Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Ajax verliest van Valencia en ligt uit CL

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 rekeozsejtlerap ed 11 december 2019 07:09
    Je komt niet zomaar bij de elitetroepen. Als pleister op de wond, kreeg 020 er gisteren ruim 5 minuten bij aan extra speeltijd. Daarnaast is altijd lastig om te spelen met in het achterhoofd een rekenmachine. Het leidt af van het goede spel. Overigens is Ajax in deze poel bestolen met het 4-4 gelijk spel in London. Conclusie het Is dus eerst geld, dan pas mooi voetbalspel......
  2. raadzaam 11 december 2019 08:15
    quote:

    rekeozsejtlerap ed schreef op 11 december 2019 07:09:


    Je komt niet zomaar bij de elitetroepen. Als pleister op de wond, kreeg 020 er gisteren ruim 5 minuten bij aan extra speeltijd. Daarnaast is altijd lastig om te spelen met in het achterhoofd een rekenmachine. Het leidt af van het goede spel. Overigens is Ajax in deze poel bestolen met het 4-4 gelijk spel in London. Conclusie het Is dus eerst geld, dan pas mooi voetbalspel......


    Een aantal op deze site komen nu onder hun steen vandaan vanwaar ze nauwelijks konden of durfden te kijken. Ajax heeft in ieder geval in eigen been geschoten. Geen doeltreffend vermogen speelt bij de spelers van de club een te grote rol, zou je niet zeggen maar het aantal kansen dat ze door-breiend om zeep helpen is legio. Is vind de uitschakeling niet onverwacht, maar zeer zeker zeer ongelukkig, voor ze de rest mag u of jij het invullen!
  3. forum rang 4 rekeozsejtlerap ed 11 december 2019 11:16
    quote:

    raadzaam schreef op 11 december 2019 08:15:


    [...]

    Een aantal op deze site komen nu onder hun steen vandaan vanwaar ze nauwelijks konden of durfden te kijken. Ajax heeft in ieder geval in eigen been geschoten. Geen doeltreffend vermogen speelt bij de spelers van de club een te grote rol, zou je niet zeggen maar het aantal kansen dat ze door-breiend om zeep helpen is legio. Is vind de uitschakeling niet onverwacht, maar zeer zeker zeer ongelukkig, voor ze de rest mag u of jij het invullen!
    ??

    Ik kom hier al sinds 1997....(vier verschillende aliassen, en dito providers.)
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?