Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,879 8 mei 2024 17:35
  • -0,016 (-1,79%) Dagrange 0,865 - 0,905
  • 13.549.553 Gem. (3M) 6,8M

Vacatures bij Pharming

986 Posts
Pagina: «« 1 ... 34 35 36 37 38 ... 50 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Janssen&Janssen 15 juli 2022 23:52
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    R&D
    Office Manager Full-time France

    Medical Affairs
    Medical Science Liaison - Germany Full-time Remote, Germany
    Regional (Associate) Director Medical Information & Medical Education Full-time / Part-time Leiden
    (Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Senior Director Global Regulatory Affairs CMC Full-time Leiden
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Human Resources
    HR Business Partner Full-time Brabant
    HR Business Partner (HQ Leiden) Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Facility and Equipment
    Facility & Equipment Manager Full-time Gouda

    Bijgekomen;
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Afgenomen:

    Aantal openstaand: 27

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 149
    Vervuld: 128
  2. forum rang 8 Janssen&Janssen 15 juli 2022 23:53
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf, dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 mensen staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële roll-outs.

    Onze cultuur

    Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

    Samen er(e) komen!

    "We hire for attitude and train for skills" is onze eenvoudige mantra, maar wel één die een diepgaande impact heeft op hoe we nieuwe medewerkers selecteren.
    "Transformeren van de toekomst voor onze patiënten"
    Doel van de functie

    De Medisch Schrijver is verantwoordelijk voor het opstellen van en bijdragen aan de ontwikkeling van documentatie die nodig is voor reglementaire indieningen, op basis van wetenschappelijke kennis en toepasselijke wereldwijde richtlijnen en wetgeving voor alle fasen van ontwikkeling en post-goedkeuring op wereldwijde markten. De medewerker zal cross-functioneel samenwerken binnen Pharming en expert zijn in het schrijven van documenten, inclusief het verweven van kernboodschappen in de indieningsdocumentatie. De Medisch Schrijver zal ook verantwoordelijk zijn voor het beheer van het regulatoire informatie management systeem, en de bijbehorende documentatie workflow en archivering.

    Verantwoordelijkheidsgebieden

    Verantwoordelijk voor het opstellen, redigeren en afronden/goedkeuren van medische documenten die bestemd zijn voor definitieve indiening bij de gezondheidsautoriteiten ter ondersteuning van aanvragen voor regelgeving.
    Heeft diepgaande kennis van complexe wetenschappelijke informatie en ontwikkelingsgegevens om op deskundige wijze documentatie op te stellen op een duidelijke manier, inclusief het opnemen van belangrijke boodschappen.
    Ontwikkelt tijdlijnen voor het schrijven van documentatie die zijn afgestemd op de strategische doelen van het bedrijf, waaronder belangrijke mijlpalen en activiteiten op het gebied van regelgeving.
    Treedt op als medisch schrijvende materiedeskundige in cross-functionele teams om begeleiding en aanbevelingen te bieden bij het schrijven van documenten.
    Draagt bij aan indiening van documenten, waaronder Investigational New Drug Applications (IND's), Clinical Trial Applications (CTA's), documenten voor reglementaire vergaderingen, registratiedossiers en aanvullingen/wijzigingen daarop, alsmede samenvattingen, publicaties en/of presentaties.
    Is de beheerder van het regulatory information management system met inbegrip van het beheer van het systeem, inclusief opleiding, alsook de workflow en archivering van documenten.
    Coördineert met het Regulatory Operations-team om te zorgen voor tijdige en nauwkeurige indiening bij de gezondheidsautoriteiten.
    Managet uitbesteed medisch schrijfpersoneel.
    Competenties

    Geeft blijk van inzicht in de regelgevingseisen in de farmaceutische industrie en de gezondheidszorg, met inbegrip van beleidstrends.
    Gebruikt kennis van de regelgeving en het vermogen om deze zowel strategisch als operationeel toe te passen om documentatie op te stellen voor producten in ontwikkeling en op de markt gebrachte producten.
    Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden zijn een must, evenals planningsvaardigheden.
    De kandidaat moet gedetailleerd en gemotiveerd zijn en zich op zijn gemak voelen met brede verantwoordelijkheden in een snelle omgeving.
    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basiskwalificaties:

    Bachelor Degree
    meer dan 10 jaar ervaring met het schrijven van medische documenten voor gereglementeerde aanvragen
    Ervaring met zeldzame ziekten of farmaceutische specialiteiten
    Voorkeur Kwalificaties:

    Bachelordiploma in biowetenschappen of een technische richting
    RAC-certificering
    Ervaring met het aansturen van anderen
    Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
    Sterke interpersoonlijke vaardigheden
    Tactische onderhandelingsvaardigheden
    Wat krijg je ervoor terug

    Wij bieden je een vaste aanstelling met een uitstekende beloningsregeling, inclusief:

    Een zeer concurrerend salaris
    Jaarlijkse Bonus
    20 dagen PTO
    Uitstekende vergoeding voor gezondheidszorg
    Je zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

    Ook belangrijk! Wij hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen leven en werk, met veel flexibiliteit.

    Solliciteer voor de job
    Klinkt dit als jou en wil je deel uitmaken van ons team
  3. forum rang 8 Janssen&Janssen 18 juli 2022 19:49
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    R&D
    Office Manager Full-time France

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Medical Science Liaison - Germany Full-time Remote, Germany
    Regional (Associate) Director Medical Information & Medical Education Full-time / Part-time Leiden
    (Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Senior Director Global Regulatory Affairs CMC Full-time Leiden
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Human Resources
    HR Business Partner Full-time Brabant
    HR Business Partner (HQ Leiden) Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Afgenomen:
    Facility & Equipment Manager Full-time Gouda

    Aantal openstaand: 27

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 150
    Vervuld: 129
  4. forum rang 8 Janssen&Janssen 18 juli 2022 19:49
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Over Pharming
    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf, dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 mensen staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële roll-outs.

