Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Die bonussen zijn uitgedrukt in aandelen tesla. Ze weten dat die straks niets waard zijn.
fausto1 schreef op 21 september 2018 10:51 :
Die bonussen zijn uitgedrukt in aandelen tesla. Ze weten dat die straks niets waard zijn.
Ja inderdaad dat bedoelde ik. Als je weet dat je over een paar jaar mogelijk mede verantwoordelijk kan worden gehouden voor fraude of manipulatie, dan maak je wel dat je weg komt. Want als dat uitkomt ben je en verantwoordelijk en je bonus is niets meer waard. Ik kwam net deze Volvo "truck" tegen. Kijk dat is nog een autonomous driving... Gewoon zonder cabine. Ok die zal voorlopig nog niet de grote weg op mogen. Maar op een industrieterrein of rangeerterrein, containers/trailers van a naar b brengen..www.trucks.com/2018/09/13/vera-volvo-...
Mr sponge schreef op 21 september 2018 09:36 :
Kan iemand dit nieuws artikel lezen op de frontpage iex.
'Weer hoge manager weg bij Tesla'
als ik op de link klik krijg ik 1sec het bericht te zien en daarna alleen het woord test...
Hebben ze bij Tesla nog managers naast Musk? Ik dacht die ondertussen allemaal al waren opgestapt.
Tesla raakt opnieuw bestuurslid kwijt - media (ABM FN-Dow Jones) Tesla is opnieuw een bestuurslid kwijtgeraakt. Dat meldde het persbureau Bloomberg donderdagavond laat. Volgens Bloomberg is Liam O'Connor, de vice-president van het wereldwijde voorraadbeheer, opgestapt. Het persbureau baseerde zich daarbij op anonieme bronnen. De Amerikaanse fabrikant van elektrische auto’s wilde niet op het bericht reageren. Tesla heeft de afgelopen tijd te maken gehad met een uittocht van hoge personeelsleden. Eerder deze maand werd bekend dat Chief Accounting Officer Dave Morton al binnen een maand is opgestapt bij Tesla. Volgens Morton had hij geen problemen met de leiding van Tesla of de financiële verslaglegging, maar vond hij de publieke aandacht lastig, evenals de werkdruk bij Tesla. Ook Gabrielle Toledano, hoofd Human Resources van Tesla, keerde niet meer terug na een korte periode van afwezigheid. Haar redenen zijn onbekend. In juli kwam bestuurslid Doug Field ook niet meer bij Tesla terug, na een afwezigheid van twee maanden. De Amerikaanse justitie doet momenteel onderzoek naar de uitspraken van topman Elon Musk van Tesla om de onderneming van de beurs te halen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved
Mr sponge schreef op 21 september 2018 14:02 :
[...]
Ja inderdaad dat bedoelde ik.
Als je weet dat je over een paar jaar mogelijk mede verantwoordelijk kan worden gehouden voor fraude of manipulatie, dan maak je wel dat je weg komt. Want als dat uitkomt ben je en verantwoordelijk en je bonus is niets meer waard.
Ik kwam net deze Volvo "truck" tegen. Kijk dat is nog een autonomous driving...
Gewoon zonder cabine. Ok die zal voorlopig nog niet de grote weg op mogen. Maar op een industrieterrein of rangeerterrein, containers/trailers van a naar b brengen..
