Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Houd er rekening mee dat er in Q1 waarschijnlijk een dik productierecord geboekt gaat worden. Bloomberg schat al 72.000 Model 3 met nog een week te gaan. Als dat geen totale blinde gok is, goede kans dat ze 100,000 totaal gaan breken. Dat is significant voor een merk met maar drie wagens op het menu, allemaal hetzelfde smaakje. Premium, gestroomlijnd, voor tree huggers die tot de 1% behoren. Ik ga nog niet long, er kan wellicht nog heel veel lucht uit de multiplier, meer dan er groei te verwachten valt.
Misschien "late to the party", maar hou het al jaren in de gaten. Ben nu overstag, zie teveel hiaten.
Ik zie de afgelopen dagen iedere ochtend vrachtwagens met Model 3 auto's naar Tesla Tilburg rijden. Maar wat mij wel opvalt is dat al die Model 3 auto's zwart zijn. Zo af en toe zit er een wagen tussen met velgen die niet zwart zijn, maar dat is het dan wel. Wel positief dat er zoveel auto's aankomen. Maar dat het zo'n eenheidsworst zou worden, had ik niet verwacht. Als je er zo een stuk of 8 op een vrachtwagen ziet staan, zien ze er klein en saai uit. Dat is nu nog geen probleem, nu zijn ze nog exclusief, maar over een jaar wel (als er veel meer rondrijden).
Even over de actuele cash positie.... De stemmingmakerij is dat.... stemmingmakerij, kijk eens verder dan je neus lang is!cleantechnica.com/2019/03/23/no-wall-...
Mr sponge schreef op 25 maart 2019 09:43 :
Ik zie de afgelopen dagen iedere ochtend vrachtwagens met Model 3 auto's naar Tesla Tilburg rijden. Maar wat mij wel opvalt is dat al die Model 3 auto's zwart zijn. Zo af en toe zit er een wagen tussen met velgen die niet zwart zijn, maar dat is het dan wel.
Wel positief dat er zoveel auto's aankomen.
Maar dat het zo'n eenheidsworst zou worden, had ik niet verwacht. Als je er zo een stuk of 8 op een vrachtwagen ziet staan, zien ze er klein en saai uit. Dat is nu nog geen probleem, nu zijn ze nog exclusief, maar over een jaar wel (als er veel meer rondrijden).
Je moet wat langer staan om de variatie te zien... de vrachtwagens geven geen goede afspiegeling, zo zijn er veel bundelingen in kleur, maar ook bijvoorbeeld een vertraging in levering van het lichte interieur. Waarschijnlijk dus nu een boot aangekomen van donkere auto's met een licht interieur ;)
Warrem Buffet schreef op 24 maart 2019 22:52 :
Misschien "late to the party", maar hou het al jaren in de gaten. Ben nu overstag, zie teveel hiaten.
Net nu ze sinds Q3 2018 het viervoudige aantal auto's bouwen en het er op lijkt dat ze al 6000 model 3's per week bouwen, op weg naar 7000/wk. Alle auto's die geproduceerd zijn verkocht werden. Er in heel 2019 en begin 2020 geen concurrent is die dit soort aantallen produceert, laat staan waar reserveringen voor zijn. Tesla ism. Panasonic 65% van de productie van batterij cellen in handen heeft... concurrenten kunnen nog geen volume maken. Ze nog steeds build to order kunnen hanteren zonder reclame budget Er al flink wat reserveringen voor de MY zijn die breed uitgemeten zullen worden in de Q1 presentatie
Dutcheon schreef op 25 maart 2019 10:25 :
Even over de actuele cash positie....
De stemmingmakerij is dat.... stemmingmakerij, kijk eens verder dan je neus lang is!
cleantechnica.com/2019/03/23/no-wall-... We komen er snel genoeg achter, hoe het er werkelijk voor staat (Q1 resultaten). Maar voor wat betreft de stemming makerij, dat werkt twee kanten op. De door jou geplaatste link is daar ook een leuk voorbeeld van. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. We gaan het meemaken.
Warrem Buffet schreef op 24 maart 2019 22:52 :
Misschien "late to the party", maar hou het al jaren in de gaten. Ben nu overstag, zie teveel hiaten.
Ik bedoel dat je beter een short had kunnen openen rond 320 ;)
Dutcheon schreef op 25 maart 2019 10:58 :
[...]
