Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 24,160 31 mei 2024 17:35
  • +0,250 (+1,05%) Dagrange 23,760 - 24,180
  • 6.882.105 Gem. (3M) 2,6M

Arcelor Mittal October 2016

2.627 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 132 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Toekomstbeeld 30 oktober 2016 12:33
    quote:

    Kogovus schreef op 29 oktober 2016 18:02:

    [...]

    Hoi Scal, Houdt die gedachte even vast, maar ook weer los. We zien over de laatst dagen dat er weerstand optreden. Elke keer een paar cent lager. Vanaf de high staan we verhoudingsgewijs niet al te veel lager maar er gaat gewoon elke keer weer een paar cent af. Het zou mij niet verbazen als die trend de aankomende week blijft doorzetten, elke dag een paar cent minder en door de dag heen geen spectaculaire stijging of daling, gewoon met een langzame flow weer richting de 5,75 - 5,80 tegen het einde van de week. Dan word niemand zenuwachtig maar voor de daghandelaren niet interessant want er valt niets te verdienen. Dan zo net voor de cijfers, als iedereen in slaap is gevallen, de remmen los een spurt omhoog tot boven het KD, bij een positieve Q3 nog even doorstomen en bij een negatieve Q3 weer even zakken om de teleurstelling te verwerken. Mijn gevoel zegt dat het zo ongeveer gaat lopen.

    Mooi weekend toegewenst.
    Denk dat dat dagelijkse wegzakken sterk gaat afhangen van de voortgang vd stand van zaken bij de verkiezingen. Al 20% vd Amerikaanse kiezers hebben hun stem uitgebracht. Grote voorsprong voor Clinton. Zal maandag of dinsdag wel weer een nieuwe score komen inclusief de stemmers vd dit weekend.

    www.reuters.com/article/us-usa-electi...

    Persoonlijk denk ik dat het "wegzakken" van AM in de afgelopen dagen meer is gekomen door de onverwacht snel stijgende rentes plus door de wat terughoudende uitspraken over kwartaal 4 (door bv Nucor), dan door de impact vd verkiezingen.

  2. [verwijderd] 30 oktober 2016 14:21
    Maandag weer fors omhoog de echte beleggers zitten erin. Dit is niet meer te stoppen. Het aandeel blijft fantastich liggen op het huidige niveau. Dit niveau van boven de 6 euro en dan met deze omzetten het ziet er bijzonder goed uit. Het wachten is op de cijfers en dan schiet het verder omhoog. Volgende week waarschijnlijk al boven de 6,60. De opening van maandag zegt niks dat is een moment opname. Het is de trend die is gedraaid. En dat moet je herkennen. De beleggers die bezig zijn met het gaat maandag iets lager dus is het weer slecht begrijpen niet waar het om gaat. Het is de trend en volume die aangeven dat dit een trein is die is vertrokken. Laat je niet gek mken door die dagkoers voorspellers. Het is de lange termijn die bepalend is.

    Klopt geheel
  3. [verwijderd] 30 oktober 2016 15:14
    quote:

    CubaSalsa schreef op 30 oktober 2016 14:21:

    Maandag weer fors omhoog de echte beleggers zitten erin. Dit is niet meer te stoppen. Het aandeel blijft fantastich liggen op het huidige niveau. Dit niveau van boven de 6 euro en dan met deze omzetten het ziet er bijzonder goed uit. Het wachten is op de cijfers en dan schiet het verder omhoog. Volgende week waarschijnlijk al boven de 6,60. De opening van maandag zegt niks dat is een moment opname. Het is de trend die is gedraaid. En dat moet je herkennen. De beleggers die bezig zijn met het gaat maandag iets lager dus is het weer slecht begrijpen niet waar het om gaat. Het is de trend en volume die aangeven dat dit een trein is die is vertrokken. Laat je niet gek mken door die dagkoers voorspellers. Het is de lange termijn die bepalend is.

    Klopt geheel
    Man, man, man, hoe kun jij dat nou allemaal in vredesnaam weten? Wishfull thinking, niets meer. Wat als de cijfer tegenvallen? Is de staalsector aangetrokken? Wordt er meer geproduceerd door MT, hebben ze meer orders? Het is gokken, niets meer en niets minder en als ik jou was en je hebt MT in je portefeuille dan zou ik voor alle zekerheid maar een stoploss er onder zetten want je weet maar nooit.
  4. [verwijderd] 30 oktober 2016 15:34
    quote:

    debo schreef op 30 oktober 2016 15:14:

