (??)
JustRevisited schreef op 22 april 2024 23:04 :
[...]
Ik kan me herinneren dat we dit bediscussieerd hadden en dat dit niet waar bleek te zijn. (??)
Het kan best zo zijn dat Uber nog wel iets van TT afneemt, net zoals Apple nog wel iets van TT afneemt. Maar Uber is wel als klant van de website verdwenen, wat betekent dat er toch wel iets fundamenteel is veranderd. Anders haal je zo'n bedrijf niet van je website af. Vergelijk ook de CTO die van de website verdween. Dat was eerst ook niet helemaal duidelijk, totdat een bericht in de media duidelijk maakte dat hij ergens anders CTO was geworden. Ik citeer ook even uit een interview van begin dit jaar met Mike Nefkens, de nieuwe CEO van HERE: Earlier this month, Uber chose HERE maps to drive its mapping and geolocation functionalities, and improve pick-up and drop-off locations. “It’s a sign we’re winning both with OEMs and ride-sharing companies,” Nefkens says.www.financialexpress.com/business/exp... Ook een citaat uit hetzelfde interview: When it comes to autonomous driving, ADAS or ISA maps, we are years ahead of anybody else. Dit is toch ook wel in tegenspraak met de herhaalde bewering van TT coryfeeén dat TT technologisch gezien zo'n drie jaar voorsprong heeft. Wie heeft er gelijk? Is er sprake van Amerikaanse bluf of Amsterdamse bluf?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)