Je moet wat langer staan om de variatie te zien... de vrachtwagens geven geen goede afspiegeling, zo zijn er veel bundelingen in kleur, maar ook bijvoorbeeld een vertraging in levering van het lichte interieur. Waarschijnlijk dus nu een boot aangekomen van donkere auto's met een licht interieur ;)
Ik houd het in de gaten voor je. Het viel mij gewoon op dat ik vrijdag 2 vrachtwagens voorbij reed met zwarte Model 3 auto's en vanmorgen weer 1. Zwart is wel de standaard kleur en je betaalt flink voor een andere kleur(minimaal €1.600,-). Hetzelfde geld voor de standaard zwarte velgen (die vind ik echt lelijk). De sport velgen kosten weer €1.600,- extra. Dan lees je in de reviews dat het zwarte interieur tegenvalt en dat het witte veel mooier is (weer +€1.000,-) Dat zijn behoorlijke meerprijzen, vooral voor een auto die begint net onder de 60K en bedoeld is voor het grote publiek???
De verwachtingen van de analisten knallen wel hard omlaag. Zelfs ik vind dat sterk overdreven. Waarom zou Tesla geen 300.000 Model 3 auto's produceren en verkopen dit jaar? Dat aantal zullen ze toch wel gaan halen verwacht ik. Maar de belangrijkste vraag, of ze er iets op gaan verdienen hoor je niemand over. Dat verwacht ik niet of nauwelijks. Ze gaan zo de goedkope versie verkopen en tel daar de prijsverlagingen bij op. Ik zie ze geen dikke winst maken. Maar we gaan het mee maken. De koers zal straks wel omhoog knallen omdat er meer auto's zijn verkocht dan verwacht. Want dat moet niet zo moeilijk zijn na al die downgrades de laatste tijd.
Mr sponge schreef op 25 maart 2019 20:45 :
De verwachtingen van de analisten knallen wel hard omlaag. Zelfs ik vind dat sterk overdreven. Waarom zou Tesla geen 300.000 Model 3 auto's produceren en verkopen dit jaar? Dat aantal zullen ze toch wel gaan halen verwacht ik.
Maar de belangrijkste vraag, of ze er iets op gaan verdienen hoor je niemand over. Dat verwacht ik niet of nauwelijks. Ze gaan zo de goedkope versie verkopen en tel daar de prijsverlagingen bij op. Ik zie ze geen dikke winst maken.
Maar we gaan het mee maken.
De koers zal straks wel omhoog knallen omdat er meer auto's zijn verkocht dan verwacht. Want dat moet niet zo moeilijk zijn na al die downgrades de laatste tijd.
Elon heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij met Tesla helemaal geen dikke windt wenst te maken, hij wil de EV markt lostrekken en de elektrificatie versnellen zodat we de planeet minder snel kapot maken. Natuurlijk heeft hij een redelijke marge nodig op ee auto’s om de plannen met Tesla verder uit te voeren, maar hij is zeker niet van plan om winst te maximaliseren.... dat heeft hij afgelopen weken dan ook meteen bewezen ;)
Gisteren heeft Tesla de eerste announces de deur uitgedaan voor de upgrade van laadsneheid voor de Model-3 middels een firmwareupgrade. Een vriend van me in de states stuurde me door dat hij binnenkort software update (2019.7.11) kan installeren en vervolgens met 145kW bij de V2 superchargers kan laden. Mijn andere auto's worden een beetje jaloers dat mijn Tesla elke keer beter word ;)