    Onze cultuur
    Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

    Samen er(e) komen!

    "We hire for attitude and train for skills" is onze eenvoudige mantra, maar wel één die een diepgaande impact heeft op hoe we nieuwe medewerkers selecteren.

    "Transformeren van de toekomst voor onze patiënten"

    Doel van de functie

    De Pharmacovigilance Associate (PVA) Verantwoordelijk voor de case processing van alle (S)AE meldingen voor Pharming product(en) in de ARGUS safety database inclusief het uitvoeren van alle follow-up queries, verzoeken, en het werken met PV collega's aan toegewezen taken.

    Verantwoordelijkheidsgebieden

    - Beoordelen, triage, verifiëren, inboeken en data-entry van gerapporteerde (S)AE's in verband met het gebruik van Pharming's product(en), zowel in ontwikkeling als geautoriseerd, volgens de compliance-eisen van de bevoegde autoriteiten
    - Uitvoeren van casusbeoordeling inclusief het bepalen van de validiteit en ernst van het geval

    - Verrichten van passende follow-up met de QA afdeling van Pharming betreffende productklachten

    - Bepalen en uitvoeren van passende follow-up activiteiten inclusief het genereren van follow-up verzoeken via fax, telefoon, post, of e-mail en productklacht meldingen aan consumenten, HCP's, Speciale Apotheken en/of verkopers

    - Coördineren en plannen van trainingen voor interne en externe belanghebbenden volgens de verzoeken van PV-managers

    - Samenwerken met het PV-team en ervoor zorgen dat alle toegewezen taken (bijv. trainingen) binnen de gestelde termijnen worden uitgevoerd

    - Andere PV taken zoals toegewezen of gevraagd door het US PV Team en/of VP Pharmacovigilance

    Competenties

    - Kwaliteit leveren: Werk zelfstandig om toegewezen taken volgens de hoogste kwaliteitsnormen af te ronden en handel naar aanleiding van ontvangen feedback

    - Resultaatgerichtheid: Streef naar het behalen van resultaten en doelstellingen; leer van collega's om het werk efficiënter te maken

    - Teamwork: Een teamspeler, werk samen aan een oplossing, zelfs wanneer dit niet in het persoonlijke belang is

    - Aanpassingsvermogen / Flexibiliteit: Bereid en in staat om zich aan te passen aan meerdere eisen en verschuivende prioriteiten; in staat om dagelijkse uitdagingen aan te gaan met vertrouwen en professionaliteit

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basis Kwalificaties:

    Bachelor of Science graad

    Computervaardigheden

    Vloeiend in Engels

    Voorkeur Kwalificaties:

    Bachelor of Science in biowetenschappen, farmacie, verpleegkunde of biologie
    meer dan 1 jaar ervaring in de farmacovigilantie- en geneesmiddelenveiligheidsproblematiek
    Kennis van GCP/ICH-richtlijnen

    Ervaring met geneesmiddelenbewaking, in het bijzonder casusverwerking met inbegrip van MedDRA-codering

    Ervaring met ARGUS veiligheidsdatabank

    Ervaring met geneesmiddelenbewakingspraktijken en de huidige regelgeving op het gebied van geneesmiddelenveiligheid

    Wat krijg je ervoor terug

    Wij bieden je een vaste aanstelling met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:

    Een zeer concurrerend salaris
    Jaarlijkse bonus
    20 dagen PTO
    Uitstekende vergoeding voor gezondheidszorg
    Je zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

    Ook belangrijk! Wij hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen leven en werk, met veel flexibiliteit.
  5. forum rang 8 Janssen&Janssen 21 juli 2022 18:04
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    R&D
    Office Manager Full-time France

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Medical Science Liaison - Germany Full-time Remote, Germany
    Regional (Associate) Director Medical Information & Medical Education Full-time / Part-time Leiden
    (Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Senior Director Global Regulatory Affairs CMC Full-time Leiden
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Human Resources
    HR Business Partner Full-time Brabant
    HR Business Partner (HQ Leiden) Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Afgenomen:

    Aantal openstaand: 28

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 151
    Vervuld: 129
  6. forum rang 8 Janssen&Janssen 21 juli 2022 18:06
    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Samen komen we er wel!

    "We nemen aan op houding en leiden op voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar wel een die een diepgaande invloed heeft op de manier waarop we nieuwe medewerkers selecteren.
    "Transformeren van de toekomst voor onze patiënten"
    Doel van de functie

    De Director Investor Relations/ Corporate Communications ontwikkelt en voert een robuuste investor relations strategie uit, en zorgt voor duidelijke en consistente communicatie tussen het bedrijf en de financiële gemeenschap. De Directeur zal Pharming vertegenwoordigen en ons verhaal vertellen aan een breed scala van investeerders, analisten, en andere externe belanghebbenden.

    De directeur ontwikkelt verder Pharming's profiel en reputatie met externe belanghebbenden, waaronder de media, klanten, partner-organisaties, en andere externe belanghebbenden.