www.trucks.com/2018/09/13/vera-volvo-... Dit is een concept model voor een truck, zonder indicatie wanneer ze dit op de markt willen brengen. Volvo investeert blijkbaar veel in computer graphics :-) De Tesla Semi is al op de weg gesignaleerd
Tesla confirms it is under probe by US Justice Department Auto News - Published on Fri, 21 Sep 2018 Indian Express reported that electric car maker Tesla has confirmed that it is under probe by the US Department of Justice over its Chairman and CEO Mr Elon Musk's announcement of talking the company private. According to a report in NPR late on Tuesday, Tesla said it was complying with a Justice Department request for documents. A company spokesperson was quoted as saying that "Last month, following Elon's announcement that he was considering taking the company private, Tesla received a voluntary request for documents from the DOJ and has been cooperative in responding to it. The matter should be quickly resolved as they review the information they have received.” It's not clear what the Justice Department is investigating Tesla is also under investigation by the US Securities and Exchange Commission. Source : Indian Express
www.teslarati.com/tesla-model-3-base-... Deze had ik gemist. Dit is geweldig nieuws voor de anti-fans en geweldig nieuws voor de fans. Anti-fans (ze krijgen gelijk) omdat die alles veranderende wagen maar steeds langer duurt, misschien wel nooit komt. Voor fans, omdat die betekend dat er nog zo'n 3 kwartalen slechts duurdere Model 3's gemaakt zullen gaan worden, wat de winstgevendheid sterk zal beïnvloeden. Terwijl door shorers de hele wachtrij van 300.000 open reserveringen even terzijde geschoven wordt op nieuws dat sommigen zonder reservering een reeds geproduceerde 3 in specifieke (incourante) uitvoering al na een week konden ophalen, ziet Tesla dat over alle data beschikt dus nog voor zeker 8 maanden vraag naar uitvoeringen met veel of alle opties. Er zijn ook berichten dat de P3D (vanaf $64K, maar gemiddeld eerder $75K) goed loopt. Positieve recensies en indrukwekkende circuitprestaties zullen daarin zeker een factor hebben. Nog 8 maanden Model 3's met gemiddeld $50K+ prijskaartje, aan de door Tesla zelf ingeschatte productieomvang. Dat zijn dus gewoon véél auto's. Die wachtrij is er gewoon nog. Die duurdere uitvoeringen komt het komende jaar misschien een vergezocht alternatief voor op de markt, die $35K versie zeker niet.
Wanneer een vliegtuig crash op een snelweg geen nieuws is zolang er geen Tesla bij betrokken is...
Er is weer een fijne end-of-quarter rush. Elke auto in voorraad wordt met wat extra (deels ongelimiteerde?) supercharging credits de deur uit gedouwd. Zelfs Model 3 die nog op tijd opgehaald worden valt iets mee te regelen. Geen korting, wel een freebie die iedereen wil, maar Tesla niet zoveel kost. Is het weggegooide inspanning, gewoon een Amerikaanse reflex zonder echte onderliggend nut (broekzak vestzak), of zou Tesla toch nog hoop hebben op een winstje onder de Q3 cijfers?
Tesla schijnt uit te breiden in Tilburg, waarschijnlijk tbv de uitrol van model 3 in Europa:www.teslarati.com/tesla-tilburg-site-... Genoeg Tesla vacatures in Tilburg trouwens:www.indeed.nl/Tesla-vacatures-in-Tilburg
RickR schreef op 23 september 2018 14:24 :
Tesla schijnt uit te breiden in Tilburg, waarschijnlijk tbv de uitrol van model 3 in Europa:
www.teslarati.com/tesla-tilburg-site-... Genoeg Tesla vacatures in Tilburg trouwens:
www.indeed.nl/Tesla-vacatures-in-Tilburg Gisteren heeft Tesla de eerste Europese Model 3 VIN's geregistreerd, dus ik denk dat je gelijk hebt.
Hmm ik zal vanavond eens kijken of ik daar bordjes Tesla zie staan.. Dat pand is al een tijdje "klaar"en stond te huur. Dat was met dat het eerste warehouse in Tilburg ook zo. Dat stond ook eerste te huur. Wel vreemd eigenlijk, want naast het huidige magazijn van Tesla is net een zelfde nieuw pand/magazijn gezet. Ik had wel verwacht dat ze daar in zouden trekken (wel zo makkelijk 2 panden naast elkaar). Nu zitten ze net aan de andere kan van de productie locatie. Wat ook wel grappig is dat er altijd een hele rit met BMW's voor de deur staat als leen auto's voor mensen die hun auto brengen voor onderhoud. Zijn toch best goede auto's blijkbaar... En waarom brengen ze de Model 3 nu al naar Europa? Ik dacht dat ze nog optimaal gebruik wilde maken van de "federal tax credit"... Of is er nu al voldaan aan de vraag naar Model 3 auto's in de US?
Mr sponge schreef op 24 september 2018 13:03 :
En waarom brengen ze de Model 3 nu al naar Europa? Ik dacht dat ze nog optimaal gebruik wilde maken van de "federal tax credit"... Of is er nu al voldaan aan de vraag naar Model 3 auto's in de US?
