Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Beurzen nemen gas terug na sterke opmars

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Formule1-Fan 8 juni 2020 10:56
    Ik zie toch gap up wederom, verbazend wekkend met de dow jones.
    Volgens mij AFM waardig dit gedrag, dagelijks alleen maar groen te zien, nooit voorgekomen bijna, zeldzame tijd. Maffia gedoe gratis geld en FED, wie dat uitgevonden heeft is niet normaal.
    Alleen leuk voor snelle happen en zakken vullen voor een paar.


    Makkelijkeste verdienste zo, onmogelijk short kopen van fruts.
  2. forum rang 9 bp5ah 8 juni 2020 11:12
    quote:

    Formule1-Fan schreef op 8 juni 2020 10:56:


    Ik zie toch gap up wederom, verbazend wekkend met de dow jones.
    Volgens mij AFM waardig dit gedrag, dagelijks alleen maar groen te zien, nooit voorgekomen bijna, zeldzame tijd. Maffia gedoe gratis geld en FED, wie dat uitgevonden heeft is niet normaal.
    Alleen leuk voor snelle happen en zakken vullen voor een paar.


    Makkelijkeste verdienste zo, onmogelijk short kopen van fruts.

    ING verlaagde Fugro een paar dagen geleden nog maar, dag of 7 ? Kocht de stukken op € 3,35 nu ruim boven de €5.

    Financials streep omhoog en ga maar door, en het nieuws wordt alleen maar slechter .
  3. Gebruikersnaam 8 juni 2020 13:11
    "De economie krijgt ongekend harde klappen door de coronapandemie en loopt omvangrijke economische schade op. Een diepe recessie is onontkoombaar, meldt De Nederlandsche Bank (DNB)." (https://nos.nl/artikel/2336571-dnb-diepe-economische-crisis-maar-blijf-investeren-in-bouw-en-vergroening.html)

    Dit lijkt mij voldoende brandstof in de tank voor een fikse rally naar de 600 deze week!
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?