Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,638 30 apr 2024 17:37
  • -0,432 (-4,29%) Dagrange 9,548 - 9,820
  • 2.302.272 Gem. (3M) 1,9M

Air France - KLM 2016

604 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 31 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 juli 2016 10:30
    quote:

    alrob schreef op 21 juli 2016 10:07:

    hoe kun je nou positief zijn over de verwachtingen nu andere vliegtuigmaatschappijen, zelfs prijsvechters, al met de rode vlag zwaaien
    Ik denk dat er wel positieve resultaten zullen komen en het bedrijf nu lijdt aan enorme imagoschade door de stakingen, echter op lange termijn het bedrijf groeiende is. Op de dalende trend zou ik willen reageren door te zeggen, dat KLM jarenlang verliesgevend is geweest, echter sinds dit jaar weer winstgevend is.

    21 juli 2016
    1. Recordwinst voor luchtvaartbranche verwacht
    www.nu.nl/economie/4271661/recordwins...
    +
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    12 juli 2016
    2. LuchtvaartQatar Airways boekt jaarwinst van 400 miljoen
    www.nrc.nl/nieuws/2016/07/12/luchtvaa...

    Aan de andere kant brengen de stakingen wel kosten met zich mee

    10 juni 2016
    3. De kosten van de „destructieve staking” raken de winst- en verliesrekening van Air France, maar leidt tot imagoschade voor KLM, aldus Elbers. KLM ondervindt als onderdeel van de holding echter wel degelijk ook financiële schade. De Franse pilotenstaking van eind 2014 kostte het concern 500 miljoen.

    www.nrc.nl/nieuws/2016/06/10/jaloerse...

    Ik denk dat de effecten van de koerswisselingen en lage olieprijzen sterker resultaat met zich zullen meebrengen dan de kosten van de staking. Ookal zal de kosten van de staking negatieve resultaten met zich meebrengen, vind ik 5,5 een veel te lage koers voor KLM - zelfs met de huidige imagoschade en terroristische activiteiten.

    4. Eindelijk mooie cijfers voor KLM, met dank aan olieprijs
    www.nrc.nl/nieuws/2016/02/17/eindelij...
  2. montana! 21 juli 2016 10:46
    De Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij zette over 2015 voor het eerst in jaren een winst neer, en vakbonden lijken niet meer in te willen stemmen met een loonbevriezing, zoals in de afgelopen jaren.
    "We verwachten een fors hogere operationeel resultaat, die misschien wel richting de 1 miljard euro gaat lopen", zei Zakaria Boufangacha van FNV Luchtvaart, die zo'n 4.000 leden van het 14.000 tellende grondpersoneel bij KLM vertegenwoordigt. "Het is nu tijd om een beetje weer te investeren in het personeel".

    operationeel resultaat richting de 1 miljard,
    ik denk dat de koers belachelijk laag staat en veel te veel is afgestraft.
  3. DevlinJ 21 juli 2016 10:55
    quote:

    montana! schreef op 21 juli 2016 10:46:

    De Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij zette over 2015 voor het eerst in jaren een winst neer, en vakbonden lijken niet meer in te willen stemmen met een loonbevriezing, zoals in de afgelopen jaren.
    "We verwachten een fors hogere operationeel resultaat, die misschien wel richting de 1 miljard euro gaat lopen", zei Zakaria Boufangacha van FNV Luchtvaart, die zo'n 4.000 leden van het 14.000 tellende grondpersoneel bij KLM vertegenwoordigt. "Het is nu tijd om een beetje weer te investeren in het personeel".

    operationeel resultaat richting de 1 miljard,
    ik denk dat de koers belachelijk laag staat en veel te veel is afgestraft.
    Fonds zakt weer door een steun. Er is nu een vervelend patroon afgerond bij de 5.50. De koers kan nu richting 2,50. Ik heb zelf aandelen van dit bedrijf, dus geen belang bij een daling!! Ik kijk echter op basis van Technische Analyse
  4. DevlinJ 21 juli 2016 11:15
    quote:

    montana! schreef op 21 juli 2016 11:09:

    Steun dit, steun dat. Bla bla, ze maken gewoon weer winst

    Ik vind het ook vervelend, echter komt Technische Analyse te vaak uit.
    Ach ieder nadeel heeft zijn voordeel. Straks stukken goedkoper bijkopen ;-)
    Proberen mee te liften op de richting of zorgen dat je het stuur in handen krijgt.
  5. luuk4 21 juli 2016 11:59
    quote:

    DevlinJ schreef op 21 juli 2016 11:15:

    [...]