    [...]Man, man, man, hoe kun jij dat nou allemaal in vredesnaam weten? Wishfull thinking, niets meer. Wat als de cijfer tegenvallen? Is de staalsector aangetrokken? Wordt er meer geproduceerd door MT, hebben ze meer orders? Het is gokken, niets meer en niets minder en als ik jou was en je hebt MT in je portefeuille dan zou ik voor alle zekerheid maar een stoploss er onder zetten want je weet maar nooit.
    Ik doe niet aan stop lossen, ik ben geen postzegel verzamelaar.
    Duidelijk is dit aandeel is op de weg terug en gaat eerder naar
    10 dan naar 2, lijkt me helder. Ik houd de 5.000 stuks die ik heb
    dus maar eens lekker een tijd vast. Wat hij de komende 2 weken
    doet hoeft je dan ook minder te interesseren. Als hij binnen
    de 1,5 jaar naar EUR 10 gaat heb ik 20 ruggen winst in de pocket, haha
  5. [verwijderd] 30 oktober 2016 16:01
    quote:

    CubaSalsa schreef op 30 oktober 2016 15:34:

    [...]

    Ik doe niet aan stop lossen, ik ben geen postzegel verzamelaar.
    Duidelijk is dit aandeel is op de weg terug en gaat eerder naar
    10 dan naar 2, lijkt me helder. Ik houd de 5.000 stuks die ik heb
    dus maar eens lekker een tijd vast. Wat hij de komende 2 weken
    doet hoeft je dan ook minder te interesseren. Als hij binnen
    de 1,5 jaar naar EUR 10 gaat heb ik 20 ruggen winst in de pocket, haha
    Daar heb je zeker een punt maar daar ging het niet om. Jij voorspelt met zekerheid dat na de cijfers de koers hoger dan de 6,60 gaat. Je kan best gelijk krijgen maar mocht dat het geval zijn dan is het puur geluk. De cijfer kunnen namelijk ook wel eens tegenvallen.
  6. [verwijderd] 30 oktober 2016 16:51
    quote:

    debo schreef op 30 oktober 2016 16:01:

    [...]Daar heb je zeker een punt maar daar ging het niet om. Jij voorspelt met zekerheid dat na de cijfers de koers hoger dan de 6,60 gaat. Je kan best gelijk krijgen maar mocht dat het geval zijn dan is het puur geluk. De cijfer kunnen namelijk ook wel eens tegenvallen.
    Ik had een bericht van een ander grotendeels bevestigd.
    Waar de koers na de cijfers heen gaat weet niemand,
    en geleuter daarover is uiteraard inderdaad flauwekul.

  7. forum rang 4 zalwel 30 oktober 2016 19:51
    Dat is een mooie . Ik doe niet aan stop lossen. Ik ben geen postzegel verzamelaar. Dit zijn uitspraken van mannen die langer met het spel bezig zijn en niet iedere leer als kleine kinderen worden weg gestuurd door de grote jongens. De trend is waar je naar moet kijken niet de beweging van de dag. Die zorgt ervoor dat de kleine jongens snel aan de zijlijn staan en niet meer mee doen. Buffet herkent de trend koopt en blijft zitten. Niet met een stijging van 2 % op je borst gaan kloppen en aangeven dat je van winst nemen niet armer kan worden of zoiets. Uitspraken van prutsers. De echte beleggers herkennen de trend kopen en blijven zitten om met een echte winst de markt uiteindelijk te verlaten.natuurlijk kan je met traden geld verdienen maar dan niet iedere keer met een nonsens verhaal de rest van de beleggers onrustig maken en aan het twijfelen brengen. Kinderachtig. Kopen op 5,70 en 5,80 is ineens te hoog want het is wel anel omhoog gegaan of zoiets. Nee de trend is omhoog en vasthouden die aandelen.
  8. [verwijderd] 31 oktober 2016 07:47
    quote:

    CubaSalsa schreef op 30 oktober 2016 16:51:

    [...]

    Ik had een bericht van een ander grotendeels bevestigd.
    Waar de koers na de cijfers heen gaat weet niemand,
    en geleuter daarover is uiteraard inderdaad flauwekul.

    Inderdaad,...dat ge-OH IEDERE dag weer hier over het gaat UP...nee het gaat DOWN.
    Jaar in jaar uit,...week in week uit,.....dag in dag uit.

    Jullie moesten jezelf eens teruglezen.
    De ene ziet een crash naar koersje 4,...en geeft er zelfs zelfbeoemde conferenties over,...........de ander ziet de koers AM groeien tot aan de hemel.

    Kan het niet GEWOON over het bedrijf zelf gaan ?
    En als er niks te melden valt,.........meld het dan ook eens een dagje niet.

    Hoe is het mogelijk dat het hier 24/7 over de koers gaat UP of DOWN gaat.

  9. forum rang 7 rene l 31 oktober 2016 08:07
    Goede morgen beleggers, hangapen en wurgslangen.
    Is iederéén vanmorgen een uur vroeger wakker geworden.

    Volgende week de langverwachte cijfers van Mittal, KW3 is meestal wat minder omdat deze in de algehele vakantieperiode valt.

