Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Dutcheon schreef op 22 februari 2020 15:33 :
[...]
En terecht, je betaald je blauw aan de belasting als ondernemer.
Vergeten we allemaal even dat ze het mogen aftrekken van de winst??
dat betekend dat je de winst anders moet inleveren en nu mag gebruiken om er wat van te kopen.... is dat zo bijzonder?
Vind jij het leuk om de helft van de winst die je hier bij elkaar gegokt hebt met veel risico zo weer in te leveren? het is niet dat wanneer het andersom is en jij flink mis gegokt hebt, de belastingdienst de helft van je verlies even afdekt
Precies zo is het, dit voordeeltje wat ondernemers nu hebben is helemaal niet verkeerd. De meeste mensen snappen weinig of niks van ondernemers ook de politiek niet, een ondernemer is nooit afgewerkt, als hij zondags naar buiten zit te staren is hij nog in gedachten bezig met zijn bedrijf....
www.youtube.com/watch?v=VK0oC83y4L8 Aanrader: actieradiustest 120 km/u Taycan 4S vs Model S Performance. Geen verrassend resultaat. Maar kijk eens hoe de long time Tesla rijder (heeft zijn vierde) over de Porsche spreekt. "So soll es sein". Hoewel, waar Taycan eerst uitgelachen werd om verbruik en actieradius, doet de 4S het bij 120 km/u beter dan zijn EPA norm, de Tesla zit er ver, ver onder. Porsche dus echt underpromise, overdeliver. Verbruikt wel meer, heeft kleinere accu, maar je komt toch niet voor verrassingen te staan. En in 11 minuutjes van echt heel leeg naar 50% vol. Heb je het verbruiksverschil met de Tesla alweer ingelopen op lagere ritten met meerdere stops.
Eigen risico: www.youtube.com/watch?v=Rb2Im5tAjJQ How Far Ahead is Tesla | Fully Charged LIVE USA Beetje genant fanboyism.
Turbos vlogen even naar beneden maar herstellen terug?
Mijn turbo long $911 doet het niet best :-) De helft met klein verliesje gesloten vrijdag. Meer verlies op de rest. Gelukkig deed de rest van mijn portefeuille met grotere posities +25% dit weekend :-D
Vandaag 1 keer een mooi ritje turbo short gedaan, en zit er nu weer beperkt in en zit te overdenken om deze wat langer aan te houden. De positie die ik afgelopen vrijdag bangig gesloten heb, had vandaag een mega mooie winst kunnen opleveren, had ik maar:) Ik verwacht/hoop dat het vandaag onder de $800 gaat sluiten, morgen nogmaals een slecht sentiment en de vrije val zou dan wel eens door kunnen zetten...
Voor handel moet je nu echt niet bij TSLA zijn. Doet teveel zijn eigen ding zonder enige voorspelbaarheid, niemand weet welke short er wil dekken. De rest van de markt gaat lekker de andere kant op dan anders, totnutoe uitstekend te bespelen.
Skater schreef op 24 februari 2020 19:28 :
Voor handel moet je nu echt niet bij TSLA zijn. Doet teveel zijn eigen ding zonder enige voorspelbaarheid, niemand weet welke short er wil dekken.
De rest van de markt gaat lekker de andere kant op dan anders, totnutoe uitstekend te bespelen.
Dit sentiment geeft shorters juist meer de ruimte om zelfs flink uit te breiden. Morgen nog zo'n negatieve dag en er zal een grote sell off gaan plaatsvinden, beurzen stonden sky high dit is de trigger....
Misschien dat nu zelfs een paar permalongs bedenken dat het misschien wel fijn is wat cash te hebben terwijl Tesla weinig hoop biedt op $1000. De grote fondsen moeten ergens hun geld parkeren. Kan best dat Tesla door de recentle feel good stories (die stiekem allang ingeprijsd waren) een soort safe haven gaat vormen. Bonds, meer bonds, of TSLA?
Met alle respect @DWD Happy en @ Skater maar jullie zijn volledig in de ban van de sentimenten die de beurs oproept. Indien je voor jezelf een duidelijk beeld wilt schetsen van de (on)mogelijkheden bij het aandeel Tesla zul je toch echt moeten wachten tot 27 febr wanneer de shortpositie per 15 febr openbaar wordt gemaakt. De huidige $835 is ridicuul hoog indien je Tesla beoordeelt als OEM, normaal indien je Tesla wilt zien als OEM-HighTech en vergeet ook niet dat Musk met zijn emissie tegen $767 een dikke vinger heeft opgestoken richting de shorts. Dit is een uitgelezen kans om jouw vooruitziende blik te tonen. Ga long/short voor de langere termijn en je zult rijkelijk beloond worden indien je de juiste keuze maakt. Het afwisselend long/short gaan op de korte termijn in niet meer dan een gok. Ik ben volledig uitgestapt en zie op deze nivo's geen reden tot instappen.