Die snellere laadsnelheid op bestaande Tesla Superchargers lijkt ook voor 100kWh Model S en X te gaan gelden. Model 3 is al voorbereid op 3C laden. Dus 250+kW piek met de Long Range 80kWh, reken op 180kW ongeveer voor de Standard Range. LR krijgt dan dus 1600km/u erbij. Elke minuut 27km, in 10 minuten genoeg om 2 uur te rijden en weer 10 minuutjes te laden. Geen echt tijdverlies op lange afstanden t.o.v. brandstof en gezonde rust. En als je van huis weg rijdt kun je meteen 400km knallen. De meesten willen binnen 300km al even de benen strekken. Als je dan 5 minuten stil staat pak je er weer 100km bij, kun je weer een goede 2 uur verder. Met een totaal half uur aan stops op je ritje van Utrecht naar Zuid-Frankrijk lijkt heel haalbaar. Bloomberg vermoedt nu dat hun schatting fors te hoog gaat zijn. Als dat het geval is, kon de productiegroei weleens een echte tegenvaller zijn. Met de koers nu maar 3% boven een 2-jaar-bodem en een verlies al voorspeld terwijl ze eerst eeuwig winstgevend zouden gaan zijn...is de vraag hoeveel daarvan nu ingeprijsd is. S en X zouden nu in minder shifts gemaakt worden. Goed voor winstgevendheid, maar er wordt verwacht dat er fors minder van de band kwamen, rond 20.000 ipv soms wel 28.000 per kwartaal. Ik hoop voor Tesla dat ze een goede update voor S en X in de maak hebben en die vlot lanceren. Ze moeten ze sneller kunnen maken en kopers moeten er meer de blits mee maken. Nieuwe body, fris nieuw interieur en geluid, topmodel met 400 mijl actieradius en (heel) snel laden om Model 3 weer bij te kunnen houden over een dagje doorkachelen. Het maffe is, ze hebben alle benodigde tech voor een verpletterende upgrade al sinds 2017 in productie in Model 3, kwestie van meer van de juiste parts in de iets grotere auto proppen. Als ze nu eens niet teleurstellen (Model Y is gewoon een 2017 Model 3 met vervormd beeld op de body) konden ze het Porsche Taycan feestje weleens flink verstieren. Mijn vertrouwen in Tesla en daarmee TSLA is momenteel laag. Ik hoef niet te beleggen maar zou een short nu zeker overwegen. Als er geen geweldige verklaring komt voor al dat amateuristisch overkomende gedoe van de laatste maanden wil je niet long zitten in zo'n cult.
Die upgrade komt er wel... ze hoeven niet zo'n haast te hebben. Porsche heeft al een boel presales maar levert voorlopig niks.... Eind dit jaar misschien 50 Taycan's?? Totaal gaan ze er maar 30.000 per jaar maken en dat is inclusief de 'CROSS' versie Maar Tesla heeft die behoefte helemaal niet om dat segment uit te buiten. Ja voor leuke marge maken was het in het begin interessant. Duidelijk is echter dat ze nu ingestoken hebben op het maken van auto's voor de massa. De Model Y focus lijkt me erg belangrijk, Tesla gaat ongetwijfeld voorsorteren op een flinke concurrentie met het VW ID platform. En dat is vrij gemakkelijk want VW loopt straks heel snel tegen een beperking in productiecapaciteit van accu's. Om dan nog maar niet te spreken van de wachttijden bij IONITY palen, die paar paaltjes die ze nu neerzetten is niet genoeg zodra je meer als 150.000 auto's van je merk rond hebt rijden. Kijk maar hoe druk het is bij sommige Tesla superchargers, dagelijks zomaar 8 van de 10 stalls bezet.
Audi in productiehel met productie E-tron Als de CEO het zelf niet twittert breng ik het maar: Audi heeft een grote afhankelijkheid van LG ingebouwd en heeft niets geleerd van de fouten in de aanloopfase van Tesla's ramp-up. De bedoeling was dat dagelijks zo’n 300 Audi's e-Tron van de band zouden rollen, maar dat zijn er momenteel ongeveer 150. Volgens de bronnen krijgt Audi onvoldoende accu’s van zijn leverancier LG Chem. Dat bedrijf zou momenteel onvoldoende accu’s uit de Poolse fabriek aanleveren. Audi heeft eerder al een conflict gehad met LG Chem, waarbij de Zuid-Koreaanse accufabrikant de prijzen met tien procent zou hebben verhoogd.
