Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Autodealers: showroom niet te vergelijken met winkelpand

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Jopie1962 22 februari 2021 15:13
    "Consumenten die een auto willen kopen willen de auto in het echt zien en er ook een stukje mee kunnen rijden, zegt hij. "Dat is wat anders dan wanneer je bij de Action rondneust.""

    Toch maar click and collect invoeren bij de showrooms.
    Van tevoren online uitzoeken, click hup het mandje in voor óf de aankoop óf de proefrit, nog even de gewenste korting aanclicken, en 4 uur later bij de showroom afhalen voor die eventuele proefrit.
  2. forum rang 6 Go Go Go ! 22 februari 2021 15:21
    quote:

    Flowermountain schreef op 22 februari 2021 15:11:


    meubelzaken en keuken en badkamerzaken idem. Is prima in te richten volgens mij. Denken in oplossingen i.p.v problemen.


    AB-tje naar aanleiding van je opmerking over “oplossingen i.p.v. problemen”. In dit land is het eerder andersom ... bij elke mogelijke oplossing worden 99 problemen bedacht.
  3. forum rang 5 Krentenmenten 22 februari 2021 18:47
    quote:

    Go Go Go ! schreef op 22 februari 2021 15:21:


    [...]

    AB-tje naar aanleiding van je opmerking over “oplossingen i.p.v. problemen”. In dit land is het eerder andersom ... bij elke mogelijke oplossing worden 99 problemen bedacht.



    Een ambtenaar is ambtenaar geworden omdat risico nemen niet zijn ding is. Voor elk item ziet een ambtenaar een veelvoud aan problemen...... daar win je geen oorlog mee....
6 Posts
|Omhoog ↑