    Gebieden van verantwoordelijkheid

    Investeerders Relaties

    Ontwikkelen en uitvoeren van een robuuste investor relations strategie, zorgen voor duidelijke en consistente communicatie tussen het bedrijf en de financiële gemeenschap.
    Ontwikkelen van gestandaardiseerde interne en bestuursrapporten om het sentiment en de feedback van de investeerdersgemeenschap over te brengen.
    Werkt samen met de juridische afdeling en de financiële afdeling om de kwartaal- en jaarverslagen van de onderneming en andere door de autoriteiten vereiste documenten (SEC in de VS en AFM in Nederland) te helpen voorbereiden.
    Beheer van de dagelijkse relaties met analisten en beleggers en het bijhouden van contacten.
    Analyseren en vergelijken van bedrijfsresultaten met geaggregeerde en individuele analistenprognoses en trends bij de concurrentie.
    Inzichten verschaffen in de marktactiviteit en deze presenteren aan het leadership team.
    Houdt toezicht op de ontwikkeling en het onderhoud van de website voor investeerdersrelaties, inclusief methoden om de boodschap over te brengen, navigatiegemak en duidelijkheid van de informatie; zorgt ervoor dat alle inhoud actueel en relevant is.
    Geeft leiding aan de ontwikkeling van een IR-kennisbank over ontwikkelingen bij de concurrentie en in de sector door een sterk netwerk op te bouwen binnen de commerciële, R&D-, medische en marketingteams.
    Werkt samen met marketing en public relations om ervoor te zorgen dat een consistent bedrijfsimago wordt gepresenteerd aan analisten, institutionele beleggers en individuele belanghebbenden.
    Strategische planning en uitvoering van non-deal roadshows, beleggersconferenties en andere beleggersevenementen zoals Capital Markets Day, R&D-dagen, KOL calls, Nasdaq-evenementen.
    Coördineert belangrijke industrie-evenementen en analistenconferenties, evenals relevante follow-up.
    Voert onderzoek uit en volgt de concurrentie van het bedrijf en belangrijke gebeurtenissen in de sector op.
    Managen van de driemaandelijkse earnings release en conference call proces. Voorbereiden van het persbericht, de presentatie, het script voor de conference call en de vragen en antwoorden van het management.
    Bedrijfscommunicatie

    - Schrijven/redigeren/publiceren van thought leadership stukken voor onmiddellijke en geplande publicatie om een sterk en positief Share of Voice en bewustzijn te verzekeren voor het Pharming corporate merk in belangrijke corporate media titels.

    - Ontwikkelen van medianetwerken en opbouwen van contacten met belangrijke mediavertegenwoordigers (inclusief wetenschaps-, handels- en andere journalisten en stakeholders).

    - Positioneren en profileren van belangrijke leden van Pharming's leiderschap bij de media en externe belanghebbenden, een imago cureren als vakkundig geleid te hebben van de overgang van het bedrijf en Pharming positioneren als een autoriteit in de industrie, groei en aandeelhouderswaarde stimuleren.

    - Ontwikkelen van duidelijke en overtuigende schriftelijke en mondelinge communicatie in lijn met de Corporate Communications Strategy.

    - Meet, evalueert en verbetert voortdurend de effectiviteit van financiële communicatieprogramma's/-strategie.

    - Voorbereiden van markt- en concurrentie-updates voor leidinggevenden. Voorbereiden van presentaties voor investeerders.

    Competenties

    Teamwork
    Aanpassingsvermogen
    Integriteit
    Organisatorische gevoeligheid
    Initiatief
    Creativiteit
    Zelfontplooiing
    Resultaatgerichtheid
    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basis Kwalificaties:

    Masters degree
    meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van investeringen, corporate communicatie of business development in een corporate, financiële instelling, PR/IR-bureau of consultancyomgeving
    Voorkeur Kwalificaties:

    Master in biowetenschappen, bedrijfskunde, financiën, boekhouding, communicatie, economie
    Sterke IT-vaardigheden, waaronder PowerPoint en Excel
    Uitstekende communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling) en vaardigheden op het gebied van relatiebeheer
    Sterke kennis van financiële markten en regelgeving
    Uitstekende mondelinge en schriftelijke Engelse taalvaardigheden
    Wat krijg je ervoor terug?

    Wij bieden je een vaste aanstelling met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:

    Een zeer concurrerend salaris
    Jaarlijkse Bonus
    20 dagen PTO
    Uitstekende vergoeding voor gezondheidszorg
    Je zult ook deelnemen aan ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".
  7. forum rang 8 Janssen&Janssen 1 augustus 2022 14:51
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    R&D
    Office Manager Full-time France

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;

    Afgenomen:
    Medical Science Liaison - Germany Full-time Remote, Germany
    Regional (Associate) Director Medical Information & Medical Education Full-time / Part-time Leiden
    HR Business Partner Full-time Brabant
    HR Business Partner (HQ Leiden) Full-time / Part-time Leiden
    Senior Director Global Regulatory Affairs CMC Full-time Leiden

    Aantal openstaand: 23

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 151
    Vervuld: 134
  8. forum rang 8 Janssen&Janssen 9 augustus 2022 14:11
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications
    Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;

    Afgenomen:
    Office Manager Full-time France

    Aantal openstaand: 22

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 151
    Vervuld: 135
  9. forum rang 8 Janssen&Janssen 11 augustus 2022 22:16
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;

    Afgenomen:
    Financial Accountant Full-time Leiden
    Sr. Director Patient Advocacy & Government Affairs Full-time Warren, New Jersey USA

    Aantal openstaand: 20

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 151
    Vervuld: 137
  10. forum rang 8 Janssen&Janssen 12 augustus 2022 15:44
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden

    Finance
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Pharmacovigilance
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Regulatory Affairs
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Human Resources
    Head of Workforce Experience Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    Head of Workforce Experience Full-time / Part-time Leiden

    Afgenomen:

    Aantal openstaand: 21

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 152
    Vervuld: 137
  11. forum rang 8 Janssen&Janssen 12 augustus 2022 15:46
    Head of Workforce Experience
    Full-time / Part-time Leiden

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf, dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 mensen staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële roll-outs.