    De cijfers kunnen beter dan verwacht zijn op basis van de verwachtingen van de alom rerespecteerde analisten.
    Ook kunnen de cijfers conform de verwachtingen zijn, of juist minder.

    Daarnaast komt Mittal uiteraard ook nog met een outlook waarop ook weer gereageerd kan worden.

    Niemand weet het, er kan in de wereld ook nog van alles gebeuren.
    Het is dus niets anders dan koffiedik kijken.

    Ik had vele jaren terug op deze maandag ook een apart akkefietje op de zaak.
    Omdat ik nog wat moest regelen stond ik 's morgens iets na half 8 voor de deur.
    Normaal was er nog niemand aanwezig maar er brandde al licht.
    Ik liep naar boven toe en zag een collega die anders nooit voor half 9 aanwezig was verdwaasd achter zijn bureau zitten.

    Hij komt in lichte paniek naar mij toelopen en vraagt, waar is iederéén en wat is er aan de hand.

    Ik zeg tegen hem, het is wintertijd en de klok is een uur terug gegaan.
    O, gelukkig zegt hij, ik vond het al zo rustig op de weg en vertrouwde het helemaal niet.

  10. Lech1 31 oktober 2016 09:12
    quote:

    Mr Q schreef op 31 oktober 2016 07:47:

    [...]

    Inderdaad,...dat ge-OH IEDERE dag weer hier over het gaat UP...nee het gaat DOWN.
    Jaar in jaar uit,...week in week uit,.....dag in dag uit.

    Jullie moesten jezelf eens teruglezen.
    De ene ziet een crash naar koersje 4,...en geeft er zelfs zelfbeoemde conferenties over,...........de ander ziet de koers AM groeien tot aan de hemel.

    Kan het niet GEWOON over het bedrijf zelf gaan ?
    En als er niks te melden valt,.........meld het dan ook eens een dagje niet.

    Hoe is het mogelijk dat het hier 24/7 over de koers gaat UP of DOWN gaat.


    Grappig :-)

    Maar goed .... vanaf vandaag hebben we een uur langer de tijd voor Amerika open gaat. Succes allemaal
  11. [verwijderd] 31 oktober 2016 09:16
    quote:

    rene l schreef op 31 oktober 2016 08:07:

    Goede morgen beleggers, hangapen en wurgslangen.
    Is iederéén vanmorgen een uur vroeger wakker geworden.

    Volgende week de langverwachte cijfers van Mittal, KW3 is meestal wat minder omdat deze in de algehele vakantieperiode valt.

    De cijfers kunnen beter dan verwacht zijn op basis van de verwachtingen van de alom rerespecteerde analisten.
    Ook kunnen de cijfers conform de verwachtingen zijn, of juist minder.

    Daarnaast komt Mittal uiteraard ook nog met een outlook waarop ook weer gereageerd kan worden.

    Niemand weet het, er kan in de wereld ook nog van alles gebeuren.
    Het is dus niets anders dan koffiedik kijken.

    Ik had vele jaren terug op deze maandag ook een apart akkefietje op de zaak.
    Omdat ik nog wat moest regelen stond ik 's morgens iets na half 8 voor de deur.
    Normaal was er nog niemand aanwezig maar er brandde al licht.
    Ik liep naar boven toe en zag een collega die anders nooit voor half 9 aanwezig was verdwaasd achter zijn bureau zitten.

    Hij komt in lichte paniek naar mij toelopen en vraagt, waar is iederéén en wat is er aan de hand.

    Ik zeg tegen hem, het is wintertijd en de klok is een uur terug gegaan.
    O, gelukkig zegt hij, ik vond het al zo rustig op de weg en vertrouwde het helemaal niet.

    Ik vind de term "hangapen" erg stigmatiserend ;-)
  12. snuf 14 31 oktober 2016 09:26
    quote:

    Mr Q schreef op 31 oktober 2016 07:47:

    [...]

    Inderdaad,...dat ge-OH IEDERE dag weer hier over het gaat UP...nee het gaat DOWN.
    Jaar in jaar uit,...week in week uit,.....dag in dag uit.

    Jullie moesten jezelf eens teruglezen.
    De ene ziet een crash naar koersje 4,...en geeft er zelfs zelfbeoemde conferenties over,...........de ander ziet de koers AM groeien tot aan de hemel.

    Kan het niet GEWOON over het bedrijf zelf gaan ?
    En als er niks te melden valt,.........meld het dan ook eens een dagje niet.

    Hoe is het mogelijk dat het hier 24/7 over de koers gaat UP of DOWN gaat.

    Dit is gewoon tijdverdrijf terwijl mensen naar de koersen kijken , niks serieus. Gewoon animatie.
2.627 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 132 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

ArcelorMittal: voorlopig geen zicht op spoedig herstel staalsector

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links