Skater schreef op 24 februari 2020 11:50 :
Mijn turbo long $911 doet het niet best :-)
De helft met klein verliesje gesloten vrijdag. Meer verlies op de rest.
Gelukkig deed de rest van mijn portefeuille met grotere posities +25% dit weekend :-D
?????????????????
Tesla’s op wintersport in de laadpaalfile VIDEO Mensen die met hun Tesla op wintersport zijn, hebben last van een nieuw soort file: bij de laadstations. Op sociale media duiken filmpjes op van lange rijen Tesla’s bij laadpalen van de autofabrikant. Zaterdag bij de grote terugreis wordt het andermaal aanschuiven bij de Superchargers. Ton Voermans 24 feb. 2020 Laatste update: 20:19 KPMG had er vorige week nog voor gewaarschuwd: zwarte laadpaalzaterdag. En langs Autobahn 3 bij Willroth, 285 kilometer van Utrecht, hadden inderdaad tientallen Nederlandse Tesla’s last van een slappe accu. In het filmpje is een lange rij Tesla’s met Nederlands kenteken te zien die staan te wachten op een plekje bij de Supercharger; het eigen laadpaalmerk van Tesla. Ook bij Pfaffenhofen langs de A9 boven München was het wachten tot er een plekje vrij was. ,,Tijdens zwarte zaterdag afgelopen weekend kon het bij twee van de vijfhonderdtwintig snellaadlocaties in Europa tijdens piekuren druk zijn,’’ beaamt Tesla-woordvoerder Berith Behrens. Lees ook ‘Powerbank-aanhanger is dé oplossing voor laadpaalfiles’ Uren wachten Bud van der Schrier van KPMG berekende dat afgelopen zaterdag zo’n 1500 elektrische auto’s, voornamelijk Tesla’s, op weg waren voor een skivakantie in Oostenrijk. Op de route tussen Oostenrijk en Nederland (zo’n 1000 kilometer) moesten ze het doen met 450 snellaadpalen van Tesla en Ionity. Willroth was de eerste laadstop en daar liep het vast. ,,We zijn heel voorzichtig geweest met onze berekening. Maar het klopte wel. Mensen hebben uren staan wachten,’’ aldus Van der Schrier. Daarnaast kwamen ze ook nog in de reguliere wintersportfile. Aanstaande zaterdag herhaalt het tafereel zich, denkt Van der Schrier. Als de 1500 Tesla’s weer naar Nederland komen en allemaal bij het beperkte aantal laadpalen moeten ‘tanken’, dan wordt het weer lang wachten. Er is nóg een probleem volgens KPMG: bij drukte mogen Tesla's maar een halfuur laden bij de Superchargers. Volgens Tesla is dat niet zo, wel wordt – als er een laadfile is – het laadproces gestopt als de accu 80 procent vol is, zodat andere automobilisten ook aan de beurt komen. Dat betekent dat een ritje Oostenrijk minimaal vier laadbeurten van drie kwartier vergt. Veel Tesla-rijders hadden zich met de waarschuwing van KPMG, die in de Tesla-gebruikersgroepen de ronde deed, voorbereid en bijvoorbeeld een hotel geboekt met gegarandeerd een plekje bij de laadpaal om de volgende ochtend met een volle accu weer 300 kilometer te kunnen rijden. Geschiedenis Dat is ook een van de adviezen van de ANWB: boek een hotel met laadpaal. ,,En bedenk dat een dakkoffer, lage temperatuur, filerijden en hardrijden allemaal van invloed zijn op de actieradius.’’ Vakantie met een elektrische auto vergt volgens Markus Tol van de ANWB een voorbereiding van een maand. ,,De laadpassen bijvoorbeeld zijn overal anders. Het is of je terug in de geschiedenis gaat met in ieder land andere valuta. Die passen moet je tijdig aanvragen.’’ Nederland is inmiddels rijkelijk voorzien van laadpalen, maar dat is in de ons omringende landen zeker nog niet het geval. Het is volgens de ANWB dan ook raadzaam om voor alle zekerheid een laadkabel mee te nemen die in een standaard 230 Volt-stopcontact past. Laden duurt dan een eeuwigheid, maar het is beter dan niets. Niet iedereen had bij de wintersportreis last van laadfiles. Wie handig plant en op gunstige tijden rijdt, ontloopt de andere elektrische rijders met een lege accu. Trendwatcher Vincent Everts twittert dat hij nergens last van had en de 1025 kilometer van het Oostenrijkse Kaprun naar Nederland in 10 uur rijden en 2,5 uur laden wist te overbruggen. Hij reed wel 's nachts. met 2 video's, zie linkwww.ad.nl/auto/tesla-s-op-wintersport...