    Onze cultuur

    Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

    Samen er(e) komen!

    "We hire for attitude and train for skills" is onze eenvoudige mantra, maar wel één die een diepgaande impact heeft op hoe we nieuwe medewerkers selecteren.
    "Transformeren van de toekomst voor onze patiënten"
    Over het team

    Ons HR Team is onderverdeeld in een aantal expertisecentra. Denk aan HR Operations - Learning & Development - Talent Acquisition - HR Business Partners. Er is een HR team gevestigd in Leiden en ook in New Jersey.

    Enkele kernwoorden voor het team zijn: samenwerken - energie - service - humor - ambitie.

    Het HR team groeit en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega op ons hoofdkantoor in Leiden. Een talentvolle Head of Workforce Experience die zich graag richt op Learning / Development - Performance Management - Compensation & Benefits.

    Uitdagende baan in een snel groeiende omgeving.
    Over de functie

    Het doel

    Het hoofd Workforce Experience leidt, inspireert en begeleidt het workforce experience team om te zorgen voor HR productontwikkeling met als doel loyaliteit te stimuleren, gedrag te veranderen en de workforce experience binnen Pharming te optimaliseren. Workforce Experience richt zich op werknemers segmenten, binnen de gebieden van Compensation & Benefits, Learning & Development en Performance Management.

    De belangrijkste taken

    Als lid van het Global HR Leadership team lever je input om de People Strategy vorm te geven
    Het definiëren van de workforce experience strategie en roadmap in nauwe samenwerking met het global HR Leadership Team.
    Om de workforce experience te optimaliseren zorg je ervoor dat programma's worden ontworpen voor doelgroepen (werknemerssegmenten)
    Leidt en begeleidt de ontwikkeling van de Pharming Academy, inclusief Curricula voor verschillende doelgroepen en het uitzetten van Functionele en Leadership Academies.
    Leidt en superviseert de ontwikkeling van compensatie en secundaire arbeidsvoorwaarden programma's om de aantrekkelijkheid te waarborgen, loyaliteit te stimuleren en gedrag te veranderen.
    Leidt en superviseert, in nauwe samenwerking met het HR BP team, de ontwikkeling van ons Performance Management Programma met als doel dat medewerkers zich gesterkt, uitgedaagd en gewaardeerd voelen.
    Verdere vormgeving van onze Employee Journey in samenwerking met de andere HR-teams
    Ontwikkelen en integreren van gezondheid en welzijn praktijken
    Uitbreiden van onze Diversity & Inclusion praktijken
    Deel de workforce experience strategie en roadmap met stakeholders om enthousiasme en afstemming te verzekeren (wees de ambassadeur)

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Vereiste kennis:

    Bachelor- of masterdiploma in HR-gerelateerde richting
    Holistische kijk (één HR die de prestaties van de organisatie aanstuurt)
    Compensation & Benefits Programs (goed inzicht)
    Performance Management programma's (goed inzicht)
    Vereiste ervaring:

    Ervaring met Learning & Development (curricula ontwikkeling, ontwerp van functionele en/of leiderschapsprogramma's) is een must
    Minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring
    Betrokken bij het opzetten van Compensation & Benefits programma's en/of Performance Management Programma's
    Gevraagd type persoon

    Enthousiast - energiek - positief - internationaal gericht

    Wat krijg je ervoor terug
    Wij bieden je een vaste aanstelling (startend met een jaarcontract), met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:

    Een zeer concurrerend salaris
    8,33% vakantiegeld
    Een minimum van 30 vakantiedagen
    Een uitstekende pensioenregeling
    Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
    Je komt ook terecht in ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

    Ook belangrijk! Wij hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen leven en werken, met veel flexibiliteit.
    En als je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om een fantastische lunch te gebruiken in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.
    L
  12. forum rang 8 Janssen&Janssen 17 augustus 2022 22:45
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden
    Marketing Director Temporary Warren, New Jersey USA

    Finance
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden
    Medical Director, Spain Full-time Remote, Spain

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Human Resources
    Head of Workforce Experience Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Reimbursement and Access Full-time Remote, USA

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    Marketing Director Temporary Warren, New Jersey USA
    Medical Director, Spain Full-time Remote, Spain
    Associate Director, Reimbursement and Access
    Full-time Remote, USA

    Afgenomen:
    PV Associate Full-time Remote, Warren, New Jersey
    Associate Director, Medical Writer Full-time Remote, Warren, New Jersey

    Aantal openstaand: 22

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 155
    Vervuld: 139
  13. forum rang 8 Janssen&Janssen 17 augustus 2022 22:48
    Marketing directeur Warren, New Jersey, VS

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het bedrijf, met hoofdkantoor in Nederland, heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële uitrol.

    Onze cultuur

    We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform ter ondersteuning van hoge prestaties en een prettige werkruimte.

    Samen om er(e) te komen!

