Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ebusco 2023, It giet oan.
Volgen
Fred107 schreef op 24 mei 2023 10:24 :
Ze zijn echt niet gek bij Ebusco.
Ebusco zal helemaal geen last hebben van concurrentie straks. Zo gauw zij op voldoende aflevercapacitieit zitten zullen ze als warme broodjes verkocht worden. Waar baseer ik dat op?
Ik heel Europa en daarbuiten rijdt het merendeel van de huidige bussen in stadsvervoer nog op diesel. Dat moet allemaal vervangen gaan worden in de komende 5 a 10 jaar. De gezamenlijke E bus bouwers zijn daar hard voor nodig om dat überhaupt te realiseren.
Kost tijd en dit aandeel lekker op de plank laten liggen.
waarom kan ebusco dan niet alle kosten doorberekenen aan de klanten en waarom is er sprake van een daling van hun marge en krimp van hun marktaandeel? je moet gewoon hopen dat de prijzen zich gaan stabiliseren en dat ebusco hun voorsprong kan behouden want de rest zullen heus niet op hun handen zitten. geloof wel dat ebusco een rol zal spelen maar weet echt niet hoe groot hun rol zal zijn.
PaxRomana schreef op 24 mei 2023 11:41 :
[...]
waarom kan ebusco dan niet alle kosten doorberekenen aan de klanten en waarom is er sprake van een daling van hun marge en krimp
van hun marktaandeel?
je moet gewoon hopen dat de prijzen zich gaan stabiliseren en dat ebusco hun voorsprong kan behouden want de rest zullen heus
niet op hun handen zitten.
geloof wel dat ebusco een rol zal spelen maar weet echt niet hoe groot hun rol zal zijn.
we weten de 2022 cijfers, maar we weten nog niet hoe 1H 2023 gaat, ik verwacht (dus dit is geen feit, maar mijn verwachting:) ) dat de cijfers een stuk beter zullen zijn kijkende naar hoe supply chain enorm is verbeterd, kosten transport etc wereldwijd significant zijn gedaald, plus progressie in opbouw productie en levering pending Q4 2022 bussen als extra omzet in 2023 plus reguliere verkoop/levering 2023. Het zou mooi zijn wanneer Ebusco nu communiceert hoe bijv. het eerste kwartaal is verlopen ipv. wachten tot 1H cijfers in augustus.
24.05.2023 MVG: Informatie voor de media MVG en partners in het MINGA-project ontwikkelen geautomatiseerde voertuigen voor lokaal openbaar vervoer Samen hebben de partners van het MINGA-financieringsproject zich ten doel gesteld om het lokale openbaar vervoer verder te ontwikkelen (zie afzonderlijke aankondiging van de dienst Mobiliteit van 24.05.2023). Tijdens de projectperiode van 34 maanden tot eind 2025 ligt de focus op de automatisering van on-demand voertuigen en bussen. Het onderzoeksproject wordt gefinancierd door het federale ministerie van Digitale Zaken en Transport (BMDV) met ongeveer 13 miljoen euro als onderdeel van de financieringsrichtlijn "Autonoom en genetwerkt rijden in het openbaar vervoer". Ingo Wortmann, SWM Managing Director Mobility en MVG CEO: "We zijn er trots op dat we als partner in het MINGA-project de automatisering van het openbaar vervoer kunnen stimuleren en normen kunnen stellen voor de industrie. Zo maken we het openbaar vervoer aantrekkelijker voor onze reizigers en leggen we de basis voor verdere automatisering en flexibele nieuwe dienstverlening. Onze activiteiten voor MINGA zijn daarom ook een essentiële bouwsteen voor onze bedrijfsstrategie, waarmee we het openbaar vervoer in München klaar maken voor de toekomst. Op deze manier kunnen we een on-demand service opzetten die de metro, bus en tram op de best mogelijke manier aanvult. MVG is hierop voorbereid – we hebben hiervoor al geschikte werkplekken geïntegreerd in ons nieuwe controlecentrum. Een ander belangrijk aspect is een vervanging op middellange termijn van onze dieseltreinen met hoge capaciteit, die in deze vorm moeilijk te elektrificeren zijn om onze busvloot tegen 2035 volledig