Dit is al meerdere keren genoemd. Goed opletten alsjeblieft. Ik ga het je uitleggen. In de VS en Canada hebben ze nu zo'n 100.000 DURE Model 3'gedouwd. Gemiddeld duurder en meer stuks dan wie dan ook vooraf geloofde. Iedereen wilde immers die $35K wagen, toch, toch? Ze hebben er nog geen eentje verkocht voor minder dan $49+1K. De meesten $5K extra voor Enhanced Autopilot (nodig zelfs voor vrij basic afstandhoudend cruise crontrol). Dat is significant veel van die dure uitvoeringen op totaal ~400.000 reserveringen en, cruciaal (let heel goed op), in maar een DEEL van de afzetmarkt. Iets van 5% van de wereld woont in USA/Canada? In Europa gaan ze beginnen met luxe uitvoeringen leveren natuurlijk, geen speciale behandeling. Kan best dat ze de originele eerste uitvoering ($49K grote accu, achterwielaandrijving, premium interieur) eerst of geheel overslaan en meteen de dual motor performance versie (vanaf $64K, waar ie-der-een nog $5K Enhanced Autopilot bij neemt) gaat leveren. Wie ook nog de $5 Performance Upgrade neemt zal hem wel het eerst krijgen. Zo is elke Europese sale dubbel en dwars de moeite (marge) waard, wordt korte termijn winst gemaximeerd en reservisten met kort lontje uitgelokt om toch een duurdere versie te nemen om zich een paar maanden eerder aan een auto te helpen. Tesla, toen het HEN geen cent kostte om de yanks te helpen met hun rich people subsidy, deed dat natuurlijk graag. Je kunt je thuismarkt niet zomaar de middelvinger geven. Maar Tesla krijgt niets extras als ze een wagen in de VS leveren voor een tax credit versus ergens in Europa. In de VS/Canada is op een gegeven moment de honger voor een DURE Model 3 een beetje getemperd. Hoe maximeer je dan de marge? Je gaat zoeken naar andere markten die nog een Model 3 voor de prijs van een Model S willen. Zo stel je mooi het moment uit dat je die uitgeklede kleine accu jute interieur $35K versie moet gaan leveren. En als Denemarken, Spanje of Oekraine een toffe tijdelijke BEV incentive lanceert, douwen ze dáár graag wat extra auto's naartoe. Kost Tesla niets, klanten extra blij daar. Of hadden anders nooit een Tesla kunnen betalen. Zodra een consumentendeal vergt dat er sneller dan optimaal voor Tesla een goedkopere versie uitgepoept moet worden, hebben ze daar totaal geen belang bij. Dure auto's leveren waar het de consumenten helpt, tuurlijk. Je leest overal van kopers die een $49+1K versie namen terwijl ze hun ook hadden op $35/40K. Maarja, $7500 rich people subsidy en een jaar eerder je auto...wat zou jij doen? Voor Tesla betekent het dat ze $2500 aan extra cellen (plus wat draadjes en arbeid) kunnen verkopen voor $9000.
Fijn dat jij het allemaal weet, en nog een keer uitgelegd… Je kan goed recht lullen wat krom is. Waar het nu om draait is dat je zegt: “Je kunt je thuismarkt niet zomaar de middelvinger geven.” Maar dan is mijn vraag of je de BETALENDE reserveringhouders die de taks credit waarschijnlijk echt nodig hebben om een Model 3 van 35K aan te schaffen wel de middelvinger kan geven? Want die betalende reserveringhouders die krijgen waarschijnlijk geen kans om een Model 3 te kopen met wat belastingvoordeel! Waar het nu op neer komt is dat de Model 3 gewoon 50K kost ipv de toegezegde 35K omdat Tesla er een puinhoop van heeft gemaakt. Ze moeten hun klanten op allerlei manieren op extra kosten jagen om maar enigszins in de buurt te komen van breakeven. En de markt voor een 50K auto is niet zo groot als die van een 35K auto… Ze hebben de mensen die een reservering hebben geplaatst gewoon opgelicht! Met die $1.000 per reservering hebben ze wel de fabriek voor een groot deel gebouwd. En als dank mag die reserveringhouder 15K meer betalen voor de auto die ze willen hebben. En dan zonder Tax credit.