    "We huren voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar een die een diepgaande invloed heeft op hoe we nieuwe werknemers selecteren.
    " De toekomst voor onze patiënten transformeren"
    Doel van de rol

    De Director of Marketing draagt ??aanzienlijk bij aan de ontwikkeling van Leniolisb-strategieën en -tactieken voor jaarlijkse bedrijfsplanning en uitmuntende lancering. Deze persoon zal werken binnen het commerciële team en samenwerken met de cross-functionele partners. Een hoog klinisch inzicht is vereist, met kennis van immunologie en zeldzame ziekten. Het vermogen om continu de markt, het ziektegebied van APDS te analyseren is essentieel en de flexibiliteit om richting en/of focus aan te passen waar nodig. De directeur leidt bij de ontwikkeling van hoogwaardige materialen en programma's die Leniolisb voor lancering en van de concurrentie onderscheiden. Deze projecten zullen zowel HCP als consumentenmarketing doorkruisen en vereisen ervaring in digitale marketing, social media marketing en het mogelijke gebruik van AI Soms zal deze persoon de belangrijkste lead zijn bij projecten die vaak een matrixafstemming vereisen met wereldwijde, regionale en lokale collega's. Integriteit en afstemming met compliance zijn de sleutelwoorden met een duidelijke patiëntfocus, ondersteund met aangetoonde "sterke" waarden en gedragingen.

    Let op: deze functie is een kortetermijncontract voor 6+ maanden.
    Verantwoordelijkheidsgebieden

    Stimuleert de groei van Leniolisb door belangrijke klantinzichten te begrijpen en ernaar te handelen door analyse van marktgegevens en marktonderzoek
    Beheert meerdere leveranciers om de succesvolle implementatie van marketingtactieken binnen het goedgekeurde budget te garanderen
    Identificeert de optimale inhoud en mix voor digitale en sociale marketing
    Leidt in de ontwikkeling van materialen en training voor sprekersprogramma's en zorgt voor een succesvolle uitvoering
    Partners met juridische, medische, markttoegang, verkoop en regelgeving voor de ontwikkeling van optimale materialen en programma's
    Leidt in de ontwikkeling van persoonlijke en niet-persoonlijke programma's die de betrokkenheid en activering van de patiënt vergroten
    Ontwikkelt samen marketingstrategieën, tactieken en berichten om de voordelen van Leniolisb te optimaliseren en te onderscheiden van concurrenten

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basiskwalificaties:
    Bachelor of Science diploma
    6+ jaar farmaceutische marketingervaring
    Ervaring in gespecialiseerde farmaceutische producten bij complexe of zeldzame ziekten
    Ervaring met productlancering

    Voorkeurskwalificaties:

    Master diploma
    Aantoonbare HCP en consumentenmarketing
    Aantoonbaar digitaal inzicht

    Wat krijg je ervoor terug

    Wij bieden je een vaste aanstelling met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

    Een zeer competitief salaris
    Jaarlijkse bonus
    20 dagen aftakas
    Uitstekende vergoeding voor gezondheidszorg
    Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

    Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen privé en werk met veel flexibiliteit.
  14. forum rang 8 Janssen&Janssen 17 augustus 2022 22:49
    Medisch directeur, Spanje Fulltime · Op afstand, Spanje

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het bedrijf, met hoofdkantoor in Nederland, heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële uitrol.

    Onze cultuur

    We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform ter ondersteuning van hoge prestaties en een prettige werkruimte.

    Samen om er(e) te komen!

    "We huren voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar een die een diepgaande invloed heeft op hoe we nieuwe werknemers selecteren.
    " De toekomst voor onze patiënten transformeren"
    Doel van de rol

    De medisch directeur is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de strategie van Medische Zaken in het land. Hij ondersteunt ook bij het identificeren, aannemen en in dienst nemen van het medische team in zijn land. Hij moet betrokken raken bij digitale platforms en real-world bewijsmateriaal. De positie is voornamelijk gericht op zeldzame ziekten en immunologie met een bestaand product op de markt en op nieuwe therapieën voor aandoening(en) die door Pharming op de markt zullen worden gebracht.

    In nauwe samenwerking met de Regional Medical Director zal hij zich voorbereiden op de lancering van een nieuw product in zijn eigen land, met een aanzienlijke focus op interne en externe ziekte- en producteducatie, evenals ondersteuning van kritieke terugbetalingsactiviteiten. Hoewel deze functie op landniveau werkt, zal een groot deel van de rol gericht zijn op het leveren van input en het nauw samenwerken met nationale, Europese (en wereldwijde) interne / externe tegenhangers.

    De medisch directeur heeft een zeer zichtbare rol in de organisatie en daarom is het van essentieel belang voor de ontwikkeling en uitvoering van de landenstrategie. Deze persoon moet een sterke leiderschapsachtergrond hebben, evenals senior adequate commerciële, regelgevende en markttoegangsinzichten.
    Verantwoordelijkheidsgebieden

    Management van het land Medische Zaken team bestaande uit MSL's
    Nauw samenwerken met regionale medische directeuren om de strategie en operaties voor medische zaken op landniveau te implementeren en uit te voeren
    Om cross-functionele betrokkenheid en samenwerking in het land te verzekeren, door samen te werken met de commerciële, regelgevende, markttoegangs- en klinische ontwikkelingsteams
    Bijdragen, in samenwerking met de Regional Medical Director, het bouwen en ontwikkelen van het Medical Affairs-team, het formuleren van een medisch zakenplan met behulp van interne en externe middelen
    Medisch leider voor de huidige en komende lanceringen, verantwoordelijk voor alle pre- en post-lanceringsactiviteiten in hun eigen land
    Het ontwikkelen van goede relaties en nabijheid met belangrijke lokale zorgprofessionals voor wetenschappelijk engagement
    Ondersteuning en betrokkenheid van patiëntenbelangengroepen in het land met betrekking tot Pharming-producten
    Ondersteunt regionaal medisch directeur bij het creëren van waardedossiers en levert senior medische input in besprekingen met de nationale vergoedingsorganisaties
    Betrokken bij de uitvoering en administratie van de studieactiviteit Medische Zaken die alle stappen omvat: van het schrijven van een protocol, het adviseren en coördineren van de voortgang van de onderzoeken en publicatie.
    Budgetbeheer in nauwe samenwerking met hoger management
    Leiding geven aan de regionale landuitbreiding van de portfolio en de strategie voor levenscyclusbeheer die verantwoordelijk is voor de integratie van het medische perspectief in het verantwoordelijke land.
    Ondertekenaar voor promotiemateriaal