elektrisch te kunnen exploiteren. Dat kan met twee virtueel verbonden solobussen, de zogenaamde buspelotons. Een derde belangrijk deelproject betreft een geautomatiseerde solobus die in de toekomst zonder bestuurder kan rijden. Voor ons als geheel is MINGA weer een belangrijke stap in het openbaar vervoer van de toekomst." Stadtwerke München (SWM) en Münchner Verkehrsgesellschaft (MVG) zijn een sterke partner in het project en lopen voorop bij het opzetten van een autonome on-demand ridepooling-service en de regelmatige exploitatie van twee geautomatiseerde bussystemen. Voor een holistisch onderzoek van planning tot goedkeuring en bouw tot uitvoering werken teams van onderzoek en ontwikkeling, gemeenten en werkmaatschappijen samen. Het werkgebied waarin de voertuigen worden getest, biedt verschillende verkeersuitdagingen en is goed verbonden met een depot. Tegen 2024 is de voorbereiding met de technische structuur en verduidelijking van de regelgevingsaspecten voor de exploitatie van deze autonome diensten gepland. De proefexploitatie start in de loop van 2025. Het doel is om tegen het einde van het project goedkeuring te verkrijgen voor gebruik door passagiers. Geautomatiseerd on-demand verkeer Samen met de afdeling Mobiliteit van de stad München en de DB-dochter ioki, die softwareoplossingen voor het openbaar vervoer aanbiedt, zetten SWM en MVG een ridepooling-systeem op met drie tot vijf geautomatiseerde voertuigen in on-demand gebruik. De aanbesteding van de voertuigen voor geautomatiseerde on-demand exploitatie in gemengd verkeer wordt in het project openbaar aanbesteed. Dr. Michael Barillère-Scholz, mede-oprichter en managing director van het DB-technologiebedrijf ioki: "Autonomous ridepooling is een van de sleutelbegrippen op weg naar vraaggericht en dus aantrekkelijk openbaar vervoer. In het MINGA-project zullen we onze ervaring in routing en pooling in lokaal transport en ons ioki-platform inbrengen en verder uitbreiden in nauwe samenwerking met onze partners. De bevindingen uit het project kunnen een beslissende bijdrage leveren aan het beïnvloeden van het openbaar vervoer in Duitsland op de lange termijn." De voorbereiding op het rijden is gepland in verschillende fasen. In eerste instantie zal een proefoperatie zonder passagiers met veiligheidsbestuurders plaatsvinden en in de laatste fase worden testritten met passagiers onder technisch toezicht gepland in coördinatie met de goedkeuringsinstanties. Naast de technische implementatie is het onderzoek ook bedoeld om gegevens te leveren over rijprestaties en onderhoud om processen te kunnen optimaliseren. Daarnaast komen er concrete voorstellen voor de vormgeving van de technische begeleiding van autonome voertuigen in het lokale openbaar vervoer. In dit kader moet ook een richtlijn voor de industrie worden ontwikkeld. Daarnaast test SWM, samen met onderzoekers van de Universiteit van Stuttgart, het Karlsruhe Institute of Technology (KIT) en het FZI Research Center for Information Technology, evenals de afdeling Mobiliteit van de stad München, verschillende systemen voor regelmatige diensten met geautomatiseerde bussen. Er wordt ook een drempelloos aanbod ontwikkeld met het oog op mensen met beperkte mobiliteit. Voor de automatisering van een solobus wordt samen met de fabrikant MAN Truck & Bus een 12 meter lange elektrische bus uitgerust met een zelfrijdend systeem (SDS) (zie man-aankondiging van 17.05.2023). De focus ligt op het waarborgen van goede en veilige geplande operaties in coördinatie met de vergunningverlenende autoriteiten. Barbaros Oktay, Head of Bus bij MAN Truck & Bus: "Duurzaamheid is een centraal onderdeel van de bedrijfsstrategie van MAN. Daarom zetten we onze producten enerzijds consequent om naar