Je vergeet dat de eerste 200.000 ofzo reservisten allemaal toegewijde fangirls zijn, volledig op de hoogte van het begrip "Elon Time". Ze hebben allemaal uren in de rij gestaan om het er met lotgenoten over te hebben. Er is geen marketing gedaan om ze te trucen. Hun $1000 kunnen ze elk moment terug vragen, het is refundable. Duurt een paar weekjes om het overgemaakt te krijgen, maar Tesla houdt reservisten echt niet gegijzeld ofzo. Het is heel vroeg naar buiten gebracht dat luxe versies eerst gemaakt zouden worden. En dat de thuismarkt de eerste auto's zou krijgen. 100.000 stuks, is dat fair? Tesla doet wat het kan om die dingen de deur uit te krijgen, ze zijn totaal niet aan het slacken, het is geen kickstarter campagne ofzo als je dat soms dacht. Die $1000 kunnen ze (formeel) niet aankomen, ze moeten echt de parts inkopen en de auto's maken om er bij te kunnen. Is het kl0ten als je #300.000 in de rij bent en ze maken er nog niet de helft van wat ze hoopten? Bummer. Maar wel een 1st world problem. Je mag gerust een andere auto kopen, er zijn aanbieders. Ook voor minder geld dan $36K als je soms oprecht niet meer budget hebt. Criticasters hameren onophoudelijk op winstgevendheid. Tesla geeft aan daartoe eerst dure versies te maken. Maar als de vraagt voor dure auto's blijft komen, waarom die dan niet maken, zeker als de productie nog hapert en dus kostendekking ondermaats is? Wil je nu dat Tesla zichzelf kapot maakt door meer te doen dan klanten van ze verwachten, of dat ze zich kapot maken door klanten voor dure auto's te laten wachten zodat er mindere versies aan de armen uitgedeeld kunnen worden? Ik ben diep teleurgesteld dat Tesla de productie maar niet onder controle krijgt. Dikke fail, ze hebben tijd genoeg gehad die voor te bereiden en erna te tweaken. Nu schijnt de paint shop, die goed presteert, de grootste bottle neck te zijn? Waarom dan een tent erbij, niet een copy/paste paint shop erbij? Al die zeg 5.000 wagens per jaar naar USA douwen snap ik niet, beter veel eerder al export doen. Dan maar geen eindassemblage in Tilburg. Gewoon de $70K versies in Fremont afbouwen en de boot op gooien. Zelf vind ik dat korte termijn winstbejach nog middenin production%logistics hell grote onzin. Welke daadwerkelijke eigenaar van echte aandelen zonder hefboom vindt belangrijker dat er dit kwartaal winst geboekt wordt, ten koste van langere termijn groei?
Moet je de huidige productie schattingen eens kijken van Boomberg. Net iets meer dan 3K per week. Musk moet zich kapot schamen. December 2017 zouden ze 10K model 3 auto's per week produceren. Nu 3 kwartalen later zitten ze gemiddeld nog steeds dik onder de 5K per week. De auto's moeten wel in 3 delen naar Tilburg komen heb ik laatst begrepen. Dat heeft iets met invoerheffingen te maken. Of je importeert "onderdelen" of auto's...
RickR schreef op 23 september 2018 14:24 :
Tesla schijnt uit te breiden in Tilburg, waarschijnlijk tbv de uitrol van model 3 in Europa:
www.teslarati.com/tesla-tilburg-site-... Ja het klopt. Voor dat nieuwe pand staat nu een bordje Tesla. Dat is dus pand nr 3 voor Tesla in Tilburg.
Mr sponge schreef op 24 september 2018 17:04 :
Moet je de huidige productie schattingen eens kijken van Boomberg. Net iets meer dan 3K per week. Musk moet zich kapot schamen.
December 2017 zouden ze 10K model 3 auto's per week produceren. Nu 3 kwartalen later zitten ze gemiddeld nog steeds dik onder de 5K per week.
De auto's moeten wel in 3 delen naar Tilburg komen heb ik laatst begrepen. Dat heeft iets met invoerheffingen te maken. Of je importeert "onderdelen" of auto's...
Helemaal mee eens. En er zijn nog steeds van die idioten die de praatjes van Musk geloven. Eens zullen ze door het ijs zakken.
Elon/Tesla Time is een ding. Kenners houden er rekening mee dat dingen langer duren. De nieuwe dip in productie lijkt me toch echt een goede fail. We kunnen alleen hopen dat ze werken aan duurzame verbeteringen van bottle necks. Je kunt alles op Musk gooien, maar falen op dat niveau doe je met zijn allen. Hij is een multi-nerd, vooral programmeur, heeft de business aan zijn broek hangen. Geen productiespecialist. Er zijn mensen met banen bij Tesla, een stuk of 30.000. Die moeten presteren. Musk moet beslissingen helpen nemen. En minder tweeten, diepte en breedte :-)
Omdat rectificaties zelden gehoord worden.www.reuters.com/article/tesla-musk-ai...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)