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basiskwalificaties:

    Arts of PhD
    Minimaal 8 jaar ervaring in de farmaceutische industrie
    portfolio's
    Ervaring in het werken met (ultra)zeldzame ziekten strekt tot aanbeveling
    Voorkeurskwalificaties:

    Grondige kennis van operaties in andere afdelingen zoals klinische ontwikkeling, commerciële, regelgevende en markttoegang.
    Brede therapeutische achtergrond die in verschillende
    Ervaring met een succesvolle lancering van een product voor zeldzame ziekten in de
    toegewijd land
    Goede kennis van de organisatie van het lokale gezondheidssysteem en het registratieproces;
    externe leveranciers te verbeteren. complimenteren en ondersteunen intern
    team/prestatie;
    Bewezen lijnmanagementervaring in een speciale Medical Affairs-functie
    Aantoonbaar vermogen om cross-functioneel te beïnvloeden en uit te voeren, waaronder:
    Cross-culturele ervaring

    Wat krijg je ervoor terug
    Wij bieden je een vaste aanstelling (vanaf een jaarcontract), met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:
    Een zeer competitief salaris
    8,33% vakantiegeld
    30 vakantiedagen
    Een uitstekende pensioenregeling
    Reiskostenvergoeding
    Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

    Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen privé en werk met veel flexibiliteit.
    En als je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.

    Solliciteer voor de job
    Klinkt dit als jou en wil je ons team komen versterken als onze nieuwe me
  15. forum rang 8 Janssen&Janssen 17 augustus 2022 22:52
    Associate Director, Vergoeding en Toegang
    Afstandsbediening, VS

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het bedrijf, met hoofdkantoor in Nederland, heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 is klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële uitrol.

    Onze cultuur

    We zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die we bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform ter ondersteuning van hoge prestaties en een prettige werkruimte.

    Samen om er(e) te komen!

    "We huren voor houding en trainen voor vaardigheden" is onze eenvoudige mantra, maar een die een diepgaande invloed heeft op hoe we nieuwe werknemers selecteren.
    " De toekomst voor onze patiënten transformeren"
    Doel van de rol

    Ter ondersteuning van onze momenteel op de markt gebrachte C1INH-therapie voor de behandeling van acute aanvallen van erfelijk angio-oedeem en ter voorbereiding op de lancering van Leniolisib, een orale selectieve PI3Kd-remmer die wordt ontwikkeld voor de behandeling van geactiveerd PI3Kdelta-syndroom (APDS), zoeken we een uitzonderlijke en ervaren patiënt toegangsspecialist om voorlichting over dekkingsbeleid en toegang van patiënten en zorgverleners tot therapie te vergemakkelijken.

    Het Field Access & Reimbursement-team is een cruciaal onderdeel van de commerciële strategie van Ruconest en zal een cruciale rol spelen bij de ondersteuning van de toekomstige lancering van Leniolisib. Het team is verantwoordelijk voor het ondersteunen van de toegang van patiënten en zorgverleners (HCP) tot Ruconest door voorlichting en ondersteuning te bieden rond richtlijnen voor de dekking van de betaler en navigatie door een complex goedkeurings- en beroepsprocedure.

    Reimbursement Access Directors (RAD's) zijn verantwoordelijk voor het assisteren van HCP's op alle zorglocaties bij het verkrijgen van toegang voor patiënten tot Ruconest en zijn de regionale experts met betrekking tot toegang, vergoeding, voorafgaande autorisatie en ondersteuning bij beroep, het verkrijgen van financiële bijstand en navigatie door andere complexe toegangsgerelateerde problemen. RAD's zijn regionaal verdeeld over de VS en ondersteunen Ruconest Account Manager (RAM)-gebieden in hun toegewezen regio's. RAD's werken rechtstreeks samen met het HCP-personeel om sneller door de steeds veranderende markt voor Ruconest te navigeren door ervoor te zorgen dat HCP's en personeel de meest actuele informatie hebben bij het voorschrijven en het doorlopen van de goedkeurings- en logistieke processen voor Ruconest.
    Verantwoordelijkheidsgebieden

    • Verwerk alle dekkings-, terugbetalings- en toegangsbehoeften in hun territoria/regio's en werk rechtstreeks samen met hun respectievelijke RAM's, Ruconest Patient Advocates (RPA's), Hub Case Managers, National Account Directors (NAD's) en klanten (tegenover de HCP)

    • Werk rechtstreeks samen met de Hub-leverancier om inzicht te krijgen in problemen met de dekking van de betaler en om te helpen bij weigeringen en beroepen van PA door rechtstreeks samen te werken met artsen en personeel, onder meer door HCP's voor te bereiden op peer-to-peer-behoeften

    • Volg patiënten proactief vanaf het indienen van het inschrijvingsformulier tot aan de verzending om mogelijke problemen te identificeren en te werken aan tijdige oplossingen

    • Training en opleiding geven aan HCP's over specifieke dekkingsbeleid van de betaler en documentatievereisten voor autorisatie, beroepsprocedures en ondersteuningsprogramma's voor financiële ondersteuning van patiënten

    • Ontwikkelen en onderhouden van positieve werkrelaties met zowel interne teamleden (bijv. RAM's, NAD's, casemanagers en RPA's) als externe belanghebbenden (bijv. artsen, kantoorpersoneel, partners in de gespecialiseerde apotheek)