    Ik vind het ook vervelend, echter komt Technische Analyse te vaak uit.
    Ach ieder nadeel heeft zijn voordeel. Straks stukken goedkoper bijkopen ;-)
    Proberen mee te liften op de richting of zorgen dat je het stuur in handen krijgt.
    Dan gaat ie naar 3 Geen reden naar all time low te gaan
  6. b-bandit 21 juli 2016 16:43
    quote:

    Diegy schreef op 21 juli 2016 16:10:

    Vergeet ook niet dat de beurzen in Amerika op alle time high staan. Wanneer die eerdaags gaan corrigeren dan nemen ze de Europese beurzen mee naar beneden. Dan staat dit aandeel zo op 4 euro.
    Jup...daar vrees ik ook voor. En daar zitten we dan, met onze AEX struggelend bij de 450...
  7. BLOK-E 21 juli 2016 19:03
    Ben er vandaag sinds lange tijd weer een ingestapt, 5,32 met een vrij groot bedrag. Mij interesseren cijfers of steun 5,50 niet, het nu al meerdere dagen - achter elkaar, de dag met +2% is die van morgen, dan ben ik er ook weer uit. Bij dit bedrijf is het al 3-4 jaar niet goed, aandeel staat tussen 6 en 12 bij slechte resutaten, nu wordt het beter en valt hij terug. Ben geen fan van deze maatschappij, vlieg veel en altijd Business class, KLM 1000-2000 duurder dan andere aanbieders met ook nog eens betere service,
  8. edje5 22 juli 2016 18:15
    quote:

    Ozzyman2 schreef op 22 juli 2016 13:37:

    [...]

    Niet zoveel stuks, 2160 op 1.61. Nu wel verlies. Maar wacht geduldig af.

    AIR FRANCE-KLM BNP turbo long 4.2
    Stoploss 4,20
    Financieringsniveau 3,90
    Hefboom 3,68
    Ratio 1,00
    Uitgiftedatum 29-08-2012

    Ik zat er in met een Turbo Short.
    Vanmorgen gelukkig verkocht met kleine winst.
    Kijk het nu even een paar dagen aan.
  9. gerrit 69 23 juli 2016 23:45
    www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/26276...

    ’KLM is alleen beter af’
    Vandaag, 09:36 Yteke de Jong
    AMSTERDAM - KLM moet losgeweekt worden van Air France. Alleen dan kan de luchtvaartmaatschappij in de toekomst overleven. Dat staat in een reddingsplan van luchtvaartadviesbureau Feniks Ventures uit Haarlem. Het plan is in het afgelopen jaar besproken met KLM, vakbonden en de ministeries van Economische Zaken, Financiën en Infrastructuur.

    „Waar ooit de overname van Air France noodzakelijk was voor het overleven van KLM, is de zelfstandigheid van KLM nu juíst voorwaarde om te overleven”, zeggen Gilles Korstanje en Ruud Jansen van Feniks Ventures over hun plan. KLM moet van Air France teruggekocht worden door een combinatie van de Nederlandse Staat, KLM’s Chinese en Amerikaanse partners en een aantal Nederlandse investeerders.

    De Nederlandse luchtvaartmaatschappij is één van de grootste werkgevers van Nederland en probeert met kostenbesparingen het hoofd boven water te houden. Het bestemmingennetwerk is belangrijk voor de Nederlandse economie. Om te kunnen overleven in de huidige concurrentiestrijd in de luchtvaart, is een veel ingrijpender reorganisatie nodig, zo stellen Jansen enKorstanje.

    KLM moet zich richten op vliegen en de andere activiteiten, zoals de catering, uitbesteden of verkopen. Dat gaat ten koste van 6000 banen, maar stelt wel de toekomst van de luchtvaartmaatschappij zeker. Het is de bedoeling dat KLM beter gaat renderen door de lagere kosten, wat investeerders kan aantrekken.
604 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 31 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links