Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Italië overweegt belang in fusiebedrijf Fiat Chrysler en Peugeot

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. Nuchtertransparant 6 januari 2021 13:21
    quote:

    P2020 schreef op 6 januari 2021 11:33:


    Zullen we als NL Italie hiervoor een paar miljard schenken ?
    Gewoon zomaar

    Het is toch echt schandalig !!! Overigens niemand maar dan ook niemand van de heren hier in het kabinet of in europees parlement die de simpele vraag gesteld heeft: waarom verkopen jullie niet 90% van jullie fysiek goudvoorraad want jullie staan op nummer 3 van de landen met de grootste goudvoorraad ter wereld ! Het is maar ruim 2450 ton... ruim 100 miljard waard.... KOEKKOEK....
  2. [verwijderd] 6 januari 2021 15:33
    quote:

    Nuchtertransparant schreef op 6 januari 2021 13:21:


    [...] Het is toch echt schandalig !!! Overigens niemand maar dan ook niemand van de heren hier in het kabinet of in europees parlement die de simpele vraag gesteld heeft: waarom verkopen jullie niet 90% van jullie fysiek goudvoorraad want jullie staan op nummer 3 van de landen met de grootste goudvoorraad ter wereld ! Het is maar ruim 2450 ton... ruim 100 miljard waard.... KOEKKOEK....


    Yep, ze doen maar wat
    Met de wind meewaaien en een ander de schuld geven van alles wat fout gaat
    De beste mensen werken niet voor niets voor de overheid.
    Wanneer ze iets goed konden werkten ze wel in bedrijfsleven of zelfstandig.
  3. Dynafire 6 januari 2021 17:02
    quote:

    Nuchtertransparant schreef op 6 januari 2021 13:21:


    [...] Het is toch echt schandalig !!! Overigens niemand maar dan ook niemand van de heren hier in het kabinet of in europees parlement die de simpele vraag gesteld heeft: waarom verkopen jullie niet 90% van jullie fysiek goudvoorraad want jullie staan op nummer 3 van de landen met de grootste goudvoorraad ter wereld ! Het is maar ruim 2450 ton... ruim 100 miljard waard.... KOEKKOEK....


    Las ik laatst wat over dat het niet van de staat was om te verkopen oid....weet niet meer precies hoe het zat maar verbaasde me er inderdaad ook over dat al dat geroofde Mussolini goud daar maar ligt....
8 Posts
|Omhoog ↑