    • Werk samen met HCP's en gespecialiseerde apotheken om mogelijk vereiste hoeveelheidslimieten of hoge dollaroverschrijvingen te overwinnen

    • Reis indien nodig naar HCP-kantoren, met of zonder RAM's, om samen te werken met belanghebbenden op het juiste niveau om te reageren op dekkings- of betalingsproblemen (dwz 2-3 dagen in het veld)

    • Escaleer de NAD en schakel deze in wanneer problemen met de dekking van de betaler of betalingsproblemen worden geïdentificeerd, met gedetailleerde informatie over problemen, geprobeerde stappen om op te lossen en belangrijke items te identificeren die met de betaler moeten worden aangepakt

    • Communiceer problemen en status met interne belanghebbenden en leiders (NAD's, RBD's, VP of Sales)

    • Kansen en uitdagingen met betrekking tot patiënttoegangsproblemen communiceren met interne belanghebbenden

    • Werk samen om de tools en processen voor toegang en terugbetaling te verbeteren

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Basiskwalificaties:

    BA/of BS diploma
    3+ jaar als Field Reimbursment Manager
    5+ jaar cross-functionele ervaring in de farmaceutische/gezondheidszorgsector
    Voorkeurskwalificaties:

    3+ jaar als Field Reimbursement Manager voor een biologische / Buy & Bill (door een arts toegediend, IM / SC-injectie, IV-injectie, infusie) drugservaring
    Immunologische achtergrond en ervaring in de sector van zeldzame of zeer zeldzame ziekten
    Uitstekende praktische kennis van terugbetalings- en toegangsproblemen in de huidige zorgomgeving
    Aangetoond vermogen om kennis over vergoedingen toe te passen om toegangsbarrières voor patiënten aan te pakken/op te lossen
    Beschikken over interpersoonlijke vaardigheden, waaronder het beheren en oplossen van conflicten en het opbouwen van sterke werkrelaties
    Vaardig in het werken in een cross-functionele omgeving terwijl je meerdere taken uitvoert
    Mogelijkheid om de dekkingscriteria van de betaler en voorafgaande autorisatie/bezwaarprocessen aan zorgverleners en personeel te communiceren, inclusief het voorbereiden van zorgverleners op peer-to-peer-discussies
    Ervaring met het werken met gespecialiseerde apotheken om toegangsproblemen op te lossen
    Ervaring met het werken met een Hub om de nodige informatie over de betaler te verkrijgen en de volgende stappen te faciliteren
    Ervaring met het werken met meerdere interne belanghebbenden (verkoop, beheerde markten, belangenbehartiging van patiënten, overheidszaken, enz.)
    Bewezen staat van dienst voor het consequent behalen of overtreffen van doelen en doelstellingen
    #LI-afstandsbediening

    Wat krijg je ervoor terug

    Wij bieden je een vaste aanstelling met een uitstekende verloningsregeling, waaronder:

    Een zeer competitief salaris
    Jaarlijkse bonus
    20 dagen aftakas
    Uitstekende vergoeding voor gezondheidszorg
    Je neemt ook deel aan ons Learning & Development-programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op je persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle “Pharmers”.

    Ook belangrijk! We hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen privé en werk met veel flexibiliteit.

    Solliciteer voor de job
    Klinkt dit als jou en wil je ons team komen versterken als onze nieuwe A
  16. forum rang 8 Janssen&Janssen 25 augustus 2022 16:58
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden
    Marketing Director Temporary Warren, New Jersey USA

    Finance
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden
    Medical Director, Spain Full-time Remote, Spain

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Business Development
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Human Resources
    Head of Workforce Experience Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Reimbursement and Access Full-time Remote, USA

    Procurement
    Procurement Officer Full-time Leiden

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    Procurement Officer Full-time Leiden

    Afgenomen:

    Aantal openstaand: 23

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 156
    Vervuld: 139
  17. forum rang 8 Janssen&Janssen 25 augustus 2022 16:59
    Procurement Officer Full-time Leiden

    Over Pharming

    Pharming is een volledig geïntegreerd biofarmaceutisch bedrijf, dat innovatieve producten ontwikkelt voor de behandeling van zeldzame ziekten en onvervulde medische behoeften. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het bedrijf heeft ook vestigingen in Frankrijk en de VS en is zowel in Amsterdam als in de VS genoteerd aan de NASDAQ-beurs.
    Ons groeiende team van 300 mensen staat klaar voor verdere wetenschappelijke, technologische en nieuwe productontwikkeling, evenals voor wereldwijde commerciële roll-outs.

    Onze cultuur

    Wij zijn een open organisatie met ambitieuze en gepassioneerde mensen die zich inzetten voor het bedrijf, de collega's en de patiënten die wij bedienen. Een goede basis van zelfbewustzijn, leiderschap, respect en teamwork, is een platform om hoge prestaties en een prettige werkplek te ondersteunen.

    Samen er(e) komen!

    "We hire for attitude and train for skills" is onze eenvoudige mantra, maar wel één die een diepgaande impact heeft op hoe we nieuwe medewerkers selecteren.
    "Transformeren van de toekomst voor onze patiënten"
    De inkoopafdeling is een klein en belangrijk team binnen Pharming. Vanwege de continue groei van onze organisatie en de toenemende vraag en druk op de afdeling zijn wij op zoek naar versterking. Een interessante kans voor een talentvolle kandidaat met relatief minder ervaring die het erg leuk vindt om door te groeien op het gebied van inkoop.

    De functie is gevestigd in Leiden, op ons Hoofdkantoor!
    Over de functie

    Wat is het doel van de functie?

