Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Hoekstra: herstructurering bij KLM zal niet mals zijn
Door
op woensdag 6 mei 2020
Views: 4.627
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Als ik het goed begrepen heb mag KLM geen passagiers meer vervoeren en moet elke vlucht klimaatneutraal uitgevoerd worden (misschien op water vliegen?) en geen nachtvluchten meer. In dit nieuwe normaal zal KLM dus niet meer haar businessmodel kunnen handhaven want ze mag niks meer doen. Dus een oplossing zou zijn alle vliegtuigen om te bouwen tot woonunits voor bijvoorbeeld vluchtelingen (want de prognose is dat er de komende 10 jaar 3 miljoen vluchtelingen naar NL komen en dat zal zeker gaan gebeuren). Een intelligente stap van het kabinet om KLM steun te bieden en tegelijkertijd het bedrijf te verbieden om haar normale bedrijfsactiviteiten uit te voeren. Nu nog de Rotterdamse haven herstructureren, dus geen vrachtschepen en containerschepen meer toelaten, maar alleen nog klimaatneutrale pleziervaart. Dit betekent dus dat de Rotterdamse haven alleen nog open zal worden gesteld voor roeiboten, rubberboten en zeiljachten. Een prachtige toekomst in het nieuwe normaal van de luciferiaanse wereldelite (everything upside down).
Al die staatsmaatschappijen moeten ze gewoon opheffen.
Jopieklaploper schreef op 6 mei 2020 17:28 :
Dus een oplossing zou zijn alle vliegtuigen om te bouwen tot woonunits voor bijvoorbeeld vluchtelingen (want de prognose is dat er de komende 10 jaar 3 miljoen vluchtelingen naar NL komen en dat zal zeker gaan gebeuren).
Ja, laat de burgers moet flink dokken voor de tickets; zodat ze hun eigen broek kunnen ophouden. En dat klaploper slaat zeker omdat je enkel potverteert uit de Schatkist ten koste van de hardwerkende vluchtelingen. Dat was vroeger al in de haven en textiel en tegenwoordig in de bouw/tuinbouw. Ze moeten het vuile werk doen tegen kost/en de 1meter woning.
Herstructureren maar eerst nationaliseren. Let maar op!
Ze hebben ook een baan liggen op Schiphol, slaat helemaal nergens op. Je staat langer op de grond dan dat je vliegt naar Gdansk of Graz pffffffffff.
Het linkse blok in de kamer (wacht ff ... er zit wat vast in mijn keel) vindt dat de oliehandelaren ook om een offer gevraagd kan worden. Wat leven we toch in een kolderiek landje met een zootje geschuffelden. Misschien kunnen we een aantal futurecontracten WTI Crude doneren aan links. Wanneer die dreigen te expireren krijgen ze geld toe en een lading olie. Succes er mee, links. BTW ... trek die enorme effectenportefeuille van het FNV ook even ondersteboven alsjeblieft. Valt een paar honderd miljoen te halen voor links. Of is dat snijden in eigen vlees ?
Just1 schreef op 6 mei 2020 17:39 :
Ze hebben ook een baan liggen op Schiphol, slaat helemaal nergens op. Je staat langer op de grond dan dat je vliegt naar Gdansk of Graz pffffffffff.
Als ik jou was, zou ik voortaan niet meer vliegen. Ga vooral lekker met de auto naar Graz of Gdansk. Past ook beter bij de 1,5 m economie!
Jopieklaploper: Nare droom gehad vannacht ?
Wat kan KLM beter dan een ander luchtvaartbedrijf? Het is nu de V&D van de luchtvaart. Het kan niet kiezen en als het kiest, voor de vlucht voorwaarts. Transvertragia, een treffend voorbeeld. Een late middag-of avondvlucht? Bel maar dat je later komt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100