elektrische aandrijvingen. Aan de andere kant stimuleren we automatisering en digitalisering. Voor ons is het MINGA-project een belangrijke stap op weg naar de mobiliteitsrevolutie." Voor de ontwikkeling van twee buspelotons is de fabrikant Ebusco partner in het project. Dit omvat de vorming van twee bussen verbonden door een virtuele dissel. De achterste bus volgt automatisch het eerste voertuig. Dit maakt het mogelijk om in het busvervoer eenheden met een hoge capaciteit aan te bieden, die dan ook dieselaangedreven bustreinen kunnen vervangen. Wolfgang Hackauf, Sales Director Duitsland bij Ebusco: "Tien jaar geleden opgericht met de vaste overtuiging dat de toekomst bij elektrisch vervoer hoort, zit innovatie in ons DNA. Jaren geleden leverden we onze eerste elektrische bussen aan SWM, die vandaag de dag nog steeds op de weg zijn in de stad München. We zijn er trots op om samen de volgende sprong in de toekomst van elektrisch rijden te maken als onderdeel van het MINGA-project. Wij geloven dat platooning een nieuwe stap zal zijn in de richting van flexibiliteit, efficiëntie en kostenminimalisatie, en we kijken ernaar uit om deze 'bustreinen' verder te testen met onze innovatieve en lichtgewicht Ebusco 3.0 op de Duitse wegen." Partnership in de andere werkpakketten SWM en MVG zijn in alle zes de werkpakketten actief betrokken bij het project. Als onderdeel van de vier werkpakketten waarin zij niet de leiding hebben, zijn SWM en MVG ook betrokken bij onder meer de integratie van de on-demand service voor weergave in de informatiemedia van MVG, de voorkeursbehandeling van geautomatiseerde bussen in het wegverkeer, de evaluatie van de acceptatie van autonome rijdiensten en de schaalvergroting van geautomatiseerde ov-systemen. Meer informatie over MINGA Meer informatie over de werkpakketten van SWM en MVG en over het algemene MINGA-project is te vinden op de speciale pagina's mvg.de/minga respectievelijk muenchenunterwegs.de/minga .https://www.swm.de/presse/pressemitteilungen/2023/05-2023/mvg-projekt-minga
Als ik alles wat Brussel wil moet geloven zullen de kostprijzen voor vrachtwagens / bussen die op benzine rijden per 2025 met euro 11000 omhoog gaan ivm strengere emissie eisen. Lijkt mij alleen maar positief voor Ebusco. En als ze ook met positieve berichten komen eind deze maand dan kan het zomaar een beweging krijgen als een die nu door Azerion op de borden wordt gezet
Pik wel wat stukken op rond 7 euro.
Ik denk dat van der Valk en Teslin niet moeilijk gaan doen wanneer de prijs klopt: wat mij betreft zijn ze zo'n beetje rijp voor 'n bodje. Een groter marktaandeel biedt voordelen voor de grotere spelers, en die zullen m.i. wegens schaalgrootte ook minder moeite hebben om problemen in de aanvoerketen en qua beschikbaarheid van voldoende personeel het hoofd te kunnen bieden. Ik heb vandaag dus maar weer eens 'n blauw oog geriskeerd ;)www.teslin.nl/nieuws-documentatie/nie...
N goed bod doen zeg je dat, klopt bij 1 euro gaan ze kijken mvg
ik had dit artikel mbt. BVG levering (de 90 bussen welke gepland waren voor Q4 2022 levering) nog niet eerder gezien, het lijkt er op dat de bussen nu geleverd zijnwww.sustainable-bus.com/news/bvg-char...
Maart 2023? oud nieuws. Koers gaat naar €5,00!
Garmin schreef op 24 mei 2023 15:42 :
[...]
Maart 2023? oud nieuws. Koers gaat naar €5,00!
Dank voor deze richtingaanduiding Garmin. Ik denk en hoop dat je ongelijk hebt, en pak af en toe nog een paar stukjes op. De daling gaat in elk geval op laag volume, dat is positief. Maar van enige kracht is ook geen sprake, want niemand durft zich blijkbaar te branden voordat er cijfers of berichten zijn die evt aangeven dat ze weer vooruit koersen.
meedoen-of-winnen schreef op 24 mei 2023 15:49 :
[...]