    De Procurement Officer werkt samen met de business aan Purchase to Pay processen, vertaalt samen hun behoeften naar de systemen en procedures en zorgt voor procesoptimalisatie. De Procurement Officer analyseert de uitgaven van goederen en diensten, zorgt voor contract compliance en controleert het Purchase to Pay proces in SAP en gekoppelde systemen.

    Wat zijn de belangrijkste taken van de functie?

    Adviseren van eindgebruikers en contracteigenaren over Procurement beleid, procedures en zorgen dat het juiste Procurement proces wordt gevolgd
    Spend analyse en zorgdragen voor contract compliancy met Procurement beleid
    U koopt goederen, materialen en diensten in om ervoor te zorgen dat het bedrijf aan zijn operationele behoeften kan voldoen, rekening houdend met de prijs, kwaliteit, service en leveringsniveaus, en om de continuïteit van de levering te waarborgen.
    Controleert inkoopverzoeken, inkooporders, raamovereenkomsten, diensten-/goederenbevestigingen in SAP en volgt het volledige orderproces
    In samenwerking met de inkoopteamleden en interne stakeholders ontwikkelen en verbeteren van inkoopprocedures, -beleid en -processen
    Speelt een sleutelrol in het verzekeren dat Leveranciers (en Materiaal) gegevens correct zijn in het systeem en onderneemt pro-actief actie wanneer nodig.
    Voert periodieke rapportages uit aan de afdelingen en het management
    In samenwerking met afdelingen onderzoek uitvoeren om het beste product en leverancier te vinden binnen het budget van het bedrijf
    Vergaderingen organiseren met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat problemen in verband met het inkoopproces worden opgelost
    Deelnemen aan afdelingsoverstijgende projecten

    Wat je nodig hebt om te slagen

    Vereiste kennis

    Bachelor niveau Purchasing/Supply Chain certificering of vergelijkbaar niveau
    SAP werkkennis is een must
    Goede kennis van Word en Excel
    Vaardigheid in mondeling en schriftelijk Engels en Nederlands
    Ervaring

    Minimaal 1 jaar relevante ervaring in Procurement
    Ervaring met spend analyse en contract management is een pré
    Ervaring met het uitvoeren van Request for Proposals is een pré
    Wat krijg je ervoor terug
    Wij bieden je een vaste aanstelling (vanaf een jaarcontract), met een uitstekende beloningsregeling, waaronder:

    Een zeer concurrerend salaris
    8,33% vakantiegeld
    Een minimum van 30 vakantiedagen
    Een uitstekende pensioenregeling
    Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
    Je komt ook terecht in ons Learning & Development programma, dat een op maat gemaakt ontwikkelingsplan kan bieden, gebaseerd op jouw persoonlijke en professionele behoeften. Leermogelijkheden zijn overal, in alle denkbare vormen en we willen leerherinneringen creëren voor alle "Pharmers".

    Ook belangrijk! Wij hechten veel waarde aan een gezonde balans tussen leven en werken, met veel flexibiliteit.
    En als je op ons hoofdkantoor in Leiden bent, heb je de mogelijkheid om een fantastische lunch te gebruiken in ons gesubsidieerde personeelsrestaurant.

    Solliciteer voor de functie
    Klinkt dit als jou en wil je ons team komen versterken als onze nieuwe Procurement Officer? Dan horen we graag van je!

    Wij zijn een gelijkekansenwerkgever. Alle sollicitanten komen in aanmerking voor een baan zonder te letten op ras, huidskleur, godsdienst, geslacht,
  18. forum rang 8 Janssen&Janssen 29 augustus 2022 17:09
    Quality Assurance
    Quality Systems specialist Full-time / Part-time Leiden
    Quality Engineering Specialist Full-time Oss

    Production
    Animal Caretaker Full-time Eindhoven
    Animal Caretake Full-time Oss
    Biotechnician Full-time Oss

    Marketing
    Internal Communication Officer Part-time Leiden
    Marketing Director Temporary Warren, New Jersey USA

    Finance
    Senior Finance Officer Full-time Leiden
    Finance Officer Full-time Leiden

    Clinical and Medical
    Clinical Trial Assistant Full-time / Part-time Leiden

    Medical Affairs
    Senior) Medical Science Liaison - UK Full-time Remote, United Kingdom
    Regional Medical Director MENA-T Full-time Leiden
    Medical Director, Spain Full-time Remote, Spain

    Supply Chain
    Project Manager Supply Chain Full-time / Part-time Leiden

    Legal
    Compliance Coordinator Full-time Warren, New Jersey USA

    Human Resources
    Head of Workforce Experience Full-time / Part-time Leiden

    ICT
    SAP ICT Business Analist Full-time Leiden

    Market Access
    Associate Director, Specialty Pharmacy Liaison Full-time Warren, New Jersey USA
    Associate Director, Reimbursement and Access Full-time Remote, USA

    Procurement
    Procurement Officer Full-time Leiden

    Investor Relations
    Director Investor Relations and Corporate Communications Full-time Warren, New Jersey USA

    Business Integrity
    Privacy Officer Full-time Leiden

    Supplier relationship management
    Supplier Relationship Management Specialist Full-time / Part-time Leiden

    Bijgekomen;
    Compliance Coordinator Full-time Warren, New Jersey USA

    Afgenomen:
    Senior Manager Global Business Development Full-time Warren, New Jersey USA

    Aantal openstaand: 23

    Totaal vacatures toe of afname vanaf 29 sept 2020
    Bijgekomen: 157
    Vervuld: 140
986 Posts
Pagina: «« 1 ... 34 35 36 37 38 ... 50 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt lijkt groeipotentieel Pharming te onderschatten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links