Hahaha, zie je al een Tesla rijden met zo'n karretje achter je? :-) ‘Powerbank-aanhanger is dé oplossing voor laadpaalfiles’ Wil je op vakantie zonder in de file te staan bij de laadpaal voor je elektrische auto? Het Franse bedrijf EP Tender heeft naar eigen zeggen de oplossing in de vorm van een aanhanger die dienst doet als reserve-accu. Erik Kouwenhoven 24-02-20, 20:00 Laatste update: 20:20 In de wereld van de mobiele telefoons is het een bekend verschijnsel: de zogeheten 'powerbank’: een van tevoren opgeladen reserve-accu die je telefoon kan opladen wanneer de accu bijna leeg is. Het Franse bedrijf EP Tender heeft dat principe nu vertaald naar de elektrische auto. Lees ook Tesla’s op wintersport in de laadpaalfile ‘Laadkoorts in plaats van reikwijdte-angst bij bezitters elektrische auto's’ Het bedrijf ontwikkelde aanhangwagentjes met een accu van 36 kWh - exact zoveel als de accu van een elektrische e-Golf - zodat je rijdend je auto kunt opladen. Volgens Automotive News Europe wil de Franse start-up binnen vijf jaar aanhangers met 60 kWh introduceren. Ook werken ze aan een heus netwerk, waarbij je van aanhanger naar aanhanger kunt rijden om zo zonder laadpaalfiles en soepbuiken van alle restaurantbezoeken tijdens het wachten op je bestemming aan te komen. Het gehele systeem wordt aangestuurd via een app en het huren van een mobiele powerbank gaat 34 euro per dag kosten. De Alpenkreuzer en caravan moeten helaas thuisblijven wanneer je van het systeem gebruikmaakt en echt sexy ziet het er ook niet uit. Bovendien moet je een speciale koppelingset aanschaffen bij EP Tender, die nodig is om de accu-aanhanger aan te kunnen sluiten. Dat vergt een eenmalige investering van zo'n 600 euro.www.ad.nl/auto/powerbank-aanhanger-is...
Aanhanger met acu is leuk als je toch al een aanhanger ging gebruiken :-) Rammelde bij jullei IEX ook zo? Boemmetje, ben je alweer vergeten dat ik andere reacties plaatste dan over marktsentiment alleen? Een short (of long) rally is welkom, als die maar met goede technische signalen komt.
Tjonge jonge dit was een super mooie dagje short:) Alles verkocht rond de $790, daarna nog 2 mooie ritjes kunnen maken tussen 810-793. Morgen maar weer kijken wat ik ga doen...
Knap hoor! Na te laat te zijn geweest voor de grote run naar $958 heb ik vandaag in alle verkeerde dingen gezeten op het verkeerde moment. Portefeuille aan diggelen. Maar als ik blijf zitten tot het keert (en dat gaat het wel), komt het goed. MAar liever de goede kant op gegaan. De knallers had ik maar kleine beetjes in en de winsten stuur ik naar...zilver...
boem! schreef op 25 februari 2020 01:26 :
Met alle respect @DWD Happy en @ Skater maar jullie zijn volledig in de ban van de sentimenten die de beurs oproept.
Indien je voor jezelf een duidelijk beeld wilt schetsen van de (on)mogelijkheden bij het aandeel Tesla zul je toch echt moeten wachten tot 27 febr wanneer de shortpositie per 15 febr openbaar wordt gemaakt.
De huidige $835 is ridicuul hoog indien je Tesla beoordeelt als OEM, normaal indien je Tesla wilt zien als OEM-HighTech en vergeet ook niet dat Musk met zijn emissie tegen $767 een dikke vinger heeft opgestoken richting de shorts.
Dit is een uitgelezen kans om jouw vooruitziende blik te tonen.
Ga long/short voor de langere termijn en je zult rijkelijk beloond worden indien je de juiste keuze maakt.
Het afwisselend long/short gaan op de korte termijn in niet meer dan een gok.
Ik ben volledig uitgestapt en zie op deze nivo's geen reden tot instappen.
Speciaal herhaald voor @Skater Welke vooruitziende blik heb jij dan?
Vandaag nabeurs shortpositie per 14 febr. Ben benieuwd naar de stand omdat die aan zal geven of de de zwaar gedupeerde shorters er nog steeds inzitten. Indien dat het geval is zal er mede door de blokkade aangebracht door Musk met zijn emissie van 2 miljard weinig reden zijn om hen de dans te laten ontspringen. Indien de shorters hun verlies wel hebben genomen zal er lucht uit het aandeel stromen. Het koersverloop gedurende de laatste twee weken geeft mij het gevoel dat de shorters zich nog niet gewonnen hebben gegeven en er nog steeds een shortpositie aanwezig is van 20 mio aandelen.
De laatste turbootje long die ik had zijn gebarsten, benieuwd of dit een bodem is of het begin van een nieuwe squeeze, of begin naar een waardering die meer past in het economische klimaat en fundamentals.
Toch benieuwd hoe jij de kansen inschat voor Tesla. Ik ga er voor mezelf vanuit dat Tesla vanaf nu gewaardeerd gaat worden als OEM-High-tech met een worst- base en bestcase scenario van $ 300 $ 900 en $ 9.000.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)