Dank voor deze richtingaanduiding Garmin. Ik denk en hoop dat je ongelijk hebt, en pak af en toe nog een paar stukjes op. De daling gaat in elk geval op laag volume, dat is positief. Maar van enige kracht is ook geen sprake, want niemand durft zich blijkbaar te branden voordat er cijfers of berichten zijn die evt aangeven dat ze weer vooruit koersen.
Ik bezit slechts 500 aandelen van deze toko maar ik probeer zeker niet tot tegenstelling van een andere persoon mensen in dit zinkend schip te trekken. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat Ebusco ons een keer positief gaat verrassen.
Garmin schreef op 24 mei 2023 15:56 :
[...]
Ik bezit slechts 500 aandelen van deze toko maar ik probeer zeker niet tot tegenstelling van een andere persoon mensen in dit zinkend schip te trekken. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat Ebusco ons een keer positief gaat verrassen.
Die positieve verrassing verwacht ik ook en hoop op een samenwerking met een grote partner. Als Ebusco het zelf moet doen dan gaat het nog jaren duren voordat ze winst maken.
Drs P. schreef op 24 mei 2023 15:30 :
ik had dit artikel mbt. BVG levering (de 90 bussen welke gepland waren voor Q4 2022 levering) nog niet eerder gezien, het lijkt er op dat de bussen nu geleverd zijn
www.sustainable-bus.com/news/bvg-char... Hoera
Drs P. schreef op 24 mei 2023 12:01 :
[...]
we weten de 2022 cijfers, maar we weten nog niet hoe 1H 2023 gaat, ik verwacht (dus dit is geen feit, maar mijn verwachting:) ) dat de cijfers een stuk beter zullen zijn kijkende naar hoe supply chain enorm is verbeterd, kosten transport etc wereldwijd significant zijn gedaald, plus progressie in opbouw productie en levering pending Q4 2022 bussen als extra omzet in 2023 plus reguliere verkoop/levering 2023. Het zou mooi zijn wanneer Ebusco nu communiceert hoe bijv. het eerste kwartaal is verlopen ipv. wachten tot 1H cijfers in augustus.
Blijkbaar verwacht de markt iets anders.
Jokeltje schreef op 24 mei 2023 18:09 :
[...]
Blijkbaar verwacht de markt iets anders.
ja de dagkoers is nog steeds geen feestje, dus nog even wachten met hoera roepen beste joker, maar dat doe je toch al niet:). Peter gaf recent aan "I will prove them wrong", en vorige week op de aandeelhoudersvergadering was hij en de Voorzitter RVC (hier worden wonderen verricht) vol vertrouwen; als het allemaal doom & gloom zou zijn had men hun toon toch wel gematigd, zeker met de huidige dagkoersen en ontevreden (groot)aandeelhouders in de zaal. Het zou idd. mooi zijn wanneer Peter/Ebusco nu een korte market update gaat geven hoe Q1 is verlopen/ outlook verdere verloop 1H/ productie opschalen etc. en niet wachten tot de 1H cijfers in augustus.
Drs P. schreef op 24 mei 2023 18:28 :
[...]
ja de dagkoers is nog steeds geen feestje, dus nog even wachten met hoera roepen beste joker, maar dat doe je toch al niet:). Peter gaf recent aan "I will prove them wrong", en vorige week op de aandeelhoudersvergadering was hij en de Voorzitter RVC (hier worden wonderen verricht) vol vertrouwen; als het allemaal doom & gloom zou zijn had men hun toon toch wel gematigd, zeker met de huidige dagkoersen en ontevreden (groot)aandeelhouders in de zaal. Het zou idd. mooi zijn wanneer Peter/Ebusco nu een korte market update gaat geven hoe Q1 is verlopen/ outlook verdere verloop 1H/ productie opschalen etc. en niet wachten tot de 1H cijfers in augustus.
Zou idd mooi zijn maar ik verwacht eigenlijk geen Q1 update meer. Is hopelijk wachten op persbericht zsm over 3rd party assemblage, nieuwe tenders etc
Lieve mensen wat zouden jullie doen als er morgen een partij 10 E bied op deze toko?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)