Elon Musk 4 april voor de rechter (ABM FN-Dow Jones) Oprichter Elon Musk van Tesla dient op 4 april voor de rechter te verschijnen. De Securities and Exchange Commission is van mening dat Musk zich niet heeft gehouden aan de afspraken die de beurswaakhond maakte met de topman van de fabrikant van elektrische auto’s. Musk meldde afgelopen zomer op Twitter dat hij Tesla van de beurs wilde halen voor 420 dollar per aandeel en dat de financiering hiervoor ook rond was. Later moest de topman melden dat de plannen niet doorgingen en dat was reden voor de SEC om een onderzoek naar de situatie te starten. Elon Musk moest vervolgens zijn rol als voorzitter van Tesla opgeven en een bedrag van 20 miljoen dollar betalen, maar mocht wel CEO blijven. Ook eist de beurswaakhond dat Tesla het bestuur versterkte met extra onafhankelijke bestuurders en een nieuwe commissie zou voortaan toezien op welke informatie Musk naar buiten bracht. Aan die laatste voorwaarde heeft Musk zich volgens de SEC niet gehouden door op Twitter te melden hoeveel auto’s Tesla in 2019 volgens hem zal bouwen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Tesla-voorzitter: Musk twittert verstandig Gepubliceerd op 27 mrt 2019 om 07:43 | Views: 1.802 PALO ALTO (AFN/BLOOMBERG) - Tesla's nieuwe voorzitter Robyn Denholm heeft het Twittergebruik van topman Elon Musk verdedigd. ,,Twitter is tegenwoordig onderdeel van de dagelijkse bezigheden van vele zakenmensen'', liet Denholm in een interview in Sydney weten. ,,In mijn optiek gebruikt hij het verstandig.'' Denholm werd aangetrokken als voorzitter nadat Musk die functie op moest geven als gevolg van een schikking met beurstoezichthouder SEC. De waakhond pakte Musk aan nadat die op Twitter had gezegd Tesla van de beurs te willen halen en daar ook de fondsen al voor te hebben, terwijl dat niet zo was. Musk moest ook een boete betalen en mocht niet meer beursgevoelige informatie twitteren. Dat laatste heeft Musk volgens de SEC weer gedaan toen hij een productieaantal voor Tesla twitterde. Musk ontkent en vindt dat de SEC de zaak overdrijft. De twee staan donderdag 4 april voor de rechter in New York.
Laat Elon lekker twitteren... Beslissingen die je daarop neemt zijn je eigen verantwoordelijkheid! Anders wil ik ook graag de nieuwsbedrijven voor de SEC slepen voor het verspreiden van allemaal FUD. Zoals het artikel van Amnesty van afgelopen weekend... "de elektrische auto is vervuilend in de landen waar de grondstoffen worden gewonnen" In de kop stond een model-3.... Laat Tesla samen met Panasonic nu juist het meest vooruitstrevend zijn in het terugdringen van Cobalt in hun NCA batterijen.cleantechnica.com/2018/06/17/teslas-c... Het is helaas net als in de politiek, de mensen die de ruimte en positie hebben om gehoord te worden, hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt!
Ionity paaltjes komen wel. En tot die tijd zijn er allerlei 50kW paaltjes waar een efficiënte heel behoorlijk mee kan reizen. Bij Tesla gaan de meeste auto's binnenkort meer uit een paaltje kunnen trekken, backwards compatible. Die zullen korter stoppen en dus meer laadsessies per dag uit 1 paaltje halen. Die kant gaat het met verder nog te introduceren auto's ook op. Lekker snel laden en ruimte maken voor de volgende. Het wordt pas spannend als mensen zonder mogelijkheid tot laden in hun eigen wijk (spreek je gemeente er op aan) er speciaal voor gaan chillen bij de laadpalen. Laadbehoefte voor mensen op >300km trips is een stuk makkelijker te dekken (want wie doet dat nu op een gemiddelde dag?) dan een generatie van-huis-laders.
In Noorwegen was het vandaag nog razend druk met uitleveren van Model 3's. Nu komen de boten daar wel het laatste aan natuurlijk maar wellicht een teken dat Ze toch een paar boten teveel de grote plas op gestuurd hebben om een lage in-transit voorraad gereed product te realiseren. Sub-optimaal voor cashflow en winst. In Noorwegen was de wachttijd zo laag als 8 dagen, ze hebben dus gewoon meer dure Model 3's op de boot gezet dan verkocht waren met het risico dat er een aantal een tijdje de voorraad in zouden gaan. Of in stores terecht zouden komen als showcases. In Amsterdam op de Van Baerlestraat zag ik vorig weekend een 3 staan. Leuke wagen, maar ik zou zelf nooit de performance versie kopen als ik er geen heel specifieke circuitplannen mee had. Het is een leuke bak om een cupracer van de bouwen overigens. De bijna standaard I-Pace is helemaal niet zo rot als cupracer. Model 3 is wat krachtiger en lichter. Zonder motorherrie kunnen circuits gewoon naast woonwijken aangelegd